P.O.V Isabella 15 december 2017
Daniel heeft een bandbespreking via facetime met de anderen, en ik bel met Ashley. "Mam is helemaal blij dat jij en Corbyn thuis komen. Ze is echt een familiemens" zegt Ashley. "Ik he het zelfde, dus niet van niemands vreemd. Kan ik je iets toevertrouwen en geloven dat je het tegen niemand zegt" vraag ik. "Ja hoezo" vraagt Ashley nieuwsgierig. "Niek en Bean komen toch de 23e" vraag ik. "Jup 2 dagen voor kerst, jij toch ook" zegt Ashley vragend op het eind. "Nee, we komen de 20e al, ik was met Danique aan het bellen laatst en toen kwamen we op het idee en sinds Danique met Corbyn meegaat heeft zij de vlucht van hun omgeboekt en ik die van mij en Daniel. Die weet het wel en blijft dan 4 dagen bij ons tot de 24e want we vieren kerst bij onze families en nieuw jaar bij hem. Als verrassing voor Mam, Jordan en Corbyn" zeg ik.
"Wat super" roept Ashley. "wat is super" vraagt Jordan die Ashley haar deur open doet en ziet dat ze met mij aan het facetimen is. "Een meiden dingetje, nou wegwezen met je hoofd" zegt ze en duwt hem weg. "Okay, hey grote zus, zie je over een week" zegt Jordan en verdwijnt uit haar kamer. "Hij is vermoeiend" zegt Ashley en leunt met haar hoofd op haar hand. "Ik heb medelijden met je, jij hebt een lange tijd met twee broers moeten overleven zonder een zus te hebben die hun een klap voor hun hoofd kan geven. Maar geloof me, als ze nog 1 keer irritant doen, roep me maar en de volgende keer dat ik hun zie krijgen ze even een klap" zeg ik lachend.
"Wie krijgt een klap" vraagt Daniel die in mijn kamer komt. "Jordan of Corbyn als ze irritant doen tegen Ash" zeg ik. "Oh" zegt Daniel en komt naast me zitten. "Ik leef met Anna mee, die heeft drie broers die haar kunnen irriteren" zegt Ashley lachend. "Ik irriteer haar niet, dat laat ik aan Tyler en Christian over" zegt Daniel. "Sure dat doe je" zeg ik ongelovig. "Ash kun je helpen met de boom versieren" hoor ik mijn moeder vanaf mijn telefoon roepen. "Ja mam, ik kom eraan. Ik moet gaan, spreek je snel" zegt ze. "Bye sissie" zeg ik en hang op. "Even met Ash bij gepraat" vraagt Daniel. "Jup, en haar het plan vertelt" zeg ik. "Nice en wat gaan we nu doen" vraag ik na een korte blik op de klok hebben geworpen, half 5. "Ik wil even mijn familie bellen. Ik vergeet het vaak als k op tour ben, meestal herinnert Tyler me eraan. Maar net toen jij met Ash aan het bellen was dacht ik dat ik het ook is zo moeten doen" zegt Daniel. "Oké, ik ga denk iets bakken voor als toetje ofzo, ik heb dat als zo lang niet gedaan" zeg ik. "Ik weet nu al dat dat een goede toetje wordt, wat eten we eigenlijk" vraagt hij. "Pasta uit de oven, mijn eigen recept "zeg ik glimlachend. "Lekker" zegt Daniel, ik knik en sta op.
"Ik ben in de keuken" zeg ik en loop naar de keuken maar eerst even langs Selke en Jonah. Ik klopt op de deur, en krijg gelijk een ja dat ik de deur mag openen. Ik open de deur en zie dat Selke en Jonah een of andere netflix serie aan het kijken. "Ik ga zo wat bakken daarna eten maken, eten jullie mee" vraag ik en leun tegen de deurpost. "Ja, heb je hulp nodig. Ik heb deze serie al een keer gekeken dus ik weet het einde al" vraagt Selke na een korte blik met Jonah hebben uitgewisseld. "Graag" zeg ik. Selke geeft Jonah nog een kus op de wang en loopt daarna mee naar de keuken. "Heb jij je telefoon mee dan kunnen we wat muziek opzetten tijdens het bakken" vraag ik. "Nope, telefoon is helemaal leeg" zegt Selke. "Mijne ligt op mijn kamer, ik pak hem wel even. Zet jij de oven alvast aan op 200 graden" zeg ik en loop naar mijn kamer. ".... heb ik voor haar gehaald" hoor ik Daniel zijn zin afmaken als ik binnen kom. "hey, mis je iets" vraagt Daniel een beetje zenuwachtig. "Ja, mijn telefoon, hij zou naast je moeten liggen als ik het goed heb" vaag ik. "Hier" zegt hij en geeft mijn telefoon. "Tnxx, en hey" zeg ik tegen Daniel en het laatste tegen de Seavey familie. Hij geeft me als kus op mijn wang en ik loop weer naar de keuken.
We hebben ondertussen de cake in de oven staan en zijn bezig met de pasta. "Ies" zegt Selke opeens vragend. "Hm" zeg ik terwijl ik de tomatensaus over de pasta heen giet. "Ben jij wel eens onzeker geworden van de haat die je krijgt" vraagt ze. "Natuurlijk, sterker nog, ik heb me zelf daar zo kut door gevoeld dat ik me van alles afsloot. Alleen heb ik ontdekt dat als ik het tegen andere vertel dat ik er beter mee kan omgaan. Dus ik zou het minstens Jonah vertellen, hij is je vriendje dus heeft er alle recht op om het te weten, vind ik dan" zeg ik. Dan gaat het piepje van de oven dat de cake klaar zou moeten zijn. "Kijk jij even want dan kunnen we deze er zo in zetten" zeg ik terwijl ik de pasta af maak. Selke haalt de cake eruit. "Thanks voor je advies, misschien moet ik er inderdaad niet mee lopen" zegt Selke. Ik doe nog de laatste laag geraspte kaas er over heen en zet hem dan in de oven. Ik geef Selke een knuffel en zeg "Dat moet je inderdaad niet doen. Maar je kan voor alles bij mij terecht" zeg ik en laat haar weer los. "Ik ga nog even naar Daniel, kijken of hij nog steeds aan het bellen is. En even mengen" zeg ik lachend. Ze knikt en gaat zelf naar Jonah zegt ze.
JE LEEST
Her twin brother
Fanfiction✔Completed✔ Isabella's leven wordt compleet anders na een schokkende mededeling. Ze verhuist naar de andere kant van de wereld en naar haar broer. Die ook nog is in een populaire boyband zit. --------- Hoogste Ranking: #7 op 19/11/18(mijn reactie wa...