P.O.V Danique. 1 week later
Ik wordt pas rond 1 uur in de middag wakker omdat ik met Isabella en Emily nog tot half 4 hebben genetflixt(is dat een woord? vanaf nu is het een woord). Ik draai me naar mijn nachtkastje om mijn telefoon te pakken. Ik zie een roos met een briefje liggen naast mijn telefoon. Ik pak het briefje op en lees wat er opstaat
goodmorning beautiful
Hoop dat je lekker hebt geslapen hebt. Ga nu maar lekker ontbijten daarna krijg jij je volgende briefje xCMet andere woorden van Corbyn. Ik schud mijn hoofd, wat heeft hij nou weer gedaan. Hij is echt een te lief vriendje voor mij, waaraan heb ik hem verdient. Ik pak mijn telefoon en zie dat ik een appje heb van Corbyn heb.
Corbean❤: goodmorning love😍
u: goedemorgen wat heb je
nou weer geregeldCorbean❤: volg de briefjes en je
zult er achter komen. Maar moet
nu gaan spreek je later 😘U:okayy nu ben ik nieuwsgierig 🤔
Ik loop naar beneden en zie Emily en Isabella al aan tafel zitten. "Dit is raar meestal ben ik het eerste wakker. Jullie zijn die luie mensen die tot 3 uur in jullie bed blijven" zeg ik. "We hadden wat dingen te doen. Hier is je ontbijt" zegt Isabella en schuift me een bord met 2 croissantjes en 1 hard broodje met mijn favoriete beleg naar mij. "Thanks i think" zeg ik een beetje verast en ga dan eten. De meiden gaan bezig met hun eigen dingen als ik mij iets bedenk. "Bella welke datum is het vandaag" vraag ik. "het is ehm.... 16 augustus" zegt ze en dan weet ik het. "Oh daarom, ik ben vandaag een jaar samen met Corbyn" zeg ik. "Jezus hoelang kun jij tegen mij liegen. Ik weet het nu pas ongeveer maand" zegt Isabella. "Sorry, weet niet waarom ik het niet zei. Het is niet dat ik je niet vertrouw maar gewoon ik wilde het denk ik zeggen wanneer ik je in het echt zag. En ja toen kwam ik erachter dat Corbyn jou broer was en dat hield me op" zeg ik. "okayy goed verhaal" zegt Emily. Ik eet mijn ontbijt op en krijg dan het volgende briefje.
Hey
hopelijk lekker ontbeten. Ga je nu maar omkleden en klaar maken. Vraag Isabella om hulp die weet wel wat je nodig hebt. xC"Bells waar moet je mee helpen" vraag ik "Ga maar douchen, nog niet make up of je haar. En ook nog niet omkleden. Alleen douchen daarna help ik je" zegt Isabella. Ik knik en pak mijn telefoon en ga naar boven. Ik pak mijn spullen om te douchen en als laatste mijn mobiel. Ik leg al mijn spullen klaar en zet als laatste zet ik mijn muziek aan. Het eerste liedje dat komt is Memories van Shawn Mendes(lied boven in. Is echt geweldig nummer).
Als ik klaar ben met douchen, droog ik me af en doe een badjas aan. Ik loop naar mijn kamer en zie een mooie outfit klaar liggen. Ik kleed me om en roep dan Isabella. "je ziet er super uit, ga nou maar zitten" zegt ze. Ik ga zitten bij mij spiegel. Isabella draait de spiegel om zodat ik mij zelf niet meer kan zien. Dan begint ze met mijn haar, ik voel haar vlechten. Daarna gaat ze met de krultang aan de gang. "Mooi dit is klaar, Nu nog je make-up en dan kun je gaan. Kun je even kijken hoe laat het is" zegt Isabella. "het is al half 6, Hoelang ben je met mijn haar bezig geweest want ik dacht dat het 4 uur was toen ik me had omgekleed en je riep" zeg ik. "Dan ben ik er anderhalf uur mee bezig geweest, sneller dan ik normaal doe. meestal doe ik er 2 uur over met dit kapsel door het vlechten en losse plukjes" zegt Isabella en pakt de make up die ze nodig heeft. Na 3 kwartier is het eindelijk klaar. "draai de spiegel maar weer om" zegt ze terwijl ze de laatste dingetjes opruimt die ze had gebruikt. Ik draai de spiegel om en zie dat ik een waterval vlecht heb en make up die ik op een normale dag te veel vind maar nu prachtig. Ook zie ik een briefje op de Spiegel. Ik pak het briefje en lees het.
Hey Niek,
Hopelijk vind je je outfit en make up leuk. Gelukkig kent Isabella je daar goed in. Sta om half 7 klaar want dan gaan we onze 1 jaar vieren ❤C"pak je laatste spullen en kom daarna naar beneden. Het is al 10 voor half en je kent Corbyn die is altijd op tijd" zegt Isabella en loopt naar beneden. Ik pak alleen mijn mobiel en loop daarna ook naar beneden. Als ik net mijn gympen heb aangetrokken gaat de bel al. "Daar is je boyfriend" zegt Isabella plagend. Sinds ze met Daniel heeft plaagt ze mij meer dat ik een vriend heb omdat ik dan er niks zelf op heb. "Ach de mijne is tenminste hier" zeg ik om toch iets terug te zeggen. "Daniel komt zo ook hoor. Hij en Jonah blijven hier eten" zegt ze en draait haar weer naar haar telefoon. Ik rol met mijn ogen en open de deur. Ik zie Corbyn daar staan, met de glimlach die alleen hij heeft. "Heyy ben je klaar" zegt Hij terwijl hij mij bekijkt. "je bent trouwens echt prachtig" zegt hij. "dankje en ik ben klaar" zeg ik. "Mooi dan kunnen we gaan" zegt Corbyn en ik knik. Ik roep snel even gedag en sluit dan de deur.
de outfit en make up, haar:
-------------------------------
vandaag nog een hs. maar dan echt de date. vrolijk Pasen allemaal. Xx bye
JE LEEST
Her twin brother
Fanfic✔Completed✔ Isabella's leven wordt compleet anders na een schokkende mededeling. Ze verhuist naar de andere kant van de wereld en naar haar broer. Die ook nog is in een populaire boyband zit. --------- Hoogste Ranking: #7 op 19/11/18(mijn reactie wa...