P.O.V Danique waar we gebleven zijn. dus 6 november 2017
Isabella steekt haar middelvinger naar Corbyn en draait zich dan om en kijkt ons niet meer aan. "Dus naar de pizzeria" vraag ik. "Ja en het is toch fijn om weer is met z'n tweeen te zijn. Ik bedoel de laatste tijd zijn we niet veel samen geweest door het touren en alles" zegt Corbyn. "Klopt zullen we nu maar gaan want ik heb trek" zeg ik. Corbyn lacht en neemt mij mee naar de pizzeria. "Goedendag kan ik uw helpen" zegt de man bij de kassa in het frans. "Ja en kunt een beetje goed Engels" vraag ik in het Frans. "Ja, dat kan ik wel. Maar wat willen jullie hebben" zegt de man nu in het Engels. "Wat wil jij" vraag ik aan Corbyn. "Moet je dat nog vragen" zegt Corbyn. "Nee, 2 salami pizza graag" zeg ik tegen de man. "Zijn jullie een koppel want dan heb ik de couplepizza dat is eigenlijk een gewone pizza maar dan is hij groter zodat 2 mensen er genoeg aan hebben" zegt de man. "Wil je dat" vraagt Corbyn, Ik knik. "Die graag dan" zegt Corbyn. "Okay, dat is 17, 35" zegt de man. Corbyn betaalt voordat ik maar een beweging kan maken. "waarom moet jij altijd betalen, ik kan ook wel is betalen hoor" zeg ik. "Dat weet ik maar ik laat het niet gebeuren want toen ik die ring gaf heb ik beloofd dat ik voor je zou zorgen en daar gaat het eten betalen ook voor" zegt Corbyn. Ik kijk naar mijn promisering die ik eigenlijk nooit afdoe zelfs niet met slapen. "Ooit verandert hij naar een trouwring" zegt Corbyn zacht in mijn oor. "wanneer dan" vraag ik glimlachend door het idee. "Ooit en ik hoop dat je antwoord ja zou zijn" zegt Corbyn en hij geeft me een kus op de wang. "Ofcource is mijn antwoord ja because i love you" zeg ik. Hij slaat zijn armen om mij heen en ik om hem. We blijven van dat moment helemaal stil en genieten hier beiden van. Hier is jullie pizza eet smakelijk" zegt de man die weer terug komt met de pizza. "bedankt" zeg ik als ik loskom van Corbyn. Corbyn pakt de pizza aan en we op het terras van de pizzeria zitten.
We hebben de pizza op en we zitten te twijfelen wat we nu gaan doen want het is net 8 uur geweest en we hebben nog geen zin in de anderen. "We kunnen naar de Seine gaan, die is best mooi" zeg ik. "Dan doen we dat, hoe ver ix dat vanaf hier" vraag Corbyn. "ik denk iets van 5 minuutjes want we zitten al in het centrum" "Dan doen we dat, weet jij de weg" vraagt Corbyn. "Ja daar staat het teken van de Eiffeltoren en de Eiffeltoren staat bij de Seine" vertel ik. "Mooi, kom dan gaan" zegt Corbyn en pakt me hand en neemt mij mee richting de Eiffeltoren dus ook de Seine. Na 7 minuten lopen zien we de Seine en na 10 minuten de Eiffeltoren. "Wow het is echt prachtig" zeg ik terwijl ik naar de lichtgevende toren kijk,(Dat is zo facking mooi, ik ben er zelf geweest en als ik ooit een vriendje krijg wil ik dat echt doen, En ik hou mijn bek weer). "Ja bijna met zo mooi als jou maar jij bent toch iets knapper" zegt Corbyn waardoor ik ga blozen, na een jaar heeft hij nog steeds van dit soort opmerkingen. Er gaat een windvlaag langs ons en ik ril, mijn jasje is niet dik genoeg om mij tegen kou of wind te beschermen. "Heb je het koud" vraagt Corbyn die mij zag rillen. "Beetje, mijn jasje houdt me niet echt warm ofzo" zeg ik glimlachend. "Pak mijn trui maar, ik heb het toch warm genoeg" zegt hij. Ik heb zijn trui om mijn tas hangen want hij paste er niet in en Corbyn had het te warm had voor zijn trui. Ik doe mijn jasje uit en trek Corbyns trui over mijn eigen trui. "Isa had mij al gewaarschuwd dat het nu in de avond best koud is, zij had ook gewoon een trui aan. Maar ik was eigenwijs en trok alleen een dun jasje met een T-shirt aan" zeg ik lachend. "Slimmie" zegt Corbyn. En hij trekt me plotseling in een kus die ik niet had verwacht waardoor ik niet gelijk reageer. Als we ons van elkaar losmaken omdat we mensen zijn en moeten ademen. "Waarom moest dat, niet dat ik het erg vond, nou verre van" zeg ik lachend. "We zijn in de city of love en ik heb je gewoon gemist" zegt Corbyn. "CHEESSYYYY" roep ik lachend. "Ja ja zullen we gewoon langs de Seine lopen en wat foto's maken. Dan hebben we eindelijk weer iets om op insta te zetten" Zegt Corbyn. "OEHH JAA we need that" zeg ik enthousiast.
We lopen wat langs de Seine en maken soms foto's. We lopen al een hele tijd en we lopen weer terug maar nu aan de andere kant van de Seine. "Ik kijk op mijn horloge en zie dat het al 10 uur is. "Als we nog een film willen kijken, moeten we nu terug gaan want anders vallen we in slaap tijdens de film" zeg ik. "Dan doen we dat" zegt Corbyn. "Vraagje, weet jij wanneer Jonah het bekent gaat maken tussen Selke en hem. Want Selke zei laatst dat hij dat ging doen maar het is nog niet gebeurd" vraag ik. "In parijs dus deze week bij een interview. Meerdere interviewers vroegen of Jij en Isabella mee gingen naar interviews. Fans hebben blijkbaar veel vragen voor jullie. Dan kan Selke mee en dan kunnen ze het bekend maken" zegt hij bedenkelijk. "Okay maar welke film willen we gaan kijken" vraag ik. "Geen idee, wat vvor film wil je" zegt hij. "Geen idee, comedy ofzo" zeg ik vaag. "Dat doen wij dan toch" zegt Corbyn. Ik knik, we lopen weer terug in stilte alleen onze ademhaling en de geluiden van de stad hoor je. Een rustgevend gevoel vind ik. "Je houdt van geluiden van de stad he" zegt Corbyn die ziet dat ik voledig tot rust kom. "Ja, ik heb nooit anders gehoord dus het geeft een thuis gevoel en dat maakt me rustig" zeg ik. Ik bel aan bij Isabella. De deur wordt geopend zonder een woord te zeggen. "Isa heeft er niet veel zin meer in" zeg ik lachend terwijl ik op de lift knop druk. "Misschien omdat het al half 11 is" zegt Corbyn lachend. DE lift arriveert, en we stappen erin. "Die jetlag is altijd zo verschrikkelijk" zeg ik gapend terwijl ik tegen Corbyn aan leun. "Ik know. Maar we zijn samen dat is het belangrijkste. I love you" zegt Corbyn. Ik draai me om want ik stond met mijn rug tegen hem aan. "I love you too" zeg ik. Hij kijkt me aan met zo'n blik waar ik bijna door mijn benen zak. "I know but I love you more" zegt Corbyn zacht. Net wanneer ik de discussie aan wil gaan gaat de deur open. "Je hebt nu gewonnen, maar straks niet meer" zeg ik en loop naar de voordeur. Ik maak de deur open want ik had de sleutel gekregen. Niemand is meer in de woonkamer en ik zie dat de lichten van Jonah en Selke al uit zijn en dat er bij Daniel en Isabella nog maar een klein lichtje brand. "De anderen zijn blijkbaar ook moe" zeg ik lachend. "Ja en wij gaan nu ook naar onze kamer" zegt Corbyn en hij trekt me mij mee naar de kamer nadat ik de voordeur op het slot heb gedaan.
A/N kijk is hier is je hoofdstuk voordat je me gaat bedreigen(eigenlijk best friend goals maar who cares) xx bye
JE LEEST
Her twin brother
Fanfiction✔Completed✔ Isabella's leven wordt compleet anders na een schokkende mededeling. Ze verhuist naar de andere kant van de wereld en naar haar broer. Die ook nog is in een populaire boyband zit. --------- Hoogste Ranking: #7 op 19/11/18(mijn reactie wa...