18. rész

3K 248 48
                                    

- Nagyon cuki volt tényleg! - nevetett halkan Tae.

Még mindig ölelő karjai védelmében voltam. Mellkasán feküdtem, ami egy idegen számára biztosan furcsa lenne, hisz mégis a tanáromról volt szó. De Yoongit ez biztosan nem zavarja; tudja, hogy tetszik nekem a fiú.

- Hát azt el hiszem! - szólalt meg Yoongi.
- Mindig cuki. Különleges egy teremtés.

- Egyetértek! - bólintott tanárom.

Ezek meg miről beszélnek?
Nem akartam meg mozdulni, hosz tuti nem mondják el, hogy miről beszéltek .

- Egyébként mondhatok egy viccet?- szólalt meg pár percel később barátom.

- Jhaj muszáj? -nevetett Tae, miközben jobban rám húzta a takarót és újból át ölelt.

Gondolom itt barátom csúnyán nézhetett az alattam lévőre, mert újból fel nevetett és be adta a derekát.

- Mit mond a pénisz a guminak?- tette fel a kérdést.

- Nem tudom. Mit?

- Fedezz! Be megyek!- nevetett fel hangosan.

Tae is csatlakozott hozzá, ezért már volt indokom fel kelni.
Fel emeltem a fejemet, de erre a látványra igazán nem számítottam. Egy kócos, kissé fáradt tekintetű, pajkos mosolyú Taehyung nézett farkas szemet velem. Egy aprót nyeltem és fel ültem.

- Na mivan Csipke Józsika?- mosolygott Yoongi.

Egy jól irányzott mozdulattal le rugtam az ágyról; fájdalmas nyögés hagyta el a száját.

- Baszki!- támaszkodott fel és el kezdte dörzsölni a fenekét.

- Megérdemelted!- nyújtottam ki rá a nyelvem.

- Igazán? - nézett rám, mire bólintottam.
- Akkor ezt neked!- kapott fel egy párnát majd el kezdett csapkodni vele.

- Áá!- sikítottam, de én is el kezdtem csapkodni.

- Hé!- térdelt fel Tae.
- Ne legyetek ennyire...- ekkor egy párna csapódott az arcának, ugyanis Yoongi hozzá vágta.
- Na ennyi!- kapott fel ő is egyett és el kezdett ütögetni.

Fel szabadúlva játszottunk addig, amíg Yoongi erősen meg nem lökött így Taenak estem, mire mindketten a földön feküdtünk egymáson. Egy halk szisszenés hagyta el a számat, ami a bokám számlájára írható.

- Jól vagy?- tette derekamra a kezét.

- Igen. Némileg fel fogtad az esést, így nem fáj annyira- motyogtam.

A hajam előre hullott egyenesen Tae arcába. Mosolyogva a fülem mögé tűrt néhány tincset, aztán meg simította az arcomat. Az arcom hihetetlen sebességgel váltott színt. De úgy látszott Taet ez egyáltalán nem zavarja, sőt. Yoongi megköszörülte a torkát, mire én gyorsan fel pattantam, aztán segítettem Taenak is.
Zavartan álltunk egymással szemben, míg barátom ki nem találta, hogy jó lenne, ha el húznék zuhanyozni, mert büdös vagyok. Hozzá vágtam egy párnát, de utána el szaladtamhogy tényleg le zuhanyozzak. Nem azért mert büdös voltam, hanem szabadulni akartam ebből a kínos helyzetből, plusz jót tett egy kis fel frissülés.

Mikor ki jöttem Taehyung sehol nem volt. Nem, nem voltam bent sokáig. Alig tarott az egész 10 percig. Be sétáltam a szobába, ahol hűséges inasom henyélt.

- Yoongi húzzál ki!- mutattam az ajtóra.

- Mert?- nézett rám.

- Mert öltözni akarok!- mondtam ki az egyértelműt.

I Need You //~BTS Kim Taehyung~//Where stories live. Discover now