1.4

1.2K 31 0
                                    

P.O.V Danique

Na een tijdje gaan we naar de woonkamer waar we de rest van de jongens maar ook Isabella en Emily wie we niet hadden verwacht. "Heyy sis en Emmy" zegt Corbyn. "Heyy" zegt Bella, en draait zich weer om naar Daniel met wie ze aan het praten is. "Hoi, hoe gaat het" vraagt Emily. "Goed met jou, waar ben je de laatste tijd geweest want ik geloof niet dat je bijna elke dag met collega's weg was" zeg ik. "Dat vertel ik wel als we alleen met Bella zijn" zegt ze en ik knik. "wie deed trouwens mijn kamerdeur open en dicht" vraagt Corbyn. iedereen wijst naar Daniel en Isabella, die het pas later door hebben. "huh wat" vraagt Daniel. "wie even in mijn kamer keek" zegt Corbyn. gelijk beginnen Daniel en Bella te grijnzen. "ja jullie waren lekker bezig he" zegt Bella. "ach hou je mond. Als jij een vriendje hebt mag je praten, maar waarom zijn jullie hier. Eigenlijk ik bedoel ik dacht dat je ging shoppen dat zag ik in ieder geval op je snapchat" zeg ik . "Ik ben er achter gekomen dat ik toch ben wat jij laatst zei, en ik toen nog erg tegen was. Je weet wel over dat" zegt ze. "Oh dat maar is het echt ik bedoel weet je het zeker want dan gaan we het plan in werking zetten" zeg ik. "Ja ik weet het zeker dus je doet maar" zegt Bella. "kunnen jullie alsjeblieft waar het over gaat want niemand snapt er iets van behalve jullie" zegt Corbyn. "Emily snapt het wel. maar dit is iets privé, ik zal het uitleggen wanneer ik er klaar voor ben" zegt Bella. "okay maar dan wel gelijk he Isa" zegt Corbyn. "ja hoor en jongens ik zal het ooit uitleggen misschien  over een week of misschien over een maand maar ooit zal ik het uitleggen" zegt Bella nu tegen iedereen. Ze knikken maar omdat ze het toch niet snappen. We praten een tijdje verder

Opeens gilt Isabella van blijdschap. "Mag ik even een laptop lenen van iemand, want moet dit mailtje gelijk beantwoorden. Anders is de kans waarschijnlijk voorbij als ik niet snel antwoord" zegt ze. "Eerst moet je zeggen waar het over gaat, dan geef ik je wel mijn laptop" zegt Daniel. "Ik ben gevraagd voor model voor Adidas. Dat is 1 van de grootste merken over de wereld. En ik ben gevraagd voor model, kunnen jullie dat geloven? En ik krijg ook soms kleding dat ik moet dragen mee. Maar dat is bijzaak" zegt ze met enthousiasme. "gefeliciteerd, ik ga mijn laptop even pakken van mijn kamer. Of wil je hem even in rust schrijven want dan kun je wel even op mijn kamer schrijven" zegt Daniel. Iedereen zegt gefeliciteerd tegen haar behalve ik. "Bells ik ben super trots op je. Hoe je dit hebt gedaan. Je hebt dit verdiend"  zeg ik. "ah thanks baby maar jij hebt me door al de moeilijke tijden geholpen, ook met Sofia" zegt ze maar zie dat het er daarna dat ze een beetje moeilijk krijgt. ik sta op en sla mijn armen om haar heen. "je mist haar nog steeds he" vraag ik en ik voel haar knikken en even later staat Emily ook in de knuffel. "thanks meiden dat had ik net even nodig maar ik wil liever even dat mailtje rustig schrijven dus mag ik op je kamer" zegt Isabella als we los laten het laatste deel gericht op Daniel. "ja hoor kom maar mee" zegt hij en pakt haar hangt en neemt haar mee naar zijn kamer. Corbyn fluit ze nog na. Ik geef hem een speelse klap op mijn arm. "doe dat niet, misschien voelen ze alleen maar vriendschap voor elkaar" zeg ik.  "ja heel misschien, maar ik ben er zekerder over dat ze samen eindigen, net als wij" zegt hij en geeft een kus op de wang. Ik rol met mijn ogen maar zeg niks. Hij is soms net als Isabella, onmogelijk om gedachtes om te draaien. 

P.O.V Isabella

Daniel pakt me handt vast en leid me naar zijn kamer. Ik wordt er verlegen van dat hij mijn hand vast pakt maar trek hem niet terug. Als we op zijn kamer zijn laat hij mijn hand los en pakt zijn laptop. Ik ga op zijn bed zitten en kijk wat hij doet. Als hij heeft ingelogd heeft verschijnt de achtergrond, die een foto van hem met zijn broers en zus. "die foto is echt leuk. Hoe is het eigenlijk om bijna altijd weg te zijn van hun" zeg ik. "moeilijk maar ondertussen zie ik de jongens als broers maar je familie blijft toch je familie en ik ben echt bij wanneer ik ze weer zie" zegt hij. "ik heb dat een hele tijd gehad met Danique en Emily. Nu heb ik dat met mijn vriendinnen in London maar we bellen vaak. Ik wacht eigenlijk op een belletje als ze er achter komen dat ik jullie ken want ze zijn allemaal fan van jullie. Maar ik ga het mailtje schrijven" zeg ik. "okayy ik ga weer naar beneden, roep maar als je klaar bet dan sluit ik mijn laptop af enzo" zegt Daniel en loopt de kamer uit. Ik start mijn mail op en begin het mailtje te schrijven.

Her twin brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu