-Ne mozdulj.- mondta.
-He?- kérdeztem, mert nem értettem mit csinál.
-Kész is.- lenéztem a nyakamra, majd egy kinyithatós, kulcs alakú medált véltem észrevenni.
-Öhm... Ez mi?
-Mikor felhoztalak, ez volt a kezedben és nagyon szorosan fogtad, de amikor felkeltél ott maradt.- ekkor eszembe jutott, hogy anya valamit a kezembe nyomott, de azt hittem csak valami álom féle volt.- Akkor még sem a tiéd?
-De... Az enyém...- kinyitottam, majd az egyik oldalában egy közös kép volt benne anyával és apával, a másik oldalába, meg annyi volt írva "Egy számodra fontos személy képének a helye". Elsírtam magam.
-Öhm...- mondta zavarában, mert nem értette mi bajom van- Mi történt?
-Áh, semmi. Nem fontos.- mondtam, mosolyogva, miközben letöröltem a könnyeimet- Viszont szerintem már keresnek, fel tudnál vinni? Nem akarok zavarni...
-Mondanám menj egyedül, mert van egy egyszerű út, de kinézném belőled, hogy eltévedsz... Szóval csak el kell kísérjelek. De ezt kösd fel.- a kezembe nyomott egy szemfedőt.
-Ööö... Minek?- kérdeztem meglepődve.
-Szerinted hajlandó lennék mutatni egy utat a házamba, miközben ismered Lucifert?
-...- hallgattam egy ideig- Rendben...- megkérdeztem volna, mi történt, de nem hiszem, hogy elmondta volna.
Felkötöttem a szemkötőt, majd nyújtottam a kezem, hogy vezessen. csak annyit éreztem, hogy felkap az ölébe és úgy visz.
-Nekem is van más elfoglaltságom, mintsem téged vezetgetni, így gyorsabb.- meg se kellett kérdeznem, de már válaszolt-Pár percig nem tudsz majd levegőt venni. Kibírod?
-Nem tudom...
-Ahj...- a hangjából semmit nem tudtam levenni- Mély levegő.
Vettem egy óriási levegőt. Majd éreztem, amint újra ellepi a testemet a víz. Egy, vagy két perc, ha eltelt míg haladtunk, de már fogyott a levegőm.
-Már nincs sok.- hallottam, mint mikor másodjára mentett meg.- Kb még egyszer ennyi.- jó kérdés kibírom-e.
Már éreztem, hogy szédülök, mikor újra éreztem, hogy levegővel töltődik meg a testem. Valamelyest elmúlt a szédülés. Rá kb két percre éreztem, amint újra szárazföldön vagyunk. Mélyet szívtam a levegőbe, de az dohos és büdös volt.
-Hol vagyunk?- kérdeztem, mert továbbra sem láttam semmit.
-Egy barlangban. Nem, nem veheted le.- hogy tudja mit akarok kérdezni... Éreztem, amint hosszú, vizes haja végigsimult az alkaromon. Nagyon lágy és puha. Egy darabon csak szótlanul haladtunk, mikor megszólal.
-Miért nem ismerted fel rögtön a nyakláncot?
-Csak egy fontos személy a kezembe nyomta, de még megnézni se tudtam...
-Hmm...- gondolkozott, a léptein éreztem, más területre léptünk.
Éreztem a lélegzését, egyre közelebbről, majd megcsókolt. Most nem levegő adás miatt. Meglepettségemben lefagytam, majd ajkamra súgta: Solomon Winstone.
Azzal letett. Mire levettem a szemfedőt, eltűnt... Én meg újra a parton voltam.
YOU ARE READING
Kék szemek, melyek bevilágítják a sötétséget [ÁTÍRÁS ALATT]
FantasyBalsorsú főszereplőnk a sötétben meglát egy fekete macskát, közeledik felé, meg akarja simogatni de az nem engedi elszalad. Csak ahogyan visszanézett rá, azzal az egy pillanattal láthatta, kék szemű az állat. Ez a pillanat meg pont elég volt ahhoz...