3.1

778 26 0
                                    

3 oktober 2017

Vandaag gaan Danique, Selke en ik weer naar huis oftewel LA. Want LA is pas echt thuis als de jongens er zijn voor mijn gevoel. Ik vertrek volgende week alweer naar Parijs want mijn thuisstad wordt voor de komende maanden. We gaan zo naar het vliegveld maar eerst moeten we nog afscheid nemen van de jongens, die een interview hebben en niet mee kunnen naar het vliegveld. "babe" zegt Daniel om mijn aandacht te krijgen. (Okay bedenk even als je celebcrush dat tegen je zegt. Dat moest er even doorheen lets go met het verhaal.) "Hm" zeg ik. "Kom is hier want ik moet je minstens vier maanden missen dus ik wil wel een laatste knuffel ieder geval" zegt Daniel. Ik glimlach en sla mijn armen om zijn middel. "Het was heerlijk om weer even bij jou te zijn" zeg ik. "Dat was het zeker. Ik ben blij dat je mij verraste" zegt Daniel. "Het is ook voor mijzelf hoor. Nu heb ik je familie ontmoet en jou weer gezien. Ik ga je missen in Parijs, ook met de andere tijdzones. Maar we blijven proberen zo veel mogelijk te appen en bellen he" zeg ik. "Natuurlijk. Ik ga missen dat ik alleen wakker wordt want ik ben in deze week het gewend geworden dat je er was. Maar onthoud dat ik er altijd voor je ben om te bellen, het maakt niet uit of het bij mij midden in de nacht is of juist overdag " zegt Daniel. "Dat weet ik, ik overleef het vast wel in Parijs.  Een geluk dat ik snel vrienden maak" zeg ik. "Dat geloof ik graag. Maar proberen mij echt elke dag te appen en stuur foto's van Parijs en waar je woont. Ik wil weten hoe Parijs is" zegt hij. Ik knik en sla mijn armen om zijn nek. Hij slaat zijn armen om mijn middel om mij dichter bij hem te trekken. Ik leg mijn hoofd tegen zijn nek en sluit mijn ogen, Daniel legt zijn hoofd op die van mij. ZO blijven we minuten lang staan tot Daniel weer wat zegt. "Ies".  Ik trek een stukje weg waardoor ik hem aan kan kijken. (Het was zo awkward om dit te schrijven lalalalala. Ook omdat mijn moeder net mee probeerde te lezen wat ik schreef)) Hij zoent me zonder iets te zeggen. Als automatisch door zijn lippen op de mijne te voelen doe ik het ook. Ik ga op mijn tenen staan dat Daniel niet zo ver hoeft buigen. Ik voel hem zachtjes  lachen tegen mijn lippen aan. Daarna tilt hij me op zodat we op gelijke hoogte zitten en wij allebei niet ons hoeven aan te passen aan elkaars lengte. Ik sla mijn benen om hem heen zodat hij minder gewicht heeft en om mij steviger vast te houden legt hij zijn handen op mijn kont. "Heey heey heey" roept Corbyn dan waardoor we elkaars lippen loslaten en naar Corbyn kijken net als iedereen doet. "Ik vind het goed als jullie een relatie hebben. Maar ik heb nooit gezegd dat ik dit goed vind. Ik bedoel een van mijn beste vrienden dit met mijn zusje een make-out sessie te zien is gewoon niet normaal en zeker niet hoe jij Daniel haar aanraakt. Ik ben nog steeds haar broer hoor" zegt Corbyn waardoor ik geïrriteerd mijn ogen rol en dat ziet Danique. "Corbyn jij kan dat niet voor hun bepalen. Ze hebben een relatie dus het mag eigenlijk gewoon. Ik snap dat je haar wil beschermen maar als jij het 'verbied' dan zullen ze doen wanneer je het niet ziet en dan misschien gebeuren dan dingen die jij zeker niet wilt. En daarnaast moet je vertrouwen op Isa dat ze oud genoeg is om haar eigen grenzen aan te geven. En Daniel ook dat hij haar niet zal breken" zegt ze waardoor ik haar dankbaar aan kijk. "Dat is waar maar ik wil haar beschermen. Andersom zou Isa waarschijnlijk hetzelfde doen als ik het bij jou zou doen dus volgens mij maakt dat niet zoveel uit hoor" zegt Corbyn waardoor ik hem fronsend aankijk. "Je weet zelf dat ze dan alleen een droge opmerking zou maken zoals 'eet elkaar niet op' ofzo. Ik ken haar al jaren en ze heeft het vroeger moeilijk gehad maar weet daardoor beter haar grenzen aan te geven. Vertrouw haar, Daniel en mij. Ik weet dat het soms moeilijk zal worden om hun te vertrouwen maar blijf vertrouwen want later wordt je er zelf gelukkiger van" zegt Danique. "Ik heb er een hekel aan als ik iemand anders gelijk moet geven maar je hebt gelijk. Ik wil gewoon Isa beschermen en dat gaat soms moeilijk als Isa het niet met mij eens is want dan heb ik gelijk jou en Daniel ook tegen mij" zegt Corbyn. "Dat weet ik Corbyn maar geloof me, je kan beter Danique beschermen tegen jongens dan mij want ik heb al vaak mijn eigen bodyguard dus ik hoef niet ook nog beschermt te worden door jou" zeg ik lachend. Ik kijk op mijn horloge en zie dat de taxi er bijna moet zijn waardoor ik me losmaak van Daniel nog snel wat dingen zeg en knuffels geef aan de andere jongens net als de andere meiden die het snappen dat we zo moeten weg gaan. Ik geef Daniel nog een knuffel als ik getoeter hoor van de taxi die ons naar het vliegveld brengt. "I gonna miss you Babe" zegt Daniel nog en laat me daarna los waarna ik met mijn bagage naar de deur loop net als de andere meiden. 


Her twin brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu