29 september 2017
P.O.V Isabella
Ik zit op bed met mijn rug tegen de leuning van het bed, terwijl Daniel op mijn schoot ligt en ik door zijn haar ga. Kortom het is een perfect moment. We zeggen allebei geen woord maar de stilte is niet gênant maar rustgevend. Helaas wordt die rustgevende stilte verstoord door mijn telefoon die afgaat. Daniel pakt mijn telefoon en geeft hem aan mij sinds hij mijn telefoon makkelijker kan pakken. "Wie is het" vraagt Daniel nieuwsgierig. "Het is Cas, mijn manager. het moet wel belangrijk zijn aders belt hij niet dus ik moet opnemen" zeg ik maar ik neem geen meite om privacy te zoeken door ergens anders heen te gaan. Daniel knikt en gaat weer op mijn schoot liggen terwijl ik opneem. "Heyy ik dacht dat we hadden afgesproken dat ik vrij was en ook geen belletjes dus" zeg ik en ik kan het niet laten om geïrriteerd te klinken. "Ik weet dat het zo is maar ik heb geweldig nieuws en ik denk dat jij er ook erg blij mee bent" zegt Cas enthousiast.
P.O.V Daniel
Isabella neemt op en praat gelijk. Ik hoor dat Cas iets terug zegt maar het is te zacht om te horen wat hij zegt. "Okay en wat is het geweldige nieuws dan en kon het echt niet wachten tot ik weer terug in Los Angeles ben" vraagt Isa. Ik ga weer recht zitten om Isabella's gezicht te zien, ze kijkt me even verbaasd aan omdat ik recht ga zitten maar richt haar aandacht dan volledig weer op het gesprek. "Maar dat is super, maar waarom zo lang en hopelijk weet je dit wel al langer anders weet ik het niet hoor. En wanneer begint het eigenlijk" zegt Isa enthousiast. Ik probeer van haar gezicht af te lezen waar dit over gaat maar haar gezicht laat niks los behalve dat ze het leuk vind wat het ook is. "Zo snel al, ik moet hier echt even na denken hoor. Ik laat het je wel later horen via app. Het moe even bezinken allemaal" zegt ze verbaasd. Cas zegt nog wat en als antwoord zucht Isabella. "Okay, ik spreek je wel weer via app en ik bel je wel weer in LA. IK moet het nu iedereen vertellen en daarna nog van de laatste dagen rust genieten. Byee" zegt ze en na een kort antwoord hangt ze op. "En wat heb je te horen gekregen? Aan je gezicht te zien is het leuk nieuws" vraag ik oprecht nieuwsgierig. Ze glimlacht waardoor ik automatisch ook moet glimlachen. "Ik ga naar Parijs voor model dingen en waarschijnlijk ook om nieuwe merken binnen halen voor mij" zegt ze. "Dat is geweldig. Hoe lang is het en wanneer moet je naar parijs" vraag ik blij voor haar. Haar glimlach die ze nog steeds op haar gezicht stond gaat over in een somber gezicht. "Ik werk er 4 maanden tot 6 maanden. En ik moet over anderhalve week uit LA vertrekken" zegt ze. "Dat is erg lang" zeg ik maar omdat ik niks anders weet te zeggen. "I know, maar dit kan mijn nog succesvoller maken om egoïstisch te zeggen. Je weet dat mijn favoriete merk tommy Hilfiger is en daar zou ik echt voor willen lopen. Je komt alleen bij dat soort merken om dit soort dingen te doen. Er waar kan het beter dan in de mode stad. Dat is ook de grootste reden om te gaan. Ook om nieuwe ontdekkingen te doen. IK weet dat dit moeilijk gaat worden want dit is de eerste keer dat ik moet werken zonder dat ik dierbaren om me heen heb. En met de belangrijkste feestdagen ben ik er niet eens misschien. Dat is een hell want ik hecht daar veel waarde aan. Maar het ergste is dat ik jullie moet missen en jou, je bent een groot deel in mijn leven geworden, in deze maand" zegt ze en ik zie dat ze nu al bijna gaat huilen alleen door dit te zeggen. Ik trek haar in mijn armen en sluit haar op. Ik laat een korte stilte vallen waarna ik begin te praten. "Dit is een geweldige kans die je moet pakken. Niet twijfelen om te gaan omdat wij er niet zijn, want je kunt ons altijd bellen of appen maakt niet uit of het midden in de nacht is. Ik weet zeker dat Danique, Corbyn, Selke, Emily en de andere jongens het zelfde denken. Dit is een kans die je niet mag laten gaan. En daarnaast, De jongens ik zijn pas eind november door het touren en dan zijn al bijna 2 maanden voor bij. Daarnaast hebben we ook shows in Europa en we slaan Parijs niet over. En volgens mij blijven we er 5 dagen ofzo door dingen. Dan kunnen we elkaar zien en voor de rest van de tijd moeten we gewoon kijken wanneer we naar elkaar kunnen gaan. Maar iets anders, je moet het de anderen vertellen" zeg ik. Ze knikt en ik laat haar weer los. Daarna staan we op, pak ik haar hand en lopen we naar de andere kamers.
JE LEEST
Her twin brother
Fanfiction✔Completed✔ Isabella's leven wordt compleet anders na een schokkende mededeling. Ze verhuist naar de andere kant van de wereld en naar haar broer. Die ook nog is in een populaire boyband zit. --------- Hoogste Ranking: #7 op 19/11/18(mijn reactie wa...