15. rész

3.6K 245 61
                                    

Mikor sikeresen meg találtuk a csomagjainkat és persze veszekedések közepette sikerült sorba rendeződnünk, el indultunk a buszunkhoz, ami egyenesen a szállodához vitt. Én már el kezdtem fotózni, amit lehet, közben Tae ismertette a szállodába érkezést követően történő menetet. Megkért minket, hogy lehetőleg ne hozzunk rá szégyent.
Meg is érkeztünk és mondanom sem kell milyen gyönyörű volt kívülről az épület. Tae mosolyogva mellém állt és először a szállodát, majd engem nézett.

- Szép nem?- kérdezte.

- Az! - bólintottam, majd be mentünk.

Taehyung és a tanárnő oda mentek a recepcióshoz és el kérték a szoba kulcsokat.

- Na jó! Válasszatok párt, de a fiúkat figyelmeztetem, hogy nem akarok több embert haza vinni, mint ahányat hoztam! Szóval semmi szex! - utasította a társaságot.

Én és Yoongi persze egymásnál kötöttünk ki, amit nem bántam. Meg vártuk, amíg a többiek fel mennek a liftekkel, aztán mi is el indultunk.
Épp száltunk volna be, mikor tesi tanárunk lépett ki rajta.

- Oh! Hello! - lepődött meg mikor belénk botlott.

- Szia! - köszöntünk.

- Épp titeket kerestelek! Gondoltam, hogy meg várjátok, amíg mindenki fel megy - magyarázta és segített be vinni a bőröndömet a liftbe.

Yoongi is be tette az övét, de aztán ki ment.
- Úgy látszik én nem férek be! Megyek a másikkal - intett.

Hatalmas szemekkel néztem rá, de ő csak sunyin megvonta a vállát. Tae el motyogott egy 'Oké'-t, aztán meg nyomta az emeletet jelző gombot, ami az 5-ös volt. Neki dőltem a falnak és össze szorított ajkakkal bámultam a cipőm orrát, miközben karba tettem a kezeimet. Tae sóhajtott és rám nézett.
De én nem bírtam rá nézni, ami a repülőm történt az még mindig zavarba ejtő.

- Sajnálom! - szólalt meg egy kisebb hallgatást követően.

- M-mit?- néztem rá, vagyis csak a felsőjére.

- Ami a repülőn történt. Kicsit stresszes lettem az egésztől és... Jól esett, hogy ott voltál - magyarázta miközben halványan rám mosolygott.

- Oh, én nem haragszom! Megértem! Én is így tettem volna fordított helyzetben - mondtam, de aztán tudatosult bennem, hogy ez hogyan hangzott így gyorsan ki javítottam magamat.
- Mármint ízé! Nem tapadtam volna a nyakadra, mert nem tenném! Vagyis nem azért mert nem nézel ki jól, mert nagyon jól nézel ki! Sok lánynak be jössz! Akarom mondani...- a mondandóm végére paprika vörös képpel néztem Taera, aki kacéran vigyorgott rám.

Közelebb lépett hozzám, miközben az ajkát szexisen be harapta. Két kezével meg támasztotta magát a falnál, ezzel engem maga elé zárva. Sötét íriszei az én zöld szemeimet fürkészték. Közelebb hajolt hozzám és ajkai a fülemet súrolták.

- Talán mégsem sajnálom annyira! Egyébként szeretem, ha el vörösödsz! Olyankor nagyon aranyosan nézel ki, mint egy érett paradicsom - kuncogott.

- Kösz! - puffogtam.

- Vedd csak bóknak! Tündérke... - suttogta és ekkor nyílt ki a lift ajtaja, ő pedig el lépett tőlem és ki vitte a csomagokat.

Megszeppenve álltam még mindig ott, mikor Yoongi oda állt és megtartotta az éppen csukodó lift ajtót. Összeráncolt szemöldökkel figyelt engem aztán Taera pillantott, aki védekezés képpen fel emelte a kezeit.

- Mit állsz még ott te kuka?-nyúlt a karomért Suga.

Meg ráztam a fejemet és ki húztam a kezem a szorításából. Megfogtam a csomagjaimat és a kártyával kinyitottam az ajtót. A szám is tátva maradt a látványtól. Jó nem csoda, ha teazett a látvány hisz elég drága volt a szállás. Egy kisebb nappaliba léptünk, egy fekete kanapé állt közepén, előtte egy kis dohányzó asztal állt, ezzel szemben a falon pedig egy TV. Márvány padló volt, egy szürke szőrös szőnyeg terült el rajta. A falak fehérek voltak, pár kép díszelgett rajtuk. Szemben még egy kisebb terasz is volt. A nappali mellett egy kis konyha féleség helyezkedett el. Ott is minden új szerű volt. Két ajtó volt még, ezért minden mindegy alapon ki nyitottam az egyiket. Mikor be léptem szemben találtam magam egy hatalmas francia ággyal. Fehér és fekete lepedő, ágynemű volt rajta. Fa padló és egy szürke szőnyeg volt alatta. Az ágy két oldalán egy-egy éjjeliszekrény helyezkedett el. Egy sötét színű szekrény is állt a sarokban, amibe a ruháinkat tehetjük.

I Need You //~BTS Kim Taehyung~//Where stories live. Discover now