5.4

498 10 2
                                    

P.O.V Selke(ja ik weet nog wat andere pov zijn haha) 18 december 2018

We lopen naar binnen en worden begroet door onze managers. "Jullie zijn er prachtig uit" zegt Cas, de manager van Isabella. "Dankje" zegt Isabella. "Ga maar verder, om de hoek is de rode loper met fotografen en interviewers, we willen dat jullie minstens 1 interview hebben, het liefst meer. Daarnaast let op dat je je zelf niet verblind door naar de flitsen te kijken. Ga maar" zegt mijn manager. We knikken allemaal en Isabella en Daniel gaan eerst, en ongeveer 2 meter verder gaan Jonah en ik.

We zien constant flitsen en ik hoor veel geroep. "Dit is echt raar, zo erg heb ik het nog niet gezien" zegt Jonah als we even wachten voor de fotograven. "Geloof me dit is mijn leven" zeg ik en glimlach naar de camera's. Als we de volgende hoek om zijn, zijn er geen camera's meer. "Het maakt niet uit hoe vaak ik het doe, het blijft hectisch" zegt Isabella. "Klopt, maar het geeft me ook een sterk gevoel. Gaan we nog mensen meeten die ook komen" vraag ik. "Een paar vrienden die ook model zijn komen, ook die ik ken uit LA" zegt Isabella. "Okayy, altijd met z'n tweeën blijven" zeg ik. Ze knikken allemaal en lopen e grote zaal in waar geen paparazzi meer is, alleen bekende mensen. "Oh ik zie daar Alice, die heb ik een tijd niet gesproken. Ga je mee Jonah" vraag ik als ik Alice zie. "Sure, we zien jullie later" zegt Jonah en laat zich door mij door de menigte trekken naar Alice. 

"Hey Al" zeg ik als ik naast haar sta. "Selke, hoe gaat het" zegt ze en geeft me een knuffel. "Goed, maar Al dit is Jonah mijn vriendje, Jo dit is Alice mijn beste vriendin uit New York" zeg ik en stel ze aan elkaar voor. "Ben ik niet meer je beste vriendin in LA dan" zegt Alice nep beledigd. "Je blijft mijn beste vriendin maar ik heb 2 meiden leren kennen door Jonah en die zijn mijn beste vriendinnen in La, ik woon zelfs samen met hun. Nu maar met 1 sinds ik in Parijs moet wonen tot midden Januari. Het zijn allebei schatten" zeg ik. "Nicee, geef maar zo hun instanamen, ik wil wel de vrienden van mijn vriendin volgen" zegt Alice. "Okay, geef je telefoon maar dan volg ik hun gelijk" zeg ik. Ik krijg haar telefoon en volg Isabella en Danique hun account, ook volg ik de jongens en het bandaccount, "Ik heb je mijn beste vrienden laten volgen, en het band account van Jonah en zijn vrienden" zeg ik als ik haar telefoon weer terug geef. "Why don't we, ga ik maar is luisteren als ik thuis ben of in het vliegtuig terug naar New York" zegt ze als ze de naam leest. "Doe maar, oh en deze 3 zijn geclaimd anders heb ik boze vriendinnen als ik mijn vriendin hun vriendjes laat afpakken" zeg ik en wijs naar Jonah, Daniel en Corbyn. "Zullen we wat drinken halen" vraagt Jonah aan mij. "Ja hoor, ik ga weer Al. we moeten echt weer meer gaan praten" zeg ik en geef haar een knuffel. "Je hebt een goede keuze gemaakt met Jonah, veel plezier nog" zegt Alice in mijn oor. Ik glimlach en maak me los vanaf Alice. 

Jonah en ik lopen hand in hand naar de bar waar we weer meeten met Daniel en Isabella. "Hey" zeg ik. "Hey, hoe was het meeten met Alice toch" zegt Isabella. "Goed hoor, ik heb haar even jou, Danique en de jongens laten volgen" zeg ik lachend. "Thanks dat is weer een volger dichter bij 4 miljoen" zegt Isabella lachend. "Hoeveel heb je ook al weer nu" vraagt Daniel die zijn hoofd op Isabella haar schouder heeft. Hun hebben echt een schattige relatie, hun raken elkaar bijna altijd aan als ze bij elkaar en andere zijn. "3,6 dacht ik maar het kan meer of minder zijn" antwoord ze.

het is ondertussen bijna 12 uur en het is een beetje afgelopen. We lopen met z'n vieren naar buiten waar de limo alweer klaar staat. We stappen in en Isabella en ik doen bijna gelijk allebei onze hakken uit. "Ik heb z'n voetpijn gewoon, ik kan niet meer de hele avond op hakken staan als ik heen en weer loop en niet veel zit" zegt Isabella en ik knik instemmend. "Jullie hoeven niet lang meer te lopen, als we thuis zijn kunnen we gewoon gaan zitten" zegt Jonah. "Dat ik nog naar de lift moet gaan, maakt me al moe, maar ik moet schoenen aan want er is wel een kans dat er glas ligt, het blijft dicht bij het centrum en de cafés dus dronkenlappen zijn er altijd en die kunnen niet hun glas netjes opruimen" zeg ik. "Ik weet daar wel iets op" zegt Jonah en hij kijkt Daniel aan die knikt. Ze snappen elkaar maar Isabella en ik kijken elkaar verward aan. "Jullie zien het wel als we er zijn" zegt Daniel die onze verwarde gezichten zag. Als we er zijn, stappen de jongens gelijk uit. Ik pak mijn hakken en kijk Jonah vragend aan. "Hou je vast" zegt hij, ik wil vragen wat hij bedoeld maar hij pakt me al op in bridestyle. Ik sla als reflex dat ik niet val mijn handen om zijn nek. "Zo hoeven jullie niet te lopen" zegt Daniel en ik zie dat Isabella precies in de zelfde houding ligt/zit(ik weet niet of het liggen of zitten is dus dan maar allebei) als mij.

Als we in het appartement zijn gaan we allemaal op de bank. "Zullen we anders even de anderen facetimen, die zijn nu wel wakker" vraagt Daniel. "Sure maar ik ga meer eerst even omkleden, dit wordt een beetje vervelend" zeg ik en Isabella zegt dat ze dat ook even gaat doen. Ik kleed me om in een joggingbroek en een trui van Jonah, ik ga weer naar de woonkamer en zie dat Isabella het zelfde maar dan een trui van Daniel. "Wat heb jij met mijn truien" vraagt Jonah lachend als ik naast hem kom zitten. "Dat vraag ik me ook af, ik denk dat er ondertussen meer truien in Isabella haar kast liggen van mij dan die van haarzelf" zegt Daniel en die trekt Isa tegen zich aan. "Ze zitten beter dan die van mij zelf en ze ruiken lekker" zeg ik. "Precies dat" zegt Isabella. We facetimen Corbyn omdat hij Isabella eerder een foto van hem en Danique had gestuurd en door de achtergrond wist ze dat het, het wdw huis is dus bij hem is de meeste kans dat iedereen er is. "Heyy" zegt hij als hij opneemt. Danique kijkt even en zegt ook hoi. 

Als we bijna een uur hebben gebeld is het half 2 en zijn we allemaal moe. Dus scheiden we onze wegen naar onze eigen kamers. "I love you do you know that" zegt Jonah als we in bed liggen. "Hm" zeg ik om te plagen. "Oh wacht maar ik krijg wel antwoord" zegt hij en begint me te kietelen, ik schater het uit en beweeg alle kanten op om weg te komen. "I love you too" zeg ik uiteindelijk buiten adem als hij maar niet stopt. Hij kust me even als een goodnight en daarna vallen we in slaap.

a/n weer een lang hoofdstuk waar ik bijna 2,5 over heb gedaan omdat ik bij sommige stukjes echt even moest nadenken. Maar denk over 2 of 3 dagen weer een hoofstuk, en morgen zie ik mijn Babe weer, wie ook de pov van dit hs is hehe. okay i go.......


Her twin brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu