P.O.V Isabella 6 december 2017
Ik zit al twee dagen op mijn kamer. Ik begrijp nu pas echt wat een gebroken hart is. Selke heeft het al opgegeven om mij van mijn kamer af te halen. Ik zie er voor mijn gevoel niet uit en het boeit me ook niks. Het nare is dat ik wel maandag weer een shoot heb, en het is vrijdag. Ik kan dus niet voor eeuwig in mijn bed blijven liggen. Ik wordt gebeld via skype. Ik neem op maar hou mijn camera uit. "Hey Ies" zegt mijn broer Corbyn. "Heey bean, hoe gaat het" vraag ik. "Goed maar met jou, eerlijk" zegt Corbyn. "Geen idee, het is of ik volledig verdooft ben. Ik leef op automatische piloot die alle dingen zoals eten enzo. Hoe is het daar met de anderen" vraag ik. "Mha, we missen jou en Selke. Verder gaat het gewoon hoe het hoort" zegt Corbyn. "Mooi, ik weet niet wat ik moet doen. Ik heb voor mijn gevoel al de series die ik wilde kijken en nooit tijd voor had uitgekeken. En ja ik kan mijn oude hobby's oppakken maar ik weet het niet hoor" zeg ik. "Wat zijn je oude hobby's dan" vraagt hij. "Tekenen, vaak piano of gitaar spelen en zingen erbij. Ik mis vooral het muziek maken" zeg ik. "Dan doe je dat. Maar wil je een liedje voor mij spelen. Ik ben wel benieuwd wat voor muziek je luistert en wat je leuk vind om te spelen" vraagt Corbyn. "Okay laat me mijn gitaar pakken en een liedje uikiezen" zeg ik en sta op om mijn gitaar te pakken. Ik kijk even snel tussen mijn afspeellijst van nummers die ik kan spelen en kies er een uit. "Okay, ik ga what about us van Pink zingen" zeg ik en begin met spelen.
We are searchlights, we can see in the dark
We are rockets, pointed up at the stars
We are billions of beautiful hearts
And you sold us down the river too far
What about us?
What about all the times you said you had the answers?
What about us?
What about all the broken happy ever afters?
What about us?
What about all the plans that ended in disaster?
What about love? What about trust?
What about us?We are problems that want to be solved
We are children that need to be loved
We were willing, we came when you called
But many fooled us, enough is enough
What about us?
What about all the times you said you had the answers?
What about us?
What about all the broken happy ever afters?
What about us?
What about all the plans that ended in disaster?
What about love? What about trust?
What about us?
What about us?
What about all the plans that ended in disaster?
What about love? What about trust?
What about us?Sticks and stones they may break these bones
But then I'll be ready, are you ready?
It's the start of us, waking up, come on
Are you ready? I'll be ready
I don't want control, I want to let go
Are you ready? I'll be ready
Cause now it's time to let them know
We are ready
What about...
What about us?
What about all the times you said you had the answers?
So what about us?
What about all the broken happy ever afters?
What about us?
What about all the plans that ended in disaster?
What about love? What about trust?
What about us?
What about us?
What about us?
What about us?
What about us?
What about us?
What about us?
"Wow, that's amazing" zegt Corbyn als ik de laatste noten heb gespeeld. "Thanks, ik ga denk ik meer spelen, het voelt goed om weer te spelen. Ik kan er mijn gevoelens in kwijt" zeg ik. "Corbyn, weet jij waar die tas is met" vraagt Daniel maar hij wordt onderbroken door Corbyn die iets mond naar hem. "Oh, ik ga wel even vragen aan Jonah" zegt hij en loopt weg. "Sorry sis, ik wist niet dat hij binnen zou komen. En zeg niet dat het niks uit maakt want ik zie je gezicht. Want jij bent een sukkeltje die per ongeluk haar camera aanzet en het niet opmerkt" zegt Corbyn serieus en op het einde lachend. Ik kijk en zie dat ik mijn camera inderdaad heb aan gezet. "Ik ben echt slim" zeg ik lachend. "Daar is die lach die ik wilde zien" zegt Corbyn. Ik glimlach naar hem en we praten nog wat.A/n ik kan mezelf 'zo goed' aan afspraken houden. Not, ik probeer het goed te maken. En hoe zit het met Daniel, wat is zijn reden om vreemd te gaan. Em wat is het plan en wat zat in die tas. Hahaha ik weet het deels zelf nog niet tot ik het schrijf eigenlijk. Hopelijk straks nog een stukje. Het einde komt eraan, en ik weet al hoe hij gaat eindigen in mijn hoofd ieder geval.
Ik denk aan een deel 2, wat vinden jullie??
JE LEEST
Her twin brother
Fanfic✔Completed✔ Isabella's leven wordt compleet anders na een schokkende mededeling. Ze verhuist naar de andere kant van de wereld en naar haar broer. Die ook nog is in een populaire boyband zit. --------- Hoogste Ranking: #7 op 19/11/18(mijn reactie wa...