5.3

472 13 3
                                    

P.O.V Isabella 18 december 2017

"Kom Ies het is nog maar een paar uur voordat we worden opgehaald en we moeten nog alles doen" roept Selke naar mij. Ik loop naar haar en laat haar haar spullen van haar kamer pakken, daarna gaan we naar mijn kamer. Vanavond is het jaarlijkse kerstgala in Parijs waar alle grote modellen worden uitgenodigd. Selke en ik zijn allebei uitgenodigd, en onze dates zijn natuurlijk Jonah en Daniel. We hebben allebei een jurk, want ja het is een gala met rode loper en al. Ik heb een two pieces jurk met een rok die donkerblauw is en het bovenstukje is vol met steentjes. Selke heeft een bordeaux rode jurk met halverwege haar been een split in de jurk. We douchen eerst beiden, zodat we weer fris zijn en beginnen eerst met onze haar. Selke krult het alleen, terwijl ik mijn haar eerst krul en dan een vlecht ofzo maak.

 Als we klaar zijn en ons niet hebben verbrand aan de stijltangen wat vooral iets voor mij is, beginnen we met onze make up. Ik doe eerst de dingen zoals concealer en foundation op, als ik ook blush en contour heb gedaan. Dan begin ik met mijn ogen, ik doe een blauw en een zilveren oogschaduw op en meng het een beetje. Daarna doe ik mijn eyeliner en nepwimpers op, met om het af te sluiten wat mascara. Ik doe als laatste een zacht roze lippenstift op. Selke houdt het een stuk simpeler, zonder de nepwimpers en meerdere kleuren ogenschaduw, en ze kiest voor een rood roze lippenstift die net iets donkerder zijn als een normale lipkleur. 

Als we onze jurken hebben aan gedaan, is het al kwart voor 8, en om 8 uur worden we opgehaald. "You look so beautiful" zeg ik tegen Selke. 

"Thanks, you're beautiful too" zegt Selke en ik draai een rondje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Thanks, you're beautiful too" zegt Selke en ik draai een rondje.

"Kom we maken even een foto voor onze story en Danique, die appte me vanochtend al, dat als ik geen foto maakte ik een probleem had" lach ik

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Kom we maken even een foto voor onze story en Danique, die appte me vanochtend al, dat als ik geen foto maakte ik een probleem had" lach ik. "Okayy" zegt Selke. We maken een spiegelfoto voor de grote spiegel in mijn kamer. Ik zet hem op mijn story met de tekst 'gala we are ready' daarna stuur ik hem prive naar Danique die bijna gelijk reageert met hartjesogen.

"Zullen ze al klaar zijn" vraag ik aan Selke doelend op Jonah en Daniel. "Het zijn jongens, die hebben veel minder tijd nodig. Dus ja" zegt Selke en ze pakt me hand en neemt me naar de woonkamer waar Jonah en Daniel zitten te praten. Ze horen ons niet tot ik een nep hoest laat horen. "Wow" zegt Daniel, terwijl hij alleen maar naar mij kijkt. Hijzelf heeft een pak aan(bedenk maar invitation music video in het theater, 🤤) en het staat hem goed. "You're really really beautiful" zegt Daniel als hij bij mij staat en pakt mijn handen vast. "Thanks handsome" zeg ik. Ik krijg een berichtje van Cas dat de auto waarmee we worden opgehaald er over 5 minuten is. "We kunnen beter naar beneden gaan, de auto is er bijna" zeg ik en pak een schouder tasje in de zelfde kleur als mijn jurk, daar doe ik mijn telefoon en portemonnee in. "Kan mijn telefoon in jou tas, hij zit niet fijn in mijn zak" vraagt Daniel. "Sure, maar geef hem maar in de auto want we moeten gaan" zeg ik en doe de deur op slot als we allemaal buiten staan. We gaan met de lift naar beneden.

"Zo we gaan zo naar het kerstgala, maar kijk wat voor beauty mijn date is" zegt Daniel die een story maakt en laat de camera even langs mij gaan voordat hij er hem op zijn verhaal plaatst. "You're cute" zeg ik. Daniel wilt iets zeggen maar er wordt getoeterd. "Dat is de auto" zegt Jonah. Maar als we naar de auto kijken, kunnen we beter het een kleine limo noemen. "Wauw dit had Cas niet gezegd" zeg ik. We stappen in en Daniel houdt mijn hand vast terwijl we naar de locatie rijden. "Lachen ies" zegt hij opeens. Ik kijk naar hem en lach, hij maakt een foto. "Dit is echt de meest mooie foto die ik ooit heb gemaakt" zegt hij als hij de foto terug kijkt. "Laat is zien" zeg ik en trek zijn telefoon naar mij toe. "Hij is mooi" zeg ik. "Hier doe maar in je tas" zegt Daniel, en geeft z'n telefoon aan mij terwijl hij nog aan is. Ik maak snel die foto zijn achtergrond, ik weet toch dat hij dat niet erg vind en doe hem daarna in mijn tas. "Mag ik je wel kussen" zegt Daniel. "Ja mijn lippenstift is daar tegen bestand" zeg ik lachend en trek hem naar mij toe. "We zijn er" zegt de zware stem van de chauffeur, we stappen uit en worden gelijk overwelmd.

Her twin brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu