23. rész

3.1K 212 43
                                    

Taehyung-el nem nagyon tudtunk mit mondani Yoonginak, hogy le beszéljük az esti ivászatáról ugyanis mindenre volt egy érve. Mondtuk neki, hogy még nincs 18 ezért biztosan nem ihat alkoholt, de erre az volt a válasza, hogy majd Tae megveszi neki vagy majd valakit megkér. Próbáltunk érvelni, hogy holnap mégis csak haza megyünk és csak nem akar másnapos lenni azt mondta, hogy majd alszik haza felé. Tae sóhajtott hisz tényleg mindent mondtunk neki, de mindent. Semmi sem hatotta meg.

- Jó, ha nem akartok jönni akkor elmegyek egyedül - vonta meg a vállát.

- Nem... - sóhajtottam - Megyünk mi is! Csak nem hagyhatom, hogy részegen randalírozzon Parisban - magyaráztam Taenak.

- Jó legyen! - adta be a derekát.

- Tudtam, hogy erre beleegyeztek. Yoona sose hagyná, hogy hülyeséget csináljak egyedül- vigyorgott.

- Szemét vagy Yoongi -sóhajtottam, de nem bírtam elrejteni a mosolyomat.

- Én is szeretlek!- nevetett és elnyúlt a kanapén.

- Akkor most pihenünk estig?- néztem Taera.

- Úgy néz ki - mosolygott és felvett a karjába.
- Yoongi mikor akarsz menni?- fordult még a fiú felé.

- Olyan 7 körül- ásított- Addig ne merészeljetek felébreszteni! Akkor se, ha Selena Gomez keres!

- Oké!- nevetett Tae és a szobába vitt.

Becsukta az ajtót és le tett az ágyra. Befeküdt mellém és a mellkasára húzott. Bekapcsolta a Tv-t, majd valami filmet kezdett keresgélni, közben a hajamat piszkálta.
Én unalmamban a hasát kezdtem cirógatni. Érintésemre megremegett, amin muszáj volt mosolyognom. Hihetetlen, hogy ilyet váltok ki valakiből.

- Na mi az, csak nem tetszik?- kuncogtam.

Abbahagyta a műsorok közötti keresgélést, egy olyan csatornán állt meg amin éppen az Én kicsi pónim ment. Elmosolyodtam miközben Tae felém kerekedett. Mélyen a szemembe nézett, amelyben megcsillant a huncut fény és az ajkán pedig megjelent az a pimasz mosoly, amit annyira imádok.
A fülemhez hajolt és suttogni kezdett.

- Mindjárt megmutatom neked, hogy mennyire tetszik - harapott rá a fülcimpámra.

Először csókokkal kezdte behinteni a nyakamat egészen a vállamig, majd vissza felé haladva szívni kezdte az érzékeny bőrt, végül újra lefelé kissé meg harapdálta. Behunytam a szememet és félre döntöttem a fejem, hogy könnyebben hozzá férjen a nyakamhoz.
Elvigyorodott mikor a hajába túrtam és halkan felsóhajtottam.
Fel emelte a fejét és pimaszul rám mosolygott.

- Nem vagy túl határozott. Túl könnyedén megtudlak ingatni az elhatározásodban azzal, hogy hozzád érek- nyomott egy csókot a homlokomra -, de már azzal is, ha csak rád nézek.

- Nem is igaz!- ellenkeztem.

Pimaszul elmosolyodott és el dőlt az ágyon behunyt szemekkel.

- Hát persze, hogy nem - motyogta.

Hirtelen ötlettől vezérelve ráültem a csípőjére és mérgesen néztem rá. Tae szemei lassan kinyitódtak és csillogtak, ahogy engem néztek.
Kezeimmel kitámasztottam magam a mellkasán. Mire ő csak hallkan felnevetett. Ujjával meg pöckölte az orromat.

- Imádom, ahogy fintorogsz az orroddal! - kuncogott, amitől a szívem mégjobban verni kezdett.

Megráztam a fejemet és rádőltem a mellkasára. Nagy tenyerét hátamra tette és gyengéden simogatni kezdett.
Kezemmel mellkasára simítottam, mire éreztem, hogy kirázza a hideg. Elmosolyodtam és behunytam a szememet. Tae ránk húzta a takarót, a háttérben hallkan ment a TV. Taehyung simogatásától elálmosodtam, majd pár perc elteltével már aludtam is.

I Need You //~BTS Kim Taehyung~//Where stories live. Discover now