-Rendben vagy?- kérdezte egy férfi hang, miközben a hátamra tette a kezét.
Mikor kiköhögtem magam, a számra tettem a kezem és fenéztem. Egy smaragdzöld szempár nézett vissza rám. Ennek a férfinek gyönyörű hosszú, hófehér haja volt, én is irigy voltam rá... Ekkor eszembe jutott Lucifer...- Luciferrel mi van?- ekkor azt vettem észre, már nem is érzem az előbbi mindjárt meghalok érzést.
-Őt is elintéztem, segített volna,levegőért ment, de a plusz levegő se volt elég, ő is elájult... Viszont mivel egy régi ismerősöm, akiben nem túlzottan bízok, ezért csak kivittem a partra.
-Értem, köszönöm!- majd rá mosolyogtam.- És engem miért nem a partra vittél?
-Mert vele voltál... Egy buborékban... Gondoltam tudsz a varázslények létezéséről... És... Szerettem volna veled beszélni erről...
-Hallgatom.- válaszoltam rá figyelve- De... Kérlek azt mond meg, mitől jöttem ilyen gyorsan rendbe?
-Szirén vagyok, gyógyító képességgel rendelkezem.
-Így már értem, köszönöm!- mondtam mosolyogva, és folytattam is volna, ha nem fogta volna be a száját és fordult volna el...-Öhm... Baj van?- csak megrázta a fejét.
-Khm... Csak annyit akartam letisztázni, te ember vagy- bólintottam- Akkor honnan tudsz a létezésünkről?
-Öhm... Csak három "fajt" ismerek, még nem gondolkoztam azon léteznek e szirének, -itt elgondolkoztam- vagy akár más is?
-Azt hittem okosabb vagy... Értem, akkor mindegy, ne is foglalkozz azzal amit mondtam, csak annyi ezt ne add tovább.
-IQ-ból rájöttem...
-Persze persze!- mondta mosolyogva, mintha egy hülyével beszélne...- Ha már iderángattalak, biztos éhes vagy... Szereted a sült halat? Áh fölöslegesen kérdezem... Tudod amikor...- kezdte volna mondani micsoda, de közbe vágtam.
-Igen tudom, szeretem...-mondtam, de látszott nem hiszi el.
-Egyébként nem gondolod, hogy be kéne mutatkoznod a vendéglátódnak?
-De, normális helyzetben... Csak kíváncsi voltam, kezdenéd-e a bemutatkozást, ha már a vendégedet, a tudta nélkül hoztad ide...- csak elpirult zavarában, mert igazam volt...- Rose... Marhall... - mondtam, majd felálltam- Köszönöm, de vissza utasítanám az ételt, ha nem baj inkább haza indulnék, köszönöm, hogy megmentettél, de hol tudok kijutni?
-Ott- majd a tóra mutatott...- egy zárt barlangban voltunk, ahol volt egy tó, és pár bútor- Normális embernek nincs annyi levegője, míg fel jut oda...
-Egyébként ha bemutatkoznak, illik a másik félnek is... De mindegy... Milyen mélyen vagyunk?
-Kedves Rose Marshall,- szólalt meg, miközben közeledni kezdett- nem félsz? Egy szirénnel állsz szemeben, és nem tudod mire képes, jobban jársz, ha nem hergeled.- mondta kissé indulatosan.
-Lehet... De aki ugye buta az bátor is, nemde?- mondtam sunyin, mert gyűlölöm ha hülyének néznek...
-Igaz... De lehet te mégsem vagy olyan ostoba, mint amennyire hittem... Ostobább vagy...
-Lehet... Ki tudja?- néztem rá, galádan mosolyogva, a tó szélénél állva, egy centiméterre a sziréntől, nem tudtam mit kéne tennem,de olyan jól esett hergelni...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kék szemek, melyek bevilágítják a sötétséget [ÁTÍRÁS ALATT]
FantasiaBalsorsú főszereplőnk a sötétben meglát egy fekete macskát, közeledik felé, meg akarja simogatni de az nem engedi elszalad. Csak ahogyan visszanézett rá, azzal az egy pillanattal láthatta, kék szemű az állat. Ez a pillanat meg pont elég volt ahhoz...