P.O.V Isabella
Als ik klaar ben met de mail beantwoorden, roep ik naar Daniel zodat hij laptop kan afsluiten. Als hij zijn kamer inkomt, kijkt hij mij onderzoekend aan. "wat is er" vraag ik een beetje twijfelend. "heb je net gehoord wat er beneden is gebeurd enzo en ja ehm" zegt hij een beetje ongemakkelijk. "Nee ik had oortjes in zodat ik mij volledig kon focussen op de mail. Heb ik iets belangrijks gemist dan" zeg ik. "nee hoor, maar ja het was best ongemakkelijk dus wees maar blij dat je er niet was" zegt hij. "okayy zullen we maar naar de anderen gaan" vraag ik. "ja hoor" zegt hij opgelucht. Vind hij het vervelend om alleen met mij op een kamer te zijn ofzo, vraag ik mij af. "Nee hoor, alleen hadden we net een best gênant gesprek en dat heb je minder snel wanneer er meer mensen bij zijn" zegt hij. "Wacht zei ik het hard op" zeg ik blozend. "ja" zegt hij lachend. "oh" zeg ik nog roder dan ik al was. "je bent schattig wanneer je bloost" zegt Daniel opeens. Hij schrikt er zelf ook van en mompelt wat onduidelijks. "sorry het was niet de bedoeling om dat te zeggen" zegt hij zacht. Ik knik en daarna lopen we de woonkamer in.
"gelukt" vraagt Emily en ik knik. ik ga naast Danique zitten. "wat hebben jullie net besproken boven. of hebben jullie wat anders gedaan" fluistert ze. "nee alleen een ongemakkelijk gesprek had en ja over iets anders doen kan ik alleen maar dromen want ja hij ziet me toch niet staan. Alleen als een goede vriend" fluister ik. "Ach let maar op. Ik ga het plan nu in werking zetten. laat mij mijn gang gaan en ik help je" fluistert ze en daarna richt ze zich op de groep. "mensen ik verveel me zullen we truth or dare doen. Het is misschien een klein beetje kinderachtig maar ik heb er nu zin in" zegt Danique, iedereen stemt in. "mooi ik begin met Isabella" zegt ze. "truth" zeg ik vol vertrouwen. "vertel een geheim die je niet zo snel zal vertellen" zegt ze. "okay dit is niet echt een geheim maar ik wil niet dat veel mensen het weten. Ik ben vroeger aangereden en heb daardoor mijn longen zo erg beschadigd dat ik zonder Medicijnen niet meer kan ademen. Daarnaast heb ik ook allemaal littekens op mijn rug omdat de auto in mijn rug kan en mijn ribben en longen bewogen waardoor ik meerdere operaties en medicijnen heb gehad en heb" zeg ik. Iedereen behalve Danique kijkt verbaasd want zij wist als enige van de littekens en medicijnen af. "waarom heb ik je dan nooit medicijnen zien slikken. Ik bedoel we zijn vaak samen" zegt Emily verbaasd. "je weet toch dat blauwachtige drankje dat ik altijd neem na het tandenpoetsen Dat zijn mijn medicijnen" zeg ik. "ik dacht altijd dat het mondwater was. Ben ik blij dat ik het nooit heb geproefd" zegt ze en ik knik. "wow mogen we die littekens zien" vraagt Corbyn. Ik knik en trek mijn shirt een stukje omhoog en ik hoor geschrokte kreten van de lange witte lijnen die op mijn rug lopen. "wow dat moet een groot ongeluk zijn geweest" zegt Daniel. ik knik en trek mijn shirt omlaag en ga weer zitten. "nou ja Jack truth or dare" zeg ik om het onderwerp te veranderen. "dare" zegt hij stoer. Ik rol met mijn ogen, en grijns gemeen. "spring maar met je kleren aan het zwembad in" zeg ik "echt leuk, maar okay wie komt mee" zegt Jack. Iedereen steekt zijn hand. Ik pak mijn telefoon om het te filmen net als Daniel. Als hij erin springt lach ik. Daarna wordt Danique erin geduwd door Corbyn die weer erin wordt geduwd door Jonah. Gelukkig had iedereen zijn telefoon op tafel laten liggen behalve Daniel en ik. Ik leg mijn telefoon en die van Daniel binnen en ga dan bij de anderen die in het zwembad zijn zitten. Daniel probeert mij erin te duwen maar ik trek hem mee het zwembad in. "probeer niet om mij in het zwembad te krijgen zonder dat je karma te krijgen" zeg ik lachend. Zach voelt zich blijkbaar lonely want hij springt er zelf gewoon in. We lachen allemaal en de Jongens trekken hun shirt uit, en gooien het aan de kant. "dit is niet eerlijk want meiden kunnen hun shirt niet uitdoen. Want we gaan niet in onze beha zitten als het niet duidelijk is" zegt Danique. ik knik instemmend. "tja dat is jullie probleem, dan moet je maar een bikini bij hebben altijd" zegt Jack. "wij gaan wel handdoeken halen, nog iets nodig" vraagt Jonah. "ja droge kleren voor iedereen. Danique heeft een paar joggingbroeken van haar in mijn kast. en Danique kan wel een trui van mij aan. Maar van wie kan Isabella een trui lenen want in mijn truien verdwijnt ze zowat" zegt Corbyn. ik lach een beetje en zeg "tja ik ben eenmaal redelijk klein". "ze kan van mij wel een trui lenen. Daar verdwijnt ze niet in" zegt Daniel. "okayy dan halen we dat even. 5 minuutjes" zegt Jonah en hij en Emily verdwijnen naar binnen. "dankje voor de trui anders moest ik van Corbyn ofzo en ja daar zink ik in" zeg ik. "dat weet ik en tja jij bent gewoon klein want zelf Zach is zeker 5 centimeter groter dan jou en hij is 16 en jij over een paar maanden 19. Het is trouwens echt raar dat jij ongeveer 10 centimeter kleiner dan mij bent terwijl je wel ouder dan mij bent" zegt Daniel. "komt door Corbyn, hij moest groot zijn en ja daardoor werd ik klein geboren, klein gebleven zeg maar. Maar ik dacht dat je ouder was dan mij want je bent groter, je bent al van school af al langer dan mij" zeg ik. Dan komt Jonah met de handdoeken en kleding aan en verbreekt dat ons gesprek. Ik pak een handdoek en een trui en joggingbroek aan en ga naar de toilet om me om te kleden want dat hoeven de jongens niet te zien.
JE LEEST
Her twin brother
Fanfiction✔Completed✔ Isabella's leven wordt compleet anders na een schokkende mededeling. Ze verhuist naar de andere kant van de wereld en naar haar broer. Die ook nog is in een populaire boyband zit. --------- Hoogste Ranking: #7 op 19/11/18(mijn reactie wa...