P.O.V Selke. 30 september 2017
Vandaag hebben we een triple date. Opeens zeiden ze dat we om 7 uur klaar moesten staan voor een date. Het is nu half 7 en ik doe nu maar mijn haar dan ben ik klaar. Danique en Isabella hebben een zinloze discussie over iets. Ik volg het niet meer nadat het 3 keer heen er weer ging.
"Geloof me Bells, ik heb altijd gelijk" zegt Danique die haar haar afmaakt. "Geloof jij maar wat jij gelooft. Ik weet dat het anders is" antwoord Isabella. Als een vreemde zal je denken dat ze ruzie of zo hebben maar ik weet dat dit dagelijks gaat en dat ze beiden gelijk willen halen, maar geen ruzie krijgen.
Ik doe het laatste haarklipje in mijn haar en kijk op mijn telefoon. 10 voor zeven. Isabella en Danique zijn al klaar en zitten op hun telefoons. "Jullie zijn verslaafd aan jullie social media" zeg ik als ik zie dat ze beiden op Instagram zitten. "En volgens mij ben jij verslaafd aan met Jonah praten. Jullie appen, bellen of praten altijd als jullie tijd hebben" zegt Isabella die niet eens opkijkt naar mij. "Dat is tenminste nuttiger dan altijd op Instagram zitten elk vrij moment die je hebt" zeg ik. Danique wilt antwoorden maar er wordt geklopt. "Kom we gaan" zeg ik en trek hun van het bed af.
We lopen in de stad. Ik had een half lang shirt aan gedaan. Maar blijkbaar is het best koud in de avond nu. Ik loop dicht tegen Jonah aan die altijd warm blijkt te zijn. "Je bent ijskoud" zegt hij. "Hm, ik moest misschien een jas mee nemen maar vergeet altijd zoiets" zeg ik. "Je krijgt als we terug lopen mijn jas wel. Ik wil niet dat je ziek wordt. Maar we zijn er" zegt hij. Ik kijk op naar het gebouw en zie een bioscoop. "Een bioscoop. Eindelijk, ik wilde al een tijdje weer naar de bios maar had geen tijd" zegt Isabella. "Het is niet alleen een film, we gaan eerst eten in de zaal. Het is met eten dus eten daarna film" zegt Daniel. "Welke film" vraagt Danique en ik vraag me dat ook af. "High school musical, hij draait hier toevallig en we weten dat jullie allemaal van die film houden" zegt Jonah. (ik kwam op dit idee omdat ik hsm muziek luister. Ik ga morgen al die films kijken haha) "Kom we gaan naar binnen" zegt Corbyn. We gaan allemaal naar binnen
We zitten in de zaal, we hebben net het eten op en over een kwartier begint de film. Daniel en Isabella zijn popcorn en wat te drinken halen voor iedereen. Het zijn van die luxe stoelen waar je bijna in kan liggen. Ik zit naast Jonah en heb mijn hoofd op zijn schouder terwijl we wat praten. "Hier, jullie drinken en popcorn. Wij gaan het nooit meer halen. Een Hell is dat" zegt Isabella die ons een grote bak popcorn en onze drankjes geeft. "Thanks love" zeg ik plagend. "Hé she's mine" zegt Daniel.
"Selke" zegt Jonah als Daniel en Isabella weg zijn. "Ja" vraag ik. "Do you know how much i love you" "No how much" vraag ik nieuwsgierig. "The whole Galaxy and more" zegt hij. Ik geef hem een lange kus, ja wat moet je anders zeggen. "I love you" zeg ik als we los laten. "Nog twee dagen tot onze 7 months" zegt Jonah. "Klopt op 2 maart werd ik het gelukkigste meisje ooit" zeg ik glimlachend.
Midden in de film wordt ik bekogeld met popcorn. Danique en Corbyn. Ik gooi een popcorn terug en geef hun een blik dat ze moeten kappen. Dan gaan ze maar Daniel en Isabella bekogelen. Die hun aankijken of ze dood mogen. Ik lach zacht en richt mij weer op de film. Perfecte film nacht
A/N NFJJ Nog het Dankwoord en dan is het boek klaar OMG. Ik schrijf die nu nog even en daarna ga ik slapen. Ik denk eind september het vervolg.
JE LEEST
Her twin brother
Fanfiction✔Completed✔ Isabella's leven wordt compleet anders na een schokkende mededeling. Ze verhuist naar de andere kant van de wereld en naar haar broer. Die ook nog is in een populaire boyband zit. --------- Hoogste Ranking: #7 op 19/11/18(mijn reactie wa...