P.O.V Selke(yea Babe this your Chapter) 10 November 2017
Ik wordt wakker in een leeg bed. Niet anders dan normaal omdat Jonah bijna altijd eerder wakker is dan mij. Ik kleed me om in een simpele zwarte trui met een zwarte broek. Het wordt steeds kouder en zeker in Parijs. Ik doe mijn haar in een losse vlecht en doe mijn basis make up op.
Daarna loop ik naar de woonkamer waar ik Danique en Isabella zie maar geen jongens.
"Goede morgen, waar zijn de jongens" vraag ik terwijl ik naar de open keuken loop. "Interview, ze komen ons ongeveer over een uurtje ophalen want wij zijn bij het volgende interview uitgenodigd. Fans willen antwoorden tussen jou en Jonah. En hebben vragen hoe het leven met de jongens is aan ons. Dus ik wilde je eigenlijk net gaan wakker maken" zegt Isabella. "Okay, wat gaan we in dat uurtje doen" vraag ik en eet ondertussen mijn ontbijt. "Nou, Isabella gaat met Evan bellen en ik ga wilde live op insta, je mag ook meedoen met mij als je wil" zegt Danique. "dan doe ik dat sinds ik niks weet te doen. Maar wie is Evan" vraag ik aan Isabella. "Je weet dat ik niet altijd met Corbyn heb geleefd. Nou Evan is mijn broer uit mijn adoptiegezin en ik ben erg close met hem. Maar ik ga met hem bellen op mijn kamer" zegt Isabella en ze loopt naar haar kamer. Ik zet mijn bord in de vaatwasser en ga naast Danique op de bank zitten. "Klaar" vraagt ze. Ik knik en ze start de live. "Hey guys" zegt Danique. Er komen veel hoi's terug en ook wat vragen. "Selke en ik gaan een soort q&a doen dus stel je vragen aan ons" zegt Danique. Even later krijgen we veel vragen door. "Waar zijn de jongens? Die zijn bij een interview nu" antwoord Danique een vraag. "Komen jullie nog naar andere steden naast Parijs? Ik naast Parijs nog london en an ga ik voor de rest van de tijd dat niemand in LA is naar New York. En Danique gaat de rest van de tour mee" vertel ik.Na 3 kwartier sluiten we af omdat de jongens ons over 10 minuten komen ophalen en we onze spullen nog moeten pakken. Ik doe mijn gympen aan als Isabella haar kamer uitkomt, ze heeft laarsjes met hakken waardoor je haar goed hoort komen. "Bijna klaar" vraagt ze terwijl ze haar jas pakt. "Jep, alleen mijn jas nog pakken" zeg ik. Als ik mijn jas pak gaat de bel. Danique opent hem en ik doe mijn jas aan. "Zo te zien zijn jullie klaar, let's go dan" zegt Jack. We knikken en volgen hun. Jonah komt naast me lopen. "Ik dacht al waar was je toen ik de woonkamer inliep" zeg ik. "Sorry, ik heb je wel een berichtje verstuurd maar die heb je blijkbaar niet gelezen" zegt Jonah. "Ik heb mijn telefoon nog niet aan gehad dus logisch dat ik hem niet zag" zeg ik lachend en pak mijn telefoon en zie dat ik het berichtje heb gekregen. Ik doe mijn telefoon weer in mijn zak. Jonah lacht en slaat zijn arm om mijn heen. "Ik wil het vandaag zeggen. Ik wil iedereen laten weten dat je van mij bent" zegt Jonah opeens. "Okay, maar laat het mij weten al is het opvallend genoeg voor iedereen. Ik wil het weten" zeg ik. Hij knikt en we gaan de auto in. Ik zit naast Jonah en voor Isabella en Daniel. Omdat er 7 plekken zijn zit Isabella bij haar vriendje op schoot. Jonah rijdt en ik zit in de bijrijdersstoel. Ik zet google maps aan en zie dat het anderhalf uur rijden is naar dat interview. Ik zucht en leun naar achter, dit wordt een lange rit.
JE LEEST
Her twin brother
Fanfiction✔Completed✔ Isabella's leven wordt compleet anders na een schokkende mededeling. Ze verhuist naar de andere kant van de wereld en naar haar broer. Die ook nog is in een populaire boyband zit. --------- Hoogste Ranking: #7 op 19/11/18(mijn reactie wa...