20. rész

3.1K 243 33
                                    

Másnap az Eiffel toronyhoz közeli parkhoz mentünk, ahol múltkor is voltunk. Bicegve mentem Tae mellett, aki folyamatosan oda súgta, hogy legszívesebben fel kapna és vinne, ha más lenne a körülmény. Persze én ezt tudtam, de így se kellett sokat szenvednem, mert Yoongi fel kapott a hátára és egy darabig úgy cipelt. Tae sok képet csinált rólunk, de leginkább rólam. Én is csináltam pár fotót róla, amikor nem figyelt akkor is. Amikor megérintette a kezemet teljesen zavarba jöttem. Ahoz képest, hogy tegnap milyen bátran megcsókoltam, ma már egészen más a felállás. Rá jöttem, hogy tegnap tényleg csókolóztunk, tényleg szerelmet vallott nekem. Halálosan szerelmes vagyok belé, de egyáltalán nem vagyok már bátor. Hisz én én vagyok. Nagyon beszari vagyok. Szeretnék olyan bátor lenni mint tegnap,de hogy tehetném? Hisz ő idősebb fiú, tapasztaltabb, merész meg minden. Nem akarok semmit el rontani. Istenem akkora egy balfék vagyok.

Már egy ideje egyedül ültem a szökőkút szélénél és néztem, ahogy a többiek nézelődnek, nevetgélnek. Csak meg álltunk pár percre pihenni mielőtt folytatjuk az utat, mert a következő megálló az Eiffel torony. Meredek lesz nekem, Yoongi meg nem cipelhet fel, az már nagyon sok lenne neki. Most is éppen valami sütit hoz, hogy ne keljen fel állnom.
Egyszer csak Tae ül le mellém, nekem pedig egyből görcsbe rándult a hasam és a szívem ezerrel kezdett verni.

- Szia újból- mosolyogott.

- Szia ismét-feleltem.

- Mi a baj? Olyan zárkózott vagy ma - simít a karomra, amitől mégjobban zavarba jövök és úgy érzem ég a bőröm.

- Se-semmi! Csak kicsit zavarban vagyok- vallottam be és le hajtottam a fejemet.

- Ne legyél! Miért vagy zavarban?- pillant rám.

- Hát ettől az egésztől. Tudod nagyon boldog vagyok, hogy így alakult ez az egész. Csak még nekem ez teljesen új, a tegnapi merészségem sem tudom honnan jött. De nagyon zavarban vagyok a közeledben, mert nagyon tetszel nekem, nagyon szeretlek! De tényleg nagyon új nekem ez az egész. Nem tudom, hogyan lehetnék merészebb vagy nem is tudom...-motyogtam.

Tae rá tette a kezét az enyémre és el mosolyodott.

- Tudod legszívesebben megcsókolnálak- suttogta- Nem kell emiatt aggódnod. Légy önmagad, én ezt imádom benned. Nem kell le teperned engem, hogy merésznek tűnjél. Tudom, hogy az vagy- simította meg a karom.

- Köszönöm! Megölelnélek de...-pillantottam körbe.

-Semmi baj! Majd később- vigyorgott rám.

El vörösödve pillantottam a szemébe, de annyira huncut fény csillant meg a szemében és az ajkán az a pimasz mosoly jelent meg. Akaratlanul is beharaptam az alsó ajkam, amitől Tae halkan felmordult.

- Ne Yoona! -mosolygott és ő is beharapta az ajkát.

- Sajnálom- mosolyogtam.

Nem sokára el indultunk az Eiffel torony teteje felé. Taehyung mondta, hogyha szeretnék akkor mehetek lifttel. Persze én vissza akartam utasítani, de Yoongi megfogott és behúzott a felvonóba, hogy ő majd rendes lesz és jön velem, hogy ne legyen bajom.
Fel mentünk a tetejére, de egy jó húsz perc, fél óra múlva láttuk, hogy a többiek alattunk álltak meg. Le akartam kiabálni, hogy észre vegyenek, de Suga befogta a számat és elővette a mobilját.

- Mit művelsz?- mentem közelebb hozzá, hogy lássam mit pötyög.

- Írok Tae-nak - közölte.

- Minek?- motyogtam, ahogy meghallottam a nevét.

- Jöjjön fel egyedül. Szerinted miért? - ciccegett.

Nem kellett sok idő, miután Tae megkapta az SMS-t, hogy fel jöjjön. Mögém állt és átölelt. Annyira jól esett és bele borzongtam az érintésébe. A vállamra fektette az állát és a fejemnek döntötte az övét. A kezére csúsztattam a sajátomat, majd le hunytam a szemeimet. Bele bele puszilt a hajamba vagy a nyakamba, amitől liftezni kezdett a gyomrom.

-Na jó! Romantikázzatok én majd figyelem a terepet! - mosolygott Yoongi.

- Tudod mindig egy álmom volt, hogy Parisban legyek az Eiffel torony tetején egy gyönyörű lánnyal, magamhoz öleljem, el mondjam neki, hogy mennyire szeretem- szólalt meg egy pár perc múlva.
- Nagyon szeretlek!- suttogta a fülembe, amitől görcsbe rándult a hasam.

- Én is szeretlek téged- nyögtem ki úgy, hogy csak ő hallja.

Néhány percig gondolkoztam, hogy el e mondjam neki az én Paris-sal kapcsolatos álmaimat.

- Tudod.. Ohm.. Felejtsd el!- ráztam meg a fejem.

-Mondd! Yoona!- fordított szembe magával.

- Én csak.. Nekem is vannak ilyesmi álmaim- motyogtam.

-Igen? Mik? - kulcsolta össze kezeit a derekamon és még közelebb jött.

- Hát.. Mindig is szerettem volna az Eiffel torony tetején.. ühm.. - teljesen zavarba jöttem a pillantásától.

- Bökd ki-mosolygott.

- Csókolózni- bújtam közelebb hozzá és a fejem a mellkasába nyomtam, hogy ne lássa a zavarom.

- Ne bújj el! Valóra váltom én az álmod - emelte meg az állam.

Ahogy gyönyörű csillogó szemeibe néztem a hasamban felébredt az összes pillangó, sőt szerintem még újak is lettek menetközben. A szívem úgy dobogott, mintha ki akarna szakadni a bordáim közül. Először csak lassan közeledett az ajkaim felé, mielőtt hozzá érintette volna az ő csodás ajkait az enyémekhez. Behunytam a szemeimet és a kezemet a dereka köré fontam, ő az egyiket a tarkómra csúsztatta míg a másikat a derekamra. Óvatosan csókolt, először csak alig ért hozzám, igazi szerelmes és gyengéd csók volt. Aztán lassan már bátrabban birtokolta az ajkaimat, bele mosolygott a csókunkba. El húzódott majd először az orromra, utána pedig a homlokomra adott egy-egy puszit. Teljesen megbabonázva meredtem sötét íriszeibe. Tudtam, hogy mostmár le kell mennünk, nekem Suga-val, neki pedig egyedül. Oda hajoltam hozzá és -még mindig ügyetlenül- egy rövid csókot adtam a szájára, majd el léptem tőle és barátom felé indultam. Lopva hátra néztem és láttam, ahogy vigyorog és egy pillanatra megszédül, bele túr a hajába, majd megtámaszkodik a korlátnál.
Én is el mosolyodtam és megöleltem  Yoongit hátulról.

-Na mivan?-fordul meg.

- Megcsókolt- vigyorogtam.

-Huuh!! De izgii!!- forgatta meg a szemét.

Mosolyogva a vállára csaptam, majd belekaroltam és a lift felé húztam.

-Nekem igen is izgi! -mondtam.

- Azt el hiszem!-mosolygott és átkarolta a nyakamat, így mentünk a többiek felé.

Rövidke rész lett, de szerelmes 🙄😉
Viszont mostmár be indulnak majd a történések. Nem árulok el semmit. De azt el mondhatom, hogy nem szerelmesre terveztem a storyt. Legalábbis az elejét nem.. úgyhogy készüljetek! Nem mondom, hogy nem lesz benne romantika,mert lesz. De mások is! ❤🖤
Kérdés: Ki mit gondol Tae és Yoona titkos kapcsolatáról?
A szereplőkről?
Yoongi és Yoona, Yoongi és Tae kapcsolatáról?
Igazából  minden érdekel!

I Need You //~BTS Kim Taehyung~//Où les histoires vivent. Découvrez maintenant