4.7

471 18 1
                                    

P.O.V Selke 4 december 2017

Ik bel Jonah via facetime. "Heey Sel, hoe is het in Parijs" zegt Jonah als hij opneemt. "Mwa, mijn vriendin haar hart is gebroken" zeg ik en ik kijk hem aan of hij al iets weet. "Ik zei al dat dit fout ging" mompelt hij.  "Ik had al zo'n gevoel, Daniel is na een telefoontje die hij kreeg niet meer z'n kamer uitgekomen" zegt Jonah daarna goed hoorbaar. "Maar wist je het al, en hoelang dan want dan hang ik op" zeg ik waarschuwend. "ik wist het 3 dagen, maar luister voordat je ophangt. Er zit een verhaal achter" zegt Jonah. "je krijgt 5 minuten en als ik in die 5 minuten geen goede reden hoor hang ik op en hoef ik je verlopig niet meer te spreken" zeg ik waarschuwend. 

Na de uitleg, snap ik het. "Ik voel me schuldig naar Daniel, ik liet hem niet uitpraten en was niet de aardigste" zeg ik. "Wacht ik loop wel even naar hem toe, dan kun je sorry zeggen. Hij zal het begrijpen" zegt Jonah. Hij loopt naar de kamer van Daniel, en klopt. "Mag ik binnenkomen" vraagt hij. "Als je mij van mijn kamer probeert te halen, nee. En ook niet om te vragen over Isabella of Emma. Ik ga niks zeggen" hoor ik Daniel zeggen. "Niks daarvan, maar er is iemand die je wil spreken" zegt Jonah. "Waarschijnlijk Danique, die heeft het te horen gekregen van Selke en die komt mij nu vermoorden. Maar kom binnen, wat ik ook krijg van Danique, ik verdien het waarschijnlijk" zegt Daniel, ik hoor dat hij ook gebroken is. Misschien nog erger dan Isabella. Jonah loopt binnen, en gaat naast Daniel op bed zitten. "Wie is er nog meer" vraagt Daniel zonder dat hij opkijkt. "Ik ben er" zeg ik. Daniel kijkt verbaasd naar Jonah zijn telefoon. "Ik wil sorry zeggen. Ik heb net de reden gehoord waarom. Ik moest niet zo doen, en jou gewoon je verhaal laten doen" zeg ik. "Het maakt niet uit. Maar het goed maken met Isabella, wordt waarschijnlijk een stuk lastiger" zegt Daniel. "helaas wel voor je. Ze is erg gebroken. Ik kan even kijken hoe het met haar gaat. Als jullie echt stil zijn kan ik mijn microfoon aan laten" zeg ik. Ze knikken allebei en ik loop naar de kamer van Isabella. Ik open de deur een kier en kijk hoe het gaat. "Ies, gaat het" vraag ik maar krijg geen antwoord. Ik loop de kamer binnen en zie dat Isabella in slaap is gevallen, je kan de sporen op haar wangen nog zie  van de tranen. "Ze slaapt" fluister ik en laat haar heel even zien. Daarna loop ik de kamer weer uit. "Hoe moet ik het goed maken" vraagt Daniel en hij laat zich achterover vallen op bed. "Ik heb een idee, maar daar moet je iets voor over hebben, en het ligt eraan of je tijd hebt" zeg ik. "Ik heb er veel voorover en we hebben wat studio sessies maar meer ook niet. Als ik het goed regel, kan ik daar onder uit komen" zegt Daniel en hij kijkt gelijk een stuk vrolijker. "Dus mijn idee is.." begin ik en vertel mijn idee of plan wat het ook is.

Instagram

IsaaaBesson: Maybe i trusted you and gave you my heart, but all what you gave is a broken feeling and tears

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

IsaaaBesson: Maybe i trusted you and gave you my heart, but all what you gave is a broken feeling and tears

BessonFamily: Zijn jij en Daniel uit elkaar, plzz no

Sjelkee: ik ben er voor je

Imzachherron: sorry ervoor, ik wou dat ik bij je was om je te troosten

Corbynbesson: Het komt goed zusje, hij verdient je tranen niet

Danique.D, corbynbesson en 258054 anderen vinden dit leuk

Seaveydaniel: maybe it's time for change, from dreams to reality 

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Seaveydaniel: maybe it's time for change, from dreams to reality 

xo_wdwfan_xo; Ik hoop stiekem dat Jij en Isabella uit elkaar zijn Ze gebruikte je alleen voor de fame dus ik hoop dat je haar doorhad

Danila: @ xo_wdwfan_xo Dat is niet waar, want 1 Isabella heeft meer volgers. En 2 ze waren allebei zo gelukkig met elkaar. Dus wees een echte fan en plaats dit soort reacties niet xoxo

Anna.seavey: app me sos, jij wordt vermoord door haar dit aan te doen

celebNews: volgens mij is de breuk tussen Isabella en Daniel net bevestigd door Anna ^^

CelebNews: Het is zo goed als bevestigd maar volgens de geruchten is ons favoriete ship, #danila uit elkaar

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

CelebNews: Het is zo goed als bevestigd maar volgens de geruchten is ons favoriete ship, #danila uit elkaar. Als we kijken naar de captions onder hun laatste posts lijkt het of Daniel de schuldige was, die het model heeft laten breken. wij als CelebNews hopen snel meer informatie te krijgen. Die gelijk hier komt te staan. 

A/n voor wie het niet doorhad, ik plaats deze week elke dag omdat ik daarna 2 weken niet kan plaatsen. Al zullen sommige updates wel laat zijn, net zoals vandaag sinds het bijna half 12 is. Goodnight voor de mensen di dit nu ongeveer lezen. xx Bye

Her twin brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu