1.7

1.3K 35 0
                                    

Ik krul de laatste plukjes van mijn haar. Daarna pak ik mijn tas en jasje en loop naar hbeneden. Als ik de woonkamer binnen kom, kijken Danique en Emily naar mij. "Wow you look very good" zegt Danique met een overdreven accent. "Thanks. Wat vind jij Emily" zeg ik. "Als Daniel je nu niet ziet staan is hij echt blind. Geeft dat genoeg uitleg" zegt emily. Ik lach en draai nog een rondje, zodat mijn haar meedraait.

"Grappig dat deze outfit toch bij je past terwijl je dit echt nooit draagt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Grappig dat deze outfit toch bij je past terwijl je dit echt nooit draagt. Je bent meer van iets stoerder met zachte kleuren. En ik hou van je haar" zegt Danique. "Natuurlijk doe je dat want je bent styliste. Maar hoe laat is het" vraag ik. "Het is 5 voor 7 dus Daniel kan elk moment komen zegt Emily.  Ik ga even zitten, 2 minuten later gaat de bel. Ik wil gelijk mijn spullen pakken maar Danique trekt ze weg. "Laat hem maar voor jou wachten. Doe nu maar die deur open" zegt ze, ik trek even mijn wenkbrauw op maar laat het gaan. Ik loop naar de deur, en open hem. Daar staat Daniel met een glimlach. "Wow, je ziet er echt leuk uit. Zullen we maar gaan dan want je ziet er uit of je klaar bent" zegt Daniel. "Laat mij even mijn jasje pakken dan ben ik klaar" zeg ik en hij knikt. Ik loop snel naar de woonkamer en pak mijn jasje. "Zie jullie wel vanavond. App me als jullie nog.iets gaan doen" zeg ik. "Okayy, veel plezier" zegt Danique en Emily knikt instemmend. Ik loop weer naar de deur. "Nu kunnen we echt gaan. Wat gaan we trouwens doen" vraag ik nieuwsgierig. " Dat ga ik niet vertellen he. Maar ik weet zeker dat je het leuk vind. Je lijkt trouwens langer, je verschild nog maar een halve kop met mij en normaal is dat minstens een hele" zegt Daniel. "Dat noem je het effect van hakken" zeg ik.  "Dat heb ik nog een meisje zo horen zeggen, But i like it"  zegt hij. Hij opent de autodeur van de bijrijder, en laat mij instappen. Hij stapt zelf aan de andere kant in, en start de auto. Hij rijdt ergens heen, en er is een fijne stilte tussen ons. Ik pak mijn telefoon en maak een foto van de weg en zet eronder 'date night'  en plaats hem op mijn snapchat verhaal. Ik leg mijn hand op de arm steun die tussen de 2 stoelen staat.  "leuk hoesje, past jou hoesje echt altijd bij jou outfit want dat lijkt echt zo" zegt Daniel. "ja, ik heb er meer dan 50 volgens mij en laat ze altijd bij mijn outfit passen" zeg ik. Hij pakt mijn han vast die op de armsteun ligt. "Dat is echt veel, ik heb 3 en dat vind ik genoeg maar ik laat ze ook niet bij mijn outfit passen" zegt Daniel. "dat is iets wat alleen meiden volgens mij, ik ken ieder geval geen jongen die het ooit heeft gedaan. Maar wat gaan we nou doen want we zijn al een beetje aan de buitenkant van de stad" zeg ik. "We zijn er bijna, doe deze even om, alsjeblieft" zegt Daniel, en geeft mij een blinddoek. "meen je deze" zeg ik. "ja doe nou maar" zegt Daniel. Ik doe hem om en zie gelijk helemaal niks meer. Ongeveer 5 minuten later gaat de motor uit en hoor ik een autodeur. "Daniel, kan je me even helpen aangezien ik nog steeds niks zie" zeg ik. "natuurlijk, wacht even" zegt hij lachend en sluit de deur aan zijn kant. Even later voel ik hem mijn hand pakken en hij helpt me uit de auto. "mag ik mijn jasje en tas want ik weet nu echt niet waar die zijn" zeg ik. Ik voel het bandje van mijn tasje om mijn schouder maar mijn jas niet. "Je jas kan je in de auto laten, het is warm genoeg" zegt Daniel. "okay, ik ben nu echt nieuwsgierig waar we heen gaan" zeg ik en hoor Daniel lachen. Hij trekt mij rustig aan mijn hand mee. "blijf hier staan" zegt Daniel dan. Hij laat mijn hand los en ik hoor hem lopen, daarna voel ik zijn handen aan de blinddoek. Hij haalt de blinddoek weg en ik knipper een paar keer om aan het licht te wennen. "wow dit is echt prachtig" zeg ik. "Ik dacht al dat je dit mooi vond, kom" zegt Daniel. Hij loopt naar het kleed dat er al lag met een picknickmand erop, ik volg hem. Hij opent de mand en haalt er wat dingen uit. "Ik hoorde dat je aardbeien lekker vond dus wil je een aardbei" zegt hij. "ja natuurlijk, aardbeien is mijn favoriete fruit" zeg ik. "Dat wist ik dus niet tot ik een speciale tip kreeg van Danique. Eigenlijk weet ik alleen de normale dingen van je. Zullen we vragen aan elkaar stellen, om elkaar beter te leren kennen" zegt Daniel. "okayy, begin jij maar met vragen" zeg ik. "kende je ons al voordat je wist dat Corbyn je broer was" vraagt hij. "Ja maar ik was geen fan, mijn vriendinnen zijn fan van jullie. Het grappige is, mijn beste vriendin van school vond jou bij mij passen. Maar wat heb je gedaan voor de band" vraag ik. "ik deed mee aan Idol, ik kwam tot de top 9"  "Hoe oud was je toen" vraag ik. "Ik was 15 en de jongste daar. Heb je ooit iets met muziek willen doen en wat dan". "Ik wilde vroeger zangeres worden, maar toen ik model werd heb ik het opgegeven. Ik hoorde wel is dat ik goed kon zingen maar ik weet dat je daar heel moeilijk beroemd mee wordt. Ik heb wel een opleiding Singer-songwriter gedaan maar alleen omdat ik een opleiding moest doen" zeg ik. "jammer dat je er niks mee doet, wat is je volgende vraag" vraagt Daniel. 

een uur later zijn we allebei stil en kijken naar de zonsondergang. "dit is echt prachtig" zeg ik. "Net als jou" zegt Daniel zacht maar net hard genoeg om te horen. Ik glimlach en bloos heftig. "Isabella" vraagt Daniel dan. "Ja" vraag ik nieuwsgierig. "Ik vind het echt leuk, en weet zeker dat ik jou ook leuk vind. Zou je mij de eer kunnen geven om jou mijn vriendin te noemen" zegt Daniel. Ik weet  niet wat ik moet antwoorden en doe dat dus ook niet in plaats daarvan kus ik hem. Hij kust mij bijna gelijk terug. Ik laat weer los en kijk Daniel aan met een glimlach die net zo grote glimlach heeft. "betekend dat een ja" vraagt hij ,ik knik blij. "Dan kan ik eindelijk dit doen zonder bang te zijn dat je boos wordt" zegt Daniel en hij kust me. Als hij mij loslaat pakt hij mijn hand. "Zullen we naar huis gaan want anders is het uitleggen nog veel moeilijker en ik hoef geen Corbyn achter me aan die boos is omdat ik niks liet weten over ons en waar we zijn en dan vooral over jou" zegt Daniel. "Dat klopt" zeg ik lachend. "Moet ik je bij je huis afzetten of" vraagt Daniel. "Danique appte me dat ze naar jullie waren, dus ik wil liever niet naar huis want daar ben ik alleen. "dan ga je met mij mee, dat vind ik ook fijn want dan krijg ik niet alle vragen" zegt Daniel. "okayy doen we dat" zegt hij.

Als we het Why dont we huis binnen komen krijgen we gelijk al vragen. "was het leuk" vraagt Corbyn. "Nee het was verschrikkelijk daarom ben ik ook hier" zeg ik erg sarcastisch. "Als het niet leuk zou zijn, zou ze nu thuis in een grote trui met lange sokken en chocola netflix kijken" zegt Danique. "Jij kent me te goed. Maar het was super" zeg ik. "Zijn jullie nu samen" vraagt Zach. "Ja" zegt Daniel en pakt mijn hand vast

wc=1324

Her twin brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu