p.o.v Isabella
"heey Bells hoe gaat het." zei Joy, mijn beste vriendin in London waar ik woon. "goed en met jou" antwoorde ik. "zeker, Corbyn was gister live op younow. hij is zo freaking knap" zei ze hyper. " alsjeblieft hou op ik ben niet fan en wordt het ook niet" zei ik terug. "natuurlijk ik praat je nog wel om. ik denk dat je Daniel wel knap vindt, want Corbyn is van mij. en ja dan heeft Char niks maar i dont care ze zoekt maar een andere" zei ze. "Natuurlijk, laten we maar naar binnen gaan daar wachten de meiden." praatte ik overheen. we liepen naar binnen onderweg keken allemaal jongens naar ons. "Joy er kijken allemaal jongens naar je. jij wilde toch een nieuw vriendje zoek er 1 uit zou ik zeggen" zei ik lachend. "nee want ze kijken allemaal naar jou want je bent bloedmooi met je blonde haar en groen-blauwe ogen. waarom heb jij geen vriendje" zei ze eigenwijs. "je kent mijn ouders en broer. na Sam mag ik tot ik afgestudeerd en uit huis ben geen vriendje ze willen niet dat ik weer gebroken wordt. ik haat dat want er zijn soms echt knappe jongens maar ik voel me daardoor wel veilig. ze zijn heel beschermend" zei ik. "ja maar ik bedoel Evan is toch ook pas 19 een jaar ouder dan jou en die heeft toch ook een vriendin en is nog niet uit huis" antwoord Joy verontwaardigt. "ja maar hij is een jongen dus hij laat toch gevoelens alleen aan Alice zien wat erg cute is. dat zeggen mijn ouders ook dus hij mag het wel" zei ik. ze schudde haar hoofd maar liet het gaan. dan kwamen we bij de anderen aan. we zijn met z'n 6 en ik ben de enige die geen fan is van Why Don't we, een band van 5 jongens. dus vaak wordt ik gek van hun die zeggen dat ze knap zijn en verder. "hebben jullie gister die livestream gezien daar was Corbyn zo knap. er zijn mensen die zeggen dat hij een vriendin heeft maar ik geloof het niet" zei Joy. ik rolde met mijn ogen, typisch Joy al ligt het bewijs voor haar ogen ze wilt en gaat het niet geloven als ze dat niet wil dat het gebeurd. "ja toppie echt interessant maar ik weet nog iets interessants maandag beginnen onze examens en daarna zijn we af van school dus laten we gaan leren" zei ik en trok ze mee naar de studie lokalen die de laatste jaars gebruiken om te leren.
om half 3 liepen we de school weer uit, moe door het leren en thuis moeten ook nog leren. "ik ga echt dood van het leren" zei Charlotte. "nou vee plezier met doodgaan, ik ga je niet missen. maar ik ga naar even naar de Starbucks gaat iemand mee." zei ik lachend. "ja" zeiden Joy, Lisa, en Melanie tegelijk. we keken Charlotte en Tessa aan maar die schudden hun hoofd. "oké tot morgen Tess en Char. kom meiden lekker even wat drinken" zei ik en ik liep naar de bushalte, om naar de Starbucks te gaan. We deden niet veel meer dan daar heen gaan. Een drankje bestellen drinken en praten over de examen die over 3 dagen beginnnen want het is vrijdag. Daarna ging ik naar huis
A/N heey nieuw verhaal met een speciaal plaatsje voor mijn beste vriendin die komt er later in
Xx bye
JE LEEST
Her twin brother
Fanfiction✔Completed✔ Isabella's leven wordt compleet anders na een schokkende mededeling. Ze verhuist naar de andere kant van de wereld en naar haar broer. Die ook nog is in een populaire boyband zit. --------- Hoogste Ranking: #7 op 19/11/18(mijn reactie wa...