5.0

534 18 6
                                    

P.O.V Isabella, 10 december 2017(waar we gebleven zijn)

"Ik wil zijn vriendin zijn en er trots op zijn" zeg ik en kijk door het raam om mijn tranen binnen te houden. "Ik weet precies wat je bedoelt. Ik heb het zelfde gevoel bij jou" zegt een stem die ik maar al te goed ken. Ik bevries even voor mij omdraai en zijn naam zeg met verbazing.

"Daniel"  zeg ik vol verbazing. "Dat ben ik" zegt Daniel. "Sel, weet jij wat dit is" vraag ik. "Ja, maar ik moet heel nodig met Jonah bellen bye" zegt Selke en ze gaat weg, wie weet waar heen. "That sneaky little bitch" mompel ik. 

"Kan ik zitten" vraagt Daniel. "Sure, hij is toch niet bezet" zeg ik en staar naar buiten. "Ies" zegt Daniel zacht. "Noem me niet zo, dat is een bijnaam die alleen mensen mogen gebruiken die familie of best friends zijn. En sinds je geen van beide bent" zeg ik, ik merk dat ik echt kut klink maar ik wil laten weten dat ik hem niet vergeef, niet zomaar. "Ies, Isabella bedoel ik, wil je even naar mij luisteren. Ik wil mijn verhaal doen" zegt Daniel. "Nee" zeg ik nog steeds naar buiten starend. Ik krijg mijn wijn en neem een slokje. "Laat me het uitleggen. Als je me daarna niet vergeeft laat ik je wel met rust" zegt Daniel. "Okay, maar snel" zeg ik en laat heel even snel mijn blijk over Daniel gaan voordat ik weer door het raam kijk. In die kleine blik van dichtbij zie ik al dat het niet super gaat met hem.

"Thanks, nou ik denk dat het begon, midden november. De manager kwam naar mij toe en zei dat hij mij aan iemand wilde voorstellen. Zijn nichtje, Ella stelde hij me voor. Ik leerde haar kennen en ze was aardig en heeft een goed karakter. Verder is niet veel bijzonders aan haar. Toen ik weer in LA kwam, had de manager(ik weet echt niet hoe hij heet haha) een idee. Ik en Ella moesten doen of we een koppel waren. We gingen er allebei tegen in sinds ik een vriendin, jou had of heb. En Ella een vriendje. Maar hij zei dat het moest en dat we die dag de stad in moesten en doen of we samen een koppel waren. Er waren niet genoeg fans om ons op te merken. Dus wij moesten nog een keer. En toen zijn al die foto's op social media gekomen. Precies wat de manager wilde. Ik kon het niet aan jou uitleggen, ook door Selke die mij niet liet uitpraten. Ze ging daarna met Jonah bellen en die legde het haar uit. En ze hielp me daarna met een plan te bedenken" vertel Daniel. Ik luister de hele tijd zonder te onderbreken.

"hoe weet ik of dat verhaal waar is en je het niet gewoon uit je duim zuigt" zeg ik. "Ik kan Ella facetimen, die zal precies het zelfde zeggen" zegt Daniel.  "Bel haar maar" zeg ik. Hij belt haar en ze neemt bijna gelijk op

"Heey Daniel, how's life. Je ging vandaag toch naar Parijs voor Isab, ow" zegt ze maar blijft stil als ze mij opmerkt. "Heey Ella, dit is Isabella. Ze had een vraag aan je" zegt Daniel. "Ik had al door at dit Isabella is. Maar ask" zegt Ella, ze lijkt me oprecht aardig. "Wat is jou verhaal bij dit alles. Ik weet niet of ik het moet geloven" zeg ik twijfelend. "Oh, je gelooft Daniel niet. Logisch maar 1 ding is zeker. Meiden liegen niet tegen elkaar dus ik vertel je mijn kant van het verhaal" zegt Ella. Ze vertel haar kant en het is precies het zelfde alleen geeft zij iets meer details. "Thanks you. Ik denk dat ik het nu zeker weet" zeg ik. "Okayy, Daniel als je mij vanavond belt dat ze je niet hebt vergeven kom ik je voor je kop slaan want ze is perfect voor je.  En dan laat je haar gaan door een kleine fout door jou door het haar niet eerder te vertellen, Byee" zegt Ella en hangt dan op.

 "En wat is je keuze. Vergeef je mij" vraagt Daniel en hij kijkt met puppy ogen. "Ja ik vergeef je maarr" zeg ik.. "Wat" vraagt Daniel beetje bang. "Wat zijn we" vraag ik. "Vrienden" vraagt Daniel voorzichtig. "Jammer ik wil wel meer zijn" zeg ik en kijk naar buiten. Misschien moeten we een pauze. "Kijk me eens aan" zegt Daniel. Ik kijk hem aan, en hij drukt voorzichtig maar toch met zekere kracht zijn lippen op die van mij. "Wil je de mijne zijn, opnieuw en nu voor altijd" vraagt Daniel als hij weer loslaat. "Ja ofcource" zeg ik en glimlach. "Daar is eindelijk de glimlach die ik zoveel heb gemist" zegt Daniel en slaat 1 van zijn armen om mijn schouder en trekt me tegen zich aan. Ik snuif zijn geur op.

"Ben je hier alleen. Hoelang blijf je. Waar verblijf je" vraag ik. "Ik ben hier samen met Jonah, ik vlieg met jou samen naar Amerika dus ik blijf tot de 23e. Ik hoopte dat ik bij jou kon slapen anders moet ik even een hotel zoeken" zegt Daniel. "Daarom was Selke vandaag zo blij, natuurlijk kun je bij me slapen" zeg ik. "Denk je dat ik Selke's wijn op kan drinken" zegt Daniel. "Die is met Jonah en komt denk ik niet meer terug dus denk het wel" zeg ik. "Mooi, het is raar om te drinken en het gewoon legaal mag. Want iedereen heeft wel is gedronken terwijl het officieel niet mag" zegt  Daniel. "Ik snap dat gevoel wel en niet. Want ik mag in Amerika niet drinken maar in Europa wel. En ik was al 18 toen ik naar Amerika ging. Dus ik was er gewend aan geraakt dat ik wel is wijn bestelde dus als dat niet meer mag is dat ook raar. Maar vertel is, hoe oud was je toen je je eerste alcohol had" zeg ik. "Ik was denk ik 13 of 14. Ik was uiteten met mijn familie en de meesten dronken al. Dus ik was nieuwsgierig en mocht een paar slokjes van mijn ouders en jij" zegt Daniel. "9 voor het eerst, bij mijn moeder prosceco bij nieuwjaar. Dat vond ik zo smerig. Maar toen ik net 14 was voor het eerst wijn en dat was wel lekker" zeg ik. 

Als we de wijn op hebben gaan we naar mijn appartement waar Selke en Jonah al zijn. 


Her twin brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu