- Ne bámuld már ennyire feltűnően! - szólt rám Yoongi.
- Nem tehetek róla! - néztem rá mérgesen.
- Értem én, hogy ilyen pózban elég nehéz, de ...- pillantott a tanárunkra.
Na igen, éppen le hajolt, hogy közelebbről meg nézzen egy vakond túrást. Hogy miért? Fogalmam sincs. Az biztos, hogy tetszett a látvány.
Persze mit keresünk a szabadban? Az iskola úgy döntött jót tenne egy séta, ezért osztályonként el is küldtek. És mivel Taehyung az ofő helyettes, ő is velünk tartott. Az én legnagyobb örömömre vagy bánatomra, nem is tudom.- Basszus Yoona, állj már le! - csap a lábamra.
- Mivan?!- csapok rá én is.
- Az, hogy éppen azt nézi, hogy te hogyan bámulod a déli tájékát - suttogja.
Az említett felé néztem és ő éppen rám mosolygott. Zavartan el kaptam a fejemet és a cipőm orrát kezdtem bámulni.
Mikor újra fel pillantottam akkor már nem állt ott. Nem-nem, mivel felénk tartott.- A herceged érkezése 3...2..1..- suttogta szórakozottan Yoongi.
- Sziasztok!- mosolygott Tae és le ült mellénk.
- Helloo Tanár úr! - öklözött vele barátom.
- Tanár úr jár edzeni?- Néha, miért? - kérdezte.
- Csak hallottam, hogy páran dicsérték az egyik részét - mondta.
- Melyik részemet?- ráncolta a homlokát.
- Hogy őszinte és pontos legyek, a déli tájékát - bólintott.
- A déli tájékom?- húzta fel a szemöldökét.
- Tudja. A fara, a segge, a feneke, a popója, a kuffere, a hátsója...- magyarázta.
- Tudom mit jelent!- emelte fel a kezét.
- Akkor jó! - mosolygott.
- Meg tudhatnám, hogy ki beszélt a.. fenekemről? - suttogta.
- Hát nem akarok bunkó lenni, de nem mondom el! - nevetett gonoszul.
- Na majd meg látjuk mit szólsz, ha tesi óránk lesz - mosolygott.
- Na ezt majd le bunyózzuk Taehyung! - bólintott komolyan.
Persze mi csak el nevettük magunkat.
Hatalmas ujjongást hallottunk, a fiúk irányából jött. Éppen fociztak; Yoongi kapva az alkalmon fel állt és egy "húzok játszani, ti meg dumáljatok" nézéssel ott hagyott minket. Kínosan néztem hol a fiúkra, hol a cipőmre, de semmiképpen sem Taehyung-re.- Na és hogy vagy? - mosolygott rám.
- Meg vagyok. Na és te? - pillantottam rá.
- Hát is-is - könyökölt a térdére és úgy nézett rám.
- Mi történt? - utánoztam.
- Semmi különös, csak kicsit fárasztó a suli - nevetett.
- Hát igen. Nem volt fura, hogy a suli után tanítani fogsz?
- Hát nem is tudom. Egy kicsit. De mindig is valami jót akartam adni az embereknek, azt gondoltam, hogy ezzel segítek. Főleg mivel ti a fiatal generáció vagytok - mosolygott és a kezével ki támasztotta magát, majd hátra dőlt.
- Hát te sem vagy öreg! Sőt... Szerintem elég fiatal vagy - tépkedni kezdtem a füvet.
- Nem csoda, hogy bomlanak utánad a lányok.- Igen? Miért nem csoda? - döntötte oldalra a fejét.
YOU ARE READING
I Need You //~BTS Kim Taehyung~//
Fanfiction-Erre gyere!-nevettek gonoszul. Ki szaladtam a zuhanyozóból, de menten le fékeztem, amint meg láttam, hogy nem egyedül vagyunk. A lányok ott tartották a kezükben a ruháimat, a többi diák pedig nevetett és fotózgatott. Szorosabbra fogtam a törülköző...