P.O.V Isabella
Als we allemaal weer droge kleding aan hebben zitten we weer in de woonkamer Truth or Dare te doen. Na een paar rondes, Vraagt Emily aan Daniel Truth or Dare. Ik zit tegen Daniel aan en heb mijn hoofd op zijn schouder gelegd omdat ik erge hoofdpijn heb maar toch er bij wil zijn. "Dare" zegt Daniel. "Okayy ehm, kus Bella minstens 10 seconden, mogen ook meer hoor" zegt Emily, ik til mijn hoofd op, "Wat, waarom" zeg ik verbaasd. "Iedereen ziet dat jullie elkaar leuk vinden. Nou kus elkaar of moeten we jullie dwingen." antwoord Danique voor Emily. Daniel en ik blozen allebei, daarna draait Daniel zich naar mij toe. "Vind je het niet erg, anders weiger ik het hoor" fluistert hij zodat de anderen ons niet horen. "Nee het kan wel hoor, ik heb wel eens anderen moeten kussen om de zelfde reden. Dus 1 keer gekust worden kan geen kwaad" fluister ik terug. "okay doe je ogen dicht en vertrouw mij" fluister hij nog een keer en ik vertrouw hem en doe het. Ik voel Daniels warme adem op mijn gezicht, hij lijkt nog even te twijfelen maar kust me daarna toch. Als zijn lippen op de mijne zijn, krijg ik een gevoel dat ik de juiste plek heb gevonden. Ik leg mijn hand in zijn nek en hij legt zijn hand op mijn wang. Waardoor ik allemaal stroomschokjes op mijn wang voel. "8, 9, 10, jullie mogen elkaar los laten" zegt Emily. Daniel laat me weer los en kijkt me nog even aan en glimlacht naar me. Ik doe het zelfde en kijk naar de groep die ons aanstaart. "stop met ons aankijken zo interessant was het niet hoor" zeg ik blozend van alle aandacht. Iedereen kijkt ongemakkelijk weg, behalve Danique die staart mij vooral aan. "wat is er Danique, je maakt me bang met die blik" zeg ik. "nou dat, eh, hoe zeg ik het zonder het te zeggen. Emily heeft de eerste stap gemaakt, die ik wilde maken" zegt ze. "en nu heb het niet gezegd he, kon je dat niet zeggen wanneer niet iedereen er bij is" zeg ik sarcastisch. "waarom heb ik het gevoel dat deels of helemaal over mij gaat" vraagt Daniel. "omdat het zo is" zegt danique. Ik kijk haar aan, we mogen nu echt blij zijn dat blikken niet kunnen doden. "Ik ga even liggen, mijn hoofdpijn is te erg geworden. Mag ik jou kamer gebruiken Bean" zeg ik. "Ja hoor, we roepen je wel voor het eten" zegt Corbyn redelijk verbaasd. Ik loop naar Corbyns kamer maar voel op het laatst een hand op mijn schouder die me tegen houdt. Ik draai me om naar die persoon en zie dat het Daniel is. "Hey, wat is er? zeg niet dat het over wat danique zei is" zeg ik. "Eigenlijk wel maar laten we even naar mijn kamer gaan, daar kunnen we meer privé praten" zegt hij. Ik knik en volg hem naar zijn kamer. Als we zitten en elkaar aankijken, begint hij met praten. "Meende danique wat ze zei, en wat was het niet precies want ik snapte het niet helemaal" zegt hij. "Ja ze meende het, en ik weet ook niet wat het plan is. Maar het heeft met ons te maken" zeg ik. "Als relatie of gewoon als vrienden, je bent onduidelijk maar vertel het rustig" zegt hij. "Als relatie, ik vind je eigenlijk best leuk maar durfde het eigenlijk niet te zeggen en waarschijnlijk vind je mij alleen leuk als vriendin maar ja ik hoop niet de het gênant wo.." Ik wordt onderbroken door Daniel. "Vind je me echt leuk meer dan vrienden" zegt hij. "Ja" zeg ik zacht. Daniel begint te glimlachen. "Gelukkig maar en ik wilde je iets vragen" zegt hij. "vraag maar, ik hoop dat dit niet onze vriendschap heeft verpest" zeg ik. "Nee zeker niet, maar ik wilde vragen of je met mij op een date wilde gaan" vraagt hij. "Natuurlijk, meen je dit echt ik bedoel niet als grapje" zegt ik verbaasd. "Nee dat zou wel heel gemeen zijn, ik haal je morgenavond om 7 uur op" zegt hij. Ik glimlach naar hem. "Okay dit moet nog even binnen komen. Ik ga denk ik even mijn hoofdpijn laten zakken en hier over nadenken" zeg ik. "Doe maar, je mag ook hier liggen. Ik zeg het wel tegen Corbyn dat hij niet schrikt wanneer jij niet in zijn kamer bent als hij je haalt" zegt Daniel. "Graag dan ga ik even liggen" zeg ik en ga liggen en doe mijn ogen dicht. Ik voel nog dat Daniel mij op de wang kust en daarna hoor ik de deur sluiten. Dan zak ik helemaal in dromenland weg.
A/N dit is zo cute. Ik hoef trouwens nog maar 1 toets van de 6 toetsen. En die is vrijdag dus kon even schrijven. XX bye
JE LEEST
Her twin brother
Fanfiction✔Completed✔ Isabella's leven wordt compleet anders na een schokkende mededeling. Ze verhuist naar de andere kant van de wereld en naar haar broer. Die ook nog is in een populaire boyband zit. --------- Hoogste Ranking: #7 op 19/11/18(mijn reactie wa...