16. rész

3K 247 60
                                    

- Bonjour!- köszöntek.

- Panaszt kaptunk, hogy vandálkodnak a szökőkútban- folytatta angolul az idősebbik.

- Ez nem igaz! Véletlenül estünk bele. De elnézést kérek, a sógorom és a húgom éppen nászuton vannak - bökött ránk Suga.
-Ugye?

- Oh, igen! Annyira izgatottak vagyunk! Igaz szerelmem?- karolt át Tae.

Én csak bólintottam.

- Oh! Akkor most egy figyemeztetéssel el engedjük önöket! További jó nászutat! - mosolyogtak kedvesen.

- Huh! Ez meredek volt! - vett egy mély levegőt Yoon.

- Az! De most menjünk, mert azért nem kéne megfázni - vette fel a cuccainkat Taehyung.

●●●

Mikor be értünk a hotelba a recepciós lány csúnyán nézett ránk, 'míg meg nem látta Taehyung -ot. Rá vigyorgott és intett neki, hogy menjen oda. Tae egy 'majd én is megyek'-kel ott hagyott  minket. Duzzogva mentem Yoongi mellett a lift felé. Neki dőltem a felvonó falának és dühösen fujtattam egyett. Barátom vigyorogva fordult felém.

- Ne idegeskedj! Ennek a csajnak semmi esélye nála. Más jön be neki! Biztos forrásból tudom - tette a vállamra a kezét.

Értetlenül néztem rá, de ő csak mosolyogva kitolt a liftből egyenesen a szobánk fele. Úgy döntöttünk, hogy le zuhanyozunk aztán talán meg nézünk egy filmet. Először én mentem. Jó érzés volt a forró zuhany alatt lenni és gondolkozni. Tudom, hogy nem szabad féltékenynek lennem hisz semmi ninvs köztünk. Meg ezek szerint tetszik neki valaki. Biztos gyönyörű és okos lány. Mázlista.

Egy sóhaj kíséretében kiszálltam a zuhany alól és magam köré csavartam a törölközőt. Igazából álltam volna még ott, de Yoon szólt, hogy tegyem ki az, idézem " formás kis seggem, amit szívesen csapkodna, ha nem ütném le érte".
Egy le sajnáló pillantást vetettem Suga-ra, aki gyorsan magára zárta a fürdő ajtaját.

Éppen öltözni akartam, mikor valaki kopogott.
Ki az az elvetemült, aki be mer hozzánk kopogni?

-Szia!- mosolygott, de mikor meg látta, hogy egy szál törölközőben állok ott hatalmasra nőttek a szemei és a rövid fehér kis anyagot nézte.

Pirúlva álltam az ajtó takarásába és úgy invitáltam beljebb. Mert azért mégis csak itt bent fagyjon le ilyen fejjel, mint kint.
Meg rázta a fejét és beljebb lépett.

- Én csak a.. azért jöttem, hogy el kérjem a képeket, amiket ma csináltál,  ha lehet- vakargatta a tarkóját és probált nem rám nézni.

- Pe-persze! Csak előtte fel öltözőm jó? - bólintottam és zavartan fordultam a szekrény fele.

- O-oké! Addig én el fordulok- fordított hátat.

- És el hívtad randizni azt a lányt? - tettem fel azt a kérdést, ami miatt már nagyon görcsölt a hasam.

- Milyen lányt? - fordult kissé felém, de én pont akkor vettem fel a felsőm így látta a mesztelen hátamat, ezért gyorsan el takarta a szemét.

- Hát a recepció lányt. Úgy tűnt be jössz neki!- mondtam és szembe fordultam vele.

- Az lehet! De nem az esetem, amúgy sem értem mit beszél! - nevetett.

- Oh! Azt hittem... - sétáltam el mellette az asztalhoz, mivel ot volt a gép.

- Hogy? - kapta el a karom és magához rántott.

- Hát, hogy.... tetszik neked - hajtottam le a fejemet.

- Oh, emiatt nem kell aggódnod!- simított végig arcomon, majd az államnál fogva fel emelte a fejemet.

Az arcunk között csak milliméterek voltak. A szeme az én ajkaim és szemeim között cikázott, míg az enyémek az övéi közt.
Oldalra billentette a fejét és közeledni kezdett.

- Ah, de jól esett ez a zuhany!- vágódott ki az ajtón Yoongi.

Szó szerint el löktem Taet, aki a fotelba zuhant. Barátom a fekete kanapéra nézett, ahonnan akkor esett le a tanárunk. Ijedten kaptam felé a fejem és néztem, ahogy fel tápászkodik.

- Au!- dörzsölte a fenekét.

- Bocsi!- haraptam be a szám.

- Itt meg mi történt? Megzavartam valamit?- nézett egyikünkről a másikunkra.

- Nem! Semmi!- mondtuk egyszerre.

- Ahaaaaa! Én inkább el megyek át öltözni - indult a szoba felé.

Eddig észre sem vettem, hogy csak egy törölköző van a dereka köré csavarva és úgy áll előttünk. Nem mondom, hogy Yoongi teste nem szemet gyönyörködtető, de már rengetegszer láttam és nincs rám hatással.

- Szóval a képek! - kaptam fel a fényképezőt és a kezébe nyomtam.
- Nyugodtan tedd rá a gépedre és majd utána hozd vissza.

- Oh, oké! Köszi!- lépkedett az ajtó felé.

- Várj! Most fogunk kaját rendelni, meg nézünk egy filmet, nem maradsz?- jött ki a szobából Suga és akkor húzta magára a pólóját.

- Nem, nekem még van pár dolgom, de azért köszi! Majd máskor be pótoljuk! - mosolygott.

- Hát jól van. Akkor csá haver!- pacsizott le vele.

- Csákány! Jó éjt Yoona!- ölelt meg.

- Neked is!- szívtam be illatát.

Mikor be csukódott mögötte az ajtó Yoon perverz fejjel nézett rám.

- Mivan?- ráncoltam a homlokom.

- Majdnem volt egy kis cupp cupp?- húzogatta a szemöldökét.

- Pofa be Min!- vágtam hozzá az egyik díszpárnát.

Bocsi ez nagyon rövid lett! De mivel már több rész is kész van, ezért nem is emlékeztem, hogy ez ilyen rövid lett. Amit már írok az előrébb van és már több benne a bonyodalom. Ígérem már gyakrabban lesznek részek, csak jóval előrébb dolgozok, hogy tökéletes legyen! Köszi mindenkinek! ❤

I Need You //~BTS Kim Taehyung~//Where stories live. Discover now