P.O.V Isabella 20 december 2017
Ik stap het vliegtuig en ga naar de bagageband met Daniel. "Ik ben hier alleen geweest toen ik heel klein was, nog voor de adoptie" zeg ik. "Ik ben hier een keer eerder geweest voor tour, en ja dat dus" zegt Daniel. Ik krijg een berichtje van Ashley dat volgens haar, het vliegtuig van Danique en Corbyn een kwartier na ons zou landen. "Daar zijn onze koffers. Als we snel zijn, kunnen we op tijd bij de aankomsthal van Danique en Corbyn zijn" zeg ik. "Weet je wel welke aankomsthal het is" vraagt Daniel. "Aankomsthal 7, alleen geen idee waar hij is" zeg ik lachend. "Dat weet ik, we moeten die kant op" zegt Daniel en wijst naar een gang. "Hoe weet je dat" vraag ik en we lopen die kant op. "Bordjes lezen babe" zegt hij.
Als we er zijn, zouden ze bijna gelijk moeten aan komen. Al snel komen de eerste mensen en midden in de mensen die uit de hal komen, zie ik heel even Danique haar gezicht. "Ik zie hun" zeg ik en wijs waar ik hun zie. "Kom we gaan ze even laten schrikken" zegt Daniel. "Kun je mijn koffer pakken zodat mensen er niet over vallen" zeg ik en hij pakt hem aan. Ik trek een sprintje en spring op Corbyn zijn rug. Danique ziet me gelijk, en glimlacht maar Corbyn kan me niet zien en haalt mi van zijn rug af. "Kleintje" zegt hij als hij mij ziet en geeft mij een knuffel als alleen broers kunnen geven. "Hey Bean" zeg ik en geef hem een knuffel. Als hij mij loslaat geef ik Danique een knuffel. "Ben je ook al eerder hier, wist je er van dat Danique dit had gepland" vraagt Corbyn verbaasd. "Natuurlijk, Danique en ik hebben dit bedacht. Alleen mam en Jordan weten het nog niet. Ik heb het Ashley vertelt dat ze kon zorgen dat Mam en Jordan even niet opletten en wij binnen kunnen sneaken" zeg ik lachend. "Oh" zegt Corbyn alleen
"Daar is een taxi" zeg ik en hou een taxi aan die ons naar huis kan brengen. "Waar willen jullie heen" vraagt de taxichauffeur. Corbyn zegt het adres, de taxichauffeur knikt en gaat de weg op. Ik leun met mijn hoofd op de schouder van Daniel. "Moe" vraagt Corbyn grijnzend. "Jup, gigantische jetlag. het is hier nu half 7 dus dat is half 4 s 'nachts in Parijs. En als ik er weer helemaal aan gewend ben. Een paar dagen later moet ik alweer naar Parijs, en dan heb ik weer een gigantische jetlag, maar dan andersom" zeg ik. "Nou het is vanaf hier ongeveer een uur rijden, dus je kan even slapen" zegt Corbyn. "Hm" zeg ik en sluit mijn ogen. Ik voel dat Daniel me zo bij zich trekt, dat ik geen nekpijn kan krijgen. "Ik maak je wel wakker als we er zijn" zegt Daniel in mijn oor. Kort daarna val ik in slaap.
"Babe" zegt een stem in mijn oor die mij wakker maakt. "laat me met rust" zeg ik zacht en houdt mijn ogen dicht. "Wil je niet je familie verrassen" fluistert Daniel dan. Dan open ik mijn ogen en sta rustig op. "Wij pakken wel de koffers, gaan jullie maar" zegt Danique en zij pakt samen met Daniel de koffers. "Ik heb Ash al geappt, ze zorgt dat ze afgeleid zijn, we krijgen een appje als we binnen kunnen" zegt Corbyn en kort daarna horen we een piepje van Corbyn zijn telefoon. Hij bekijkt het en zegt daarna dat we naar binnen kunnen. Hij pakt een sleutel die blijkbaar onder de bloempot lag. We doen de deur open en lopen naar de woonkamer. Sinds ik er nog nooit ben geweest volg ik Corbyn. "Ash dit is niet leuk. Je roept ons naar boven, omdat je hulp nodig hebt bij je kleding keuze" hoor ik mijn moeder zeggen en we horen haar daarna op de trap, gevolgd door zwaardere voetstappen waarvan ik denk dat ze van Jordan zijn. "Isabella Corbyn wat doen jullie hier" zegt mijn moeder verbaasd als ze de woonkamer binnenkomt. "We komen je verrassen. Even een paar dagen eerder komen" zeg ik en geef haar een knuffel. Corbyn komt in de knuffel net als Jordan en even later Ashley. "De familie is weer compleet" zegt Ashley.
"Ik ben doodmoe" zeg ik en leun op Ashley sinds die naast me zit en Daniel tegen mijn benen, waardoor ik niet op hem leun. We hebben wat gegeten en het is nu ongeveer 10 uur "Ik laat wel je kamer zien. Je slaapt samen met Daniel maar dat vind je vast niet erg" zegt Ashley met een grijns. Ik grijns terug, we hebben wel al vaker dit soort gesprekken gehad via facetime. "Echt zusjes" zegt mijn moeder en ze zucht. Ik kijk Ashley aan en ze knikt, we geven onze moeder tegelijk een knuffel. "We houden van je hoor Mam" zeg ik en Ashley knikt. "Ik ga ook mee, ik heb ook wel een jetlag" zegt Daniel. "Je wilt gewoon bij Isabella zijn" zegt Danique. ik weet al dat Corbyn Daniel blikken werpt. Dus stuur ik hem een blik dat hij moet kappen. Ik zou het normaal gewoon zeggen maar als je moeder er bij is, doe je het liever niet.
"Dit je kamer, Mam zei dat het al je kamer was toen je nog in de zelfde kamer met Corbyn sliep. Dus echt al sinds je geboorte. Tegenover deze kamer is Corbyns kamer. De kamer naast Corbyn is de badkamer en mam slaapt in de kamer hiernaast. Op zolder slapen Jordan en ik, als je de trap op komt, de rechter deur is mijn kamer en de andere Jordans. Ik ga ook naar mijn kamer dus als je iets nodig hebt kom maar naar mij. Want Jordans kamer wil je echt alleen in als het moet. En aan Corbyn heb je niet veel sinds hij hier niet meer woont" zegt Ashley en ik bekijk mijn kamer, terwijl ze uit mijn kamer loopt en de trap op. Mijn kamer is Turkoois, zwart en wit, het is niet een grote kamer. Ik heb een 2 persoonsbed in de hoek bij mijn raam, tegenover een tafel met twee stoelen en naast de deur staat een kast. Het is een fijne kamer en totaal mijn stijl.
Ik pak een kort pyjama broekje uit mijn koffer. "Daniel mag ik je trui" zeg ik en kijk hem met smekende ogen aan. "Natuurlijk" zegt hij en trekt zijn trui uit die hij aan had. Hij geeft hem aan en ik doe snel mijn shirt uit en daarna de trui aan. Het maakt mij niet uit als Daniel mij ziet in mijn beha. Ik bedoel hij heeft het wel is vaker gezien. Ik doe het broekje aan en klim in bed. Daniel trekt een jogging broek aan en komt dan naast me liggen. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en volg de lijntjes van zijn spieren met mijn vingers. "goodnight babe" zegt Daniel. Ik geef hem een kus op zijn lippen en ga daarna liggen terwijl hij een arm om mijn middel slaat. Ik luister naar Daniels hartslag en val zo in slaap.
JE LEEST
Her twin brother
Fanfiction✔Completed✔ Isabella's leven wordt compleet anders na een schokkende mededeling. Ze verhuist naar de andere kant van de wereld en naar haar broer. Die ook nog is in een populaire boyband zit. --------- Hoogste Ranking: #7 op 19/11/18(mijn reactie wa...