De deur wordt na een paar seconde open gedaan. Ik zie een jongen met bruin haar en bruine ogen. "Hey jij moet het zusje van Corbyn zijn, ik ben Zach, Corbyn is binnen. Dus kom binnen" zegt Zach dus. Hij loopt voor mij uit naar de woonkamer. Ik volg hem gewoon omdat ik niet weet waar ik anders heen moet. "Corbyn, je zusje is er." roept Zach dan. Even later komt Corbyn de woonkamer binnen. "Hey" zeg ik alleen. "Ik ga wel" zegt Zach en hij loopt ergens naar toe. Corbyn blijft mij even aankijken en geeft me dan een knuffel. Ik knuffel hem terug omdat het anders echt genant is, hij laat me los en glimlacht. "Wow dit is echt raar" zegt hij. Ik knik gewoon omdat ik niet weet wat ik anders moet antwoorden. "Dus vertel iets over je want ik ken je nog niet echt" zegt hij en gaat zitten. "Nou ik ben Isabella maar ik wordt meer Bella genoemd. Ehm ik heb net mijn opleiding afgerond, en ik ben ook model voor Calvin Klein en Victoria Secret" vertel ik wat basis dingen over mij. Hij vertelt ook wat basis dingen over zichzelf. We hebben het erg gezellig als 2 jongens de kamer in komen. De ene heeft bruin haar en blauwe ogen, de andere bruin krullerig haar met bruine ogen. "Hey Corbyn, wat doe, oh" zegt de gene met blauwe ogen, die later pas door heeft dat ik er ook ben. "Hey ik ben Daniel en dit is Jack" zegt die jongen met blauwe ogen ,Daniel dus. "Ik ben Isabella maar noem me maar Bella" zeg ik. "Wacht even denken." zegt Jack. "Je bent Corbyns zusje" zegt hij of hij een eureka heeft. "Klopt" lach ik. "Okay mooi, maar wij gaan weer want volgens mij wilt Corbyn je nog meer vertellen" zegt Daniel en hij en Jack lopen snel weg. Daniel iets sneller als Jack "Nou dat waren dus Jack en Daniel. Wat wil je doen want ik zie dat je een beetje verveeld" zegt Corbyn. "klopt ik wil wel de stad beter leren kennen. ik ben er al is op vakantie geweest en gister ben ik met wat vrienden die ik ken door die vakantie even in LA geweest maar alleen door het toeristen gedeelte zeg maar" zeg ik. "nou laten dat dan doen" zegt Corbyn. We gaan naar buiten en lopen door de stad, terwijl Corbyn leuke dingen van de stad laat zien.
P.O.V Daniel(Why not)
Jack en ik lopen binnen en gelijk naar de woonkamer, daar zie ik Corbyn zitten. "Hey Corbyn, wat doe, Oh" begin ik maar dan zie ik dat er een meisje bij hem is. ik ken haar niet dus ik stel me even voor. "Hey ik ben Daniel en dit is Jack" zeg ik. "Ik ben Isabella maar noem me maar Bella" zegt ze. Mooie naam, ik herken haar naam ergens van maar weet niet waarvan. "Wacht even denken" zegt Jack. Hij herkent haar naam dus denk ik ook. 2 seconde later weet hij het. "Je bent Corbyns zusje" zegt hij dan. Nu weet ik het weer. als ik naar haar kijk, herken ik haar ook met uiterlijk trekken. Ze lijkt best op Corbyn eigenlijk. "klopt" lacht ze. wow die lach is prachtig. "Okay Mooi, maar wij gaan weer want volgens mij wilt Corbyn je nog meer vertellen" zeg ik, en daarna loop ik snel weg naar de keuken. Ik hoor dat Jack achter mij aan loopt. "wat is er dat je opeens zo snel weg wilt" Vraag Jack. "Volgens mij wilde Corbyn haar meer vertellen over zichzelf en ik wilde daar niet tussen gaan zitten" zeg ik. "En nu de echte reden graag" zegt Jack. "kay de echte reden was dat er iets bijzonders met haar is. ze heeft iets waardoor ik meer over haar wil weten. Haar vriend worden zeg maar" zeg ik beetje mompelend omdat ik niet echt weet of ik het moet zeggen. "nou ik weet wel wat het is. maar je moet er zelf achterkomen dat is beter en zo geloof je het ook gelijk. ik hoop dat ze het zelfde heeft bij jou. maar ik ga naar mijn kamer ik weet niet wat jij gaat doen maar bye" zegt Jack en hij loopt naar zijn kamer.
A/N hij is niet geweldig ofzo maar het kan er mee door. ik ga nu slapen want ga morgen voor het eerst sinds deze school week weer naar school ivm dat ik ziek was dus gn en zie jullie zondag.
JE LEEST
Her twin brother
Fanfiction✔Completed✔ Isabella's leven wordt compleet anders na een schokkende mededeling. Ze verhuist naar de andere kant van de wereld en naar haar broer. Die ook nog is in een populaire boyband zit. --------- Hoogste Ranking: #7 op 19/11/18(mijn reactie wa...