P.O.V Isabella 25 december 2017
Ik wordt wakker in een leeg bed, Dat is wel weer wennen als je twee weken wakker werd dat je zeker weet dat iemand naast je heeft gelegen. Maar vandaag niemand, wat Daniel is naar zijn familie. Ik trek een trui van Daniel aan, was even mijn gezicht en wil naar beneden lopen. Maar zodra ik de gang oploop wordt ik opgetild en over iemands rug gegooid. Ik ruik de parfum van diegene en weet dat het Jordan is. "Jordannnn laat me los" zeg ik en rek de n uit. "ze is er hoor" zegt Jordan en zet me neer op de bank. Danique en Corbyn zitten samen in de loveseat. Ik zit met Ashley op de bank. Jordan gaat op de grond zitten en mijn moeder is in de keuken bezig. Ik loop naar de keuken zie dat mijn moeder warme chocolade melk heeft gemaakt. "fijne kerst sweetie, wil je even helpen met deze mokken naar de woonkamer brengen" vraagt mijn moeder als ze me opmerkt. "Natuurlijk, jij ook fijne kerst" zeg ik en pak 3 mokken. Ik zet ze op de bijzettafel en ga weer naast Ashley zitten. "Opschuiven, zusjes" zegt Jordan en die gaat opeens naast mij zitten waardoor ik in het midden zit. Ik leun tegen Jordan aan, je kunt zeggen dat we allemaal heel close zijn, mijn familie al ken ik ze pas een half jaar. Zullen we de cadeautjes doen" vraagt Ashley die niet kan wachten. "Ik wil even Daniel fijne kerst wensen, daarna kunnen we" zeg ik. "Ik wil mijn ouders even" zegt Danique. "Okay over 10 minuten gaan we beginnen" zegt mijn moeder.
Ik knik en pak mijn telefoon om Daniel te bellen als ik even naar de klok heb gekeken, half 11 hij moet wel wakker zijn. "Heyy babey, je bent wakker" zegt Daniel als hij opneemt. "Ja, fijne kerst" zeg ik en leun tegen Jordan aan. "Fijne kerst, iedereen trouwens daar" zegt hij. "Jup, heb je al cadeautjes geopend" vraag ik. "Nope we wachten tot Tyler wakker is. De rest is wel al wakker" zegt Daniel en laat de woonkamer zien, waar zijn familie is, ik zwaai even en wens hun een gelukkige kerst. "Ah Daniel, fijne kerst" zegt Corbyn die achter me komt staan met zijn telefoon. Wie heb jij op je telefoon, ik zie dat je met iemand aan het facetimen bent" vraag ik. "de andere jongens" zegt Corbyn en laat zijn scherm zien. "Gelukkige kerst jongens" zeg ik glimlachend. "Altijd een smile he" zegt Daniel glimlachend. "Hey Daniel, fijne kerst" zegt Zach lachend. De andere jongens wensen hem daarna ook een fijne kerst. "Jongens mobiel uit, het is cadeau tijd" zegt mijn moeder. "Ik moet gaan spreek je vanmiddag of morgen wel" zeg ik en hang op. Ik zet kerstmuziek op spotify aan voordat ik mijn telefoon uit doe.
We hebben al een paar cadeautjes gehad als mijn moeder vier cadeautjes pakt. "Deze zijn voor jullie vier, voor ieder 1 zodat jullie altijd iets van elkaar hebben" zegt mijn moeder en geeft ons elk 1. We pakken het uit en ze krijgen allemaal een ring, ze hebben allemaal iets met het heelal te maken, die van de jongens zijn iets stoerder dan die van de meiden. We doen ze allemaal om. "Mam dit is echt leuk" zegt Ashley terwijl ze hem om haar vinger bekijkt.
"wij hebben met ons vieren ook nog een cadeautje voor jou, zeker sinds Isabella en Corbyn veel weg zijn" zegt Jordan en Corbyn pakt het pakje en geeft het aan Mam. Ze maakt het open, en bekijkt het. "Maar hoe kommen jullie hieraan" vraagt ze verbaasd. "We hebben oude foto boeken open gemaakt en aan familie gevraagd" zegt Ashley.
(staat our mom and us. en staat een foto van Isabella, Corbyn, Ashley en Jordan)
Het is een klein boekje met foto's van ons als baby en klein kind. Daarnaast hebben we allemaal een tekst geschreven. "Bedankt" zegt ze en geeft ons allemaal apart een knuffel omdat we verspreid zitten. we gaan verder met cadeautjes en ik krijg nog een mooi cadeautje van Daniel, het is super simpel maar daardoor ook echt bijzonder
Het is een potje waar eigenlijk medicijnen zaten, daar allemaal lieve berichtjes in zitten. Hij heeft ze allemaal zelf geschreven en de 'gebruiksaanwijzing' is: als je ooit je sad voelt of mij mist. Pak een capsule en ze zal je weer happy zijn hoop ik, i love you.
"Ik zeg het je, Daniel is het beste vriendje ooit" zeg ik terwijl ik in mijn kast kijk. Ik zoek kleding wat ik tijdens het diner zou aantrekken. Danique en Ashley liggen op mijn bed en we kletsen gewoon. We hebben het over Jongens, altijd een leuk onderwerp. "Nee hoor want ik heb al het beste vriendje" zegt Danique. "iewl, dat is Corbyn hij kan niet het beste vriendje zijn" zeg ik. "En hoezo niet" vraagt ze. "twee dingen, 1 het is onze broer, 2 het beste vriendje is niet blond als je zelf blond bent" zegt Ashley lachend al is de tweede als een grap bedoelt. "Hij heeft eigenlijk bruin haar dus je hebt niks te zeggen daarover. En ja hij is jullie broer nou en" zegt Danique. "Kan dit" vraag ik en laat de outfit zien die ik leuk vind. "Ja" zegt Ashley en Danique knikt. Ik kleed me om en stuur een foto naar Daniel wat hij er van vind. Ik heb snel een reactie terug. "Daniel vind de outfit cute appt hij" zeg ik als ik zijn appje lees. "Jullie zijn schattig. Maar kom we gaan naar beneden, ik hoorde al opa en oma" zegt Ashley en staat op. "Let's go" zeg ik en we lopen met zijn drieën naar beneden.
JE LEEST
Her twin brother
Fanfiction✔Completed✔ Isabella's leven wordt compleet anders na een schokkende mededeling. Ze verhuist naar de andere kant van de wereld en naar haar broer. Die ook nog is in een populaire boyband zit. --------- Hoogste Ranking: #7 op 19/11/18(mijn reactie wa...