P.O.V Isabella 12 december 2017
"Geloof me als ik zeg toen ik haar of hem op de monitor zag voor de eerste keer goed, het mijn beste moment ooit was. Het voelt zo geweldig, te weten dat dat kleintje over een half jaar in mijn armen ligt" vertelt Danique, die net van een echo afkomt. Ze is nu ongeveer 3 maanden zwanger. "En was Corbyn mee naar de echo" vraag ik. "Ofcource, hij is volgens mij al echt verliefd op de baby. Hij is nu aan het bellen maar komt waarschijnlijk zo naar mij" zegt ze.
"Mooi, ik ben blij dat jullie zo gelukkig zijn. En eerlijk, ik zou wel zo kleintje willen maar vind me zelf er te jong voor. Ik ben net negentien, laat ik minstens wachten tot ik 21 ben" zeg ik. "Hm, ik zou ook liever iets langer hebben gewacht. Zeg maar gelukje bij ongelukje. En ik zou het nooit over mijn hart krijgen om het ooit weg te doen" zegt Danique. "Ik ook niet als ik ooit zwanger zou worden" zeg ik. Corbyn komt binnen en hoort wat ik zeg. "Wacht gewoon maar nog minstens 6 jaar. Dan ben je 25 en een mooie leeftijd om zwanger te zijn" zegt hij en komt naast Danique zitten. "Moet jij nodig zeggen die op zijn 19e vader wordt" zeg ik.
Daniel komt met alleen een joggingbroek aan de slaapkamer binnen. Sinds het al bijna half 2 s'nachts is, was ik al in de slaapkamer met Danqiue aan het skypen. Ik bijt ongemerkt op mijn lip terwijl ik kijk naar zijn blote borst. Hij komt achter mij zitten als hij mij naar voor heeft geschoven. Daarna trekt hij mij tegen zich aan en kijkt naar mijn telefoon waar Skype opstaat. "Je kunt wel een shirt aan doen als je bij mij zusje slaapt Daniel" zegt Corbyn beschermend. "Shut up Bean, het is niet dat jij met shirt slaapt bij Danique. Trouwens jij hebt ok geen shirt aan atm" zeg ik maar voel toch dat ik rood wordt. "Maar ik ben pas net wakker" zegt Corbyn. Ik rol met mijn ogen, hij is pas wakker om half 5, sureeee. "Je bent echt cute wanneer je bloost" fluistert Daniel in mijn oor waardoor ik waarschijnlijk nu een tomaat lijk. "And it just went sexual" zegt Danique. "Jij wilt echt klappen krijgen volgende keer en oh of jij dat nog niet genoeg hebt gedaan net Corbyn. Zo hou je ben voordat ik ga schelden terwijl ze het wel snappen" zeg ik in het Frans omdat ik niet wil dat iemand anders het snapt. "En nu in het engels" vraagt Corbyn die er niks van snapt. "Niks gewoon dingetje tussen ons" zeg ik. "Okayy" zegt Daniel twijfelend.
Ik gaap en laat me tegen Daniel aanvallen met mijn ogen dicht. "Ik denk dat we gaan ophangen. Iemand is moe en heeft morgen een bespreking" zegt Daniel die doorheeft dat ik moe ben. "Okayy en Daniel ik waarschuw je" zegt Corbyn. "Beann" zeg ik zuchtend. "Ik hou al op sis" zegt Corbyn dan maar. "Slaap lekker, ik ga eten zoeken in de koelkast van de jongens byee" zegt Danique en gaat van het beeld af. "Ik moet het eten redden anders heb ik een boze Zach en Jack waarschijnlijk" zegt Corbyn en hij hangt lachend op."Het zijn een stel sukkels" zeg ik lachend en doe mijn laptop dicht en zet hem naast het bed op de grond. "Tja" zegt Daniel. Ik schuif opzij zodat ik naast Daniel lig en laat mijn hoofd in het kussen vallen. "Je bent echt moe he" zegt Daniel die naast mij gaat liggen. "Ja en waarvan" zeg ik vragend en lachend. "Dat maakt niet uit, als je nu maar gaat slapen. Om half 12 moet je bij het modellenbureau zijn toch" vraagt Daniel. "Jup, dus rond 10 uur op, 11 uur in de taxi of auto. Dat weet ik nog niet" zeg ik en leun tegen Daniel aan. "Dat maakt niks uit, nu nog niet. Kijk dat morgen maar" zegt hij en sluit me op tussen zijn borst en armen. Ik knik en sluit mijn ogen. Ik hoor Daniel nog 'slaap lekker babe' zeggen voordat ik helemaal in slaap val.
Im back van vakantie dus ik kan weer schrijven dit hoofdstukje heb ik geschreven tijdens de weg terug. Waarschijnlijk morgen avond of zondag weer stukje. Ik heb trouwens besloten dat het boek 65 hoofdstukken heeft, zonder an(-1 dus) maar wel met personages en epiloog dus nog. dus nog 10 hoofdstukken met epiloog en daarna is deel 1 afgesloten. Ja deel 1 er komt een deel 2 met een nieuwe titel en alles. Dit boek heeft trouwens ook een nieuwe titel dus ik maak morgen een nieuwe cover voor het boek. want die klopt nu niet xx
JE LEEST
Her twin brother
Fanfic✔Completed✔ Isabella's leven wordt compleet anders na een schokkende mededeling. Ze verhuist naar de andere kant van de wereld en naar haar broer. Die ook nog is in een populaire boyband zit. --------- Hoogste Ranking: #7 op 19/11/18(mijn reactie wa...