2.0

1.1K 27 0
                                    

P.O.V Danique

We stappen in de auto en gaan ergens heen. "waar gaan we eigenlijk heen" zeg ik. "We gaan naar een restaurant, en meer zeg ik niet" zegt Corbyn en hij pakt mijn hand. We rijden de echte stad binnen. En paar minuten later stopt Corbyn. "We zijn er" zegt Corbyn. "Mooi" zeg ik en Corbyn stapt uit. Hij doet de deur voor mij open en laat mij eruit. "Dankje" zeg ik "altijd voor jou" zegt hij en pakt mijn hand. We lopen naar het restaurant.  "Hallo heeft u gereserveerd" zegt de vrouw bij de balie als we binnen komen. "Ja op de naam Besson" zegt Corbyn. "Ah ik zie het een tafel voor 2, heel even wachten er komt zo iemand u naar uw tafel begeleiden" zegt de vrouw en ze loopt weg. "ik weet niet wat je allemaal hebt gedaan maar je bent echt veel te lief voor mij" zeg ik. "Nee hoor jij verdient meer. Ik ben blij dat je het leuk vind" zegt Corbyn. "Zal ik u naar uw tafel begeleiden" vraagt een andere vrouw die aan komt lopen. "Graag" zegt Corbyn. We lopen mee naar onze tafel. "Ik kom zo met de menukaarten" zegt de vrouw. Corbyn schuift een stoel naar achter en laat mij zitten. Daarna gaat hij tegenover mij zitten. Hij pakt mijn hand vast. Die vrouw geeft ons een menukaart en vraagt wat we willen drinken. "Ik wil graag een ice tea" zeg ik "En ik een cola" zegt Corbyn. "Okay komt eraan" zegt de vrouw en ze loopt weg. Ik open de menukaart en kijk wat ik wil eten, Corbyn doet het zelfde. Na eventjes op de menukaart gekeken te hebben, kijk ik naar Corbyn. "Weet jij al wat je wil eten" Vraag ik. "Nee ik ben nog even aan het kijken en jij" zegt Corbyn. "Ik denk dat ik als voorgerecht carpaccio neem maar ik weet nog niet mijn hoofdgerecht, Ik twijfel tussen de kaasfondue en kipschnitzel" zeg ik. "ik neem als voorgerecht Carpaccio en als hoofdgerecht die hamburger, die lijkt me erg lekker" zegt Corbyn. "Ik ben eruit, ik wil die kipschnitzel" zeg ik Dan komt een ober met de drankjes. "Hebben jullie een keuze kunnen maken" vraagt hij. "Ja we willen graag als voorgerecht allebei carpaccio en zij wil voor haar hoofdgerecht een kipschnitzel en ik wil graag die hamburger" zegt Corbyn. "dat komt eraan" zegt de ober en hij loopt weg met de menukaarten. Ik pak mijn mobiel en maak een foto van Corbyn en plaats hem op mijn verhaal van snapchat.

 Ik pak mijn mobiel en maak een foto van Corbyn en plaats hem op mijn verhaal van snapchat

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

 Date with him ❤😍

"Ik heb een nieuwe achtergrond" zeg ik lachend wanneer hij mij blijft aankijken. "Oh ben ik dan je achtergrond" zegt Corbyn. "Ja mijn vergendelscherm is een foto van Isabella, Emily en mij van bijna 2 jaar geleden toen we net waren afgestudeerd. En mijn homescherm ben jij, En mijn wattsapp achtergrond is een foto van ons samen die al bijna een jaar oud is, toen hadden we een maand ofzo" zeg ik "mijn achtergrond is ook zo, ongeveer dan. Mijn vergrendelscherm is de band, mijn home scherm, wij samen van een paar weken geleden. En mijn wattsapp achtergrond is een foto van Ashley, Jordan en mij, ik hoop dat ik die foto binnenkort kan veranderen in een foto met Isabella" zegt Corbyn. "Je bent blij dat je haar weer terug hebt he" vraag ik. "Ja, het is mijn jongere zusje die op dezelfde dag geboren is als mij, Ik heb thuis altijd wel een deel gemist vooral als je zag dat Ashley weer is boos was op Jordan of mij omdat we jongens zijn. Ik bedoel die heeft nooit haar grote zus gehad. Ze was nog te jong toen Isabella werd weggehaald om haar te herinneren" vertelt Corbyn. "Maar volgende week zien jullie elkaar weer, denk niet aan het verleden dat maakt je alleen maar verdrietig" zeg ik. "Wijze woorden zijn dat" zegt Corbyn lachend. 

Her twin brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu