26 september 2017
Ik stap uit het vliegtuig terwijl Selke en Danique me volgen. Emily kon haar afspraken niet meer afzeggen dus blijft thuis. Vandaag zien we de jongens weer. Corbyn denkt dat ik alleen kom en de andere jongens weten van niks af. "Kom laten we onze koffers halen. Daniels moeder en Anna komen ons ophalen. Ik heb hun de laatste tijd veel gesproken en ik wil ze nu wel in het echt zien" zeg ik. "Okay, ik ben echt blij dat we de jongens weer kunnen zien over een paar uur" zegt Danique en Selke en ik knikken instemmend.
We hebben ondertussen onze koffers en lopen nu naar de aankomsthal. Zodra ik de aankomsthal binnen loop zoek ik Keri en Anna wie ik al snel vind. Ik loop naar hun toe en de meiden volgen mij. "Hey" zeg ik wanneer ik bij ze sta. "Isa wat leuk om je eindelijk in het echt te zien" zegt Keri en ze geeft me een knuffel. "Dat vind ik ook" zeg ik en daarna geef ik Anna ook een knuffel. "Heeft Daniel echt niks door" vraagt Anna. "Nee, Corbyn heeft ook niks door dat ik niet alleen kom. Terwijl ik wel wat hints heb gegeven aan hem" zeg ik. "Jongens zijn gewoon niet goed met het opvangen van hints" zegt Anna. "Jep dat heb ik gemerkt, hoe laat is het trouwens en hoe laat moeten we bij het concert zijn" vraag ik. "Het is nu half 3 en we moeten om 5 uur bij de zaal zijn. Het concert begint pas om half 7 maar na 5 uur is limelight afgelopen en zo kon Daniel nog even tijd met ons hebben tenminste dat denkt hij. Maar het is een half uur vanaf ons huis maar van het vliegveld naar ons huis is al drie kwartier dus we gaan gelijk door want dan hoeven we maar een uur te rijden want het is midden in de stad dus kunnen we nog even rondlopen enzo dan gaan we wel om kwart voor vijf naar de zaal" zegt Keri. ik knik en we lopen naar de uitgang van het vliegveld wat al een half uur duurt door de drukte op het vliegveld. Ik en Danique worden soms herkent door wat fans en we maken dan wat foto's.
Het is ondertussen al kwart voor vijf en we lopen naar de zaal omdat het maar 10 minuutjes lopen is vanaf waar we waren. Ik krijg een berichtje en ik hoor aan het geluid dat het één van de jongens is omdat ik voor hun allemaal de zelfde beltoon en berichttoon heb. Ik pak mijn telefoon en zie dat Daniel mij een berichtje heb gestuurd.
Danny❤💕: Mijn familie komt zo,
ik wou echt dat je hierbij kon zijn
en zo kon ontmoeten 😣Ik lach en de anderen kijken me vreemd aan, ik laat het berichtje zien en daarna typ ik iets terug
U: Ik ook maar ik heb nu een kleine
pauze en moet zo weer wat foto's
maken. Ik wordt echt gek van
dit gezeik 😩😦, foto's, omkleden,
pauze en weer hetzelfde.Danny❤💕: Zorg wel goed voor
je zelf, anders moet ik maar
even gaan praten met mensen als
ik een berichtje krijg van Danique
of Selke dat het slecht met je gaatU: Doe ik niet hoor, maar hoor
dat ik moet gaan. Bel je vanavond
of morgen nog wel. Veel succes
met de show straks ❤Danny❤💕: Okay, jij ook met
je shoot ❤"Hij is zo lief voor mij, ik vertelde net dat ik best een druk rooster heb en weinig vrije tijd heb. Zegt hij dat ik wel goed voor mezelf moet zorgen" zeg ik glimlachend als ik mijn telefoon weer in mijn zak doe. "Je hebt ook echt een te druk rooster. Ik ben blij dat je nu een paar weken niks hebt zo krijg je genoeg rust want je hebt dat echt nodig" zegt Selke als een moeder. "ZO ben ik altijd al geweest met een druk rooster. Het komt vooral omdat ik deze weken moest lopen voor Adidas omdat ik nieuw ben daar. e andere shoots zijn maar 1 of 2. Maar mijn manager vind ook dat ik rust moet pakken dus ze zegt alle afspraken en shoots af tot ik er weer ben en dan gaan we mijn agenda weer plannen" zeg ik.
We zijn nu binnen en eerst gaat Daniels familie waarvan ik nu ook de rest heb leren kennen naar binnen. Na een paar minuten komen ik en de meiden. De familie is net binnen en ik hoor Daniel praten door de deur heen net als de andere jongens trouwens. Hun stemmen horen in het echt en niet via een telefoon brengt bij mij een glimlach op mijn gezicht ook bij de andere meiden trouwens. Na ongeveer vijf minuten gaan we ook naar binnen en we roepen verassing. De gezichten van de jongens zijn geweldig, ze hadden dit totaal niet aan zien komen. Corbyn zegt als eerste weer iets. "Je kwam toch alleen of heb ik iets gemist dat je zei dat hun ook kwamen" zegt Corbyn. "Nou ik wilde hun ook meenemen voor de gezelligheid en ik heb je alleen wat hints gegeven maar niet letterlijk gezegd" zeg ik. Corbyn knikt nog steeds verbaasd en geeft mij een snelle knuffel voordat hij naar danique gaat. Ik loop naar Daniel en geef hem een knuffel. "Ik snap het nog steeds niet hoe je hier kwam en je had toch vandaag nog een shoot" zegt hij. "Anna nodigde mij uit en ik kon maar ik had nog een shoot die niet meer kon verplaatsen vandaag maar de was al om 1 uur klaar en om half 3 moesten we op het vliegveld zijn. Heb je eigenlijk wel bedacht over het tijdverschil toen je me appte" vraag ik. "Eigenlijk niet hoezo" vraagt Daniel. "Omdat het nu al 11 uur in de avond is in LA en ik heb niet dan nog een shoot hoor" zeg ik lachend. "Ik had er niet opgelet. Ik heb mijn telefoon nu op de tijd van deze staat gezet dus niet opgelet" zegt hij. "Mooi, want ik was echt bang dat je het raar zou vinden als ik nog om kwart voor elf avonds een shoot heb" zeg ik. Daniel lacht en trekt me dichter bij zich zodat ik bijna tegen hem aan sta. "ik heb je wel echt gemist" zegt hij voordat zijn lippen op die van mij drukt. Als we weer loslaten zeg ik "daar ben ik blij om want ik heb jou ook gemist en ik blijf de hele week" zeg ik. Zijn moeder en Anna komen naar ons toe. "Jullie zijn een schattig koppel" zegt Keri. Ik bloos en verberg mijn hoofd een beetje in Daniel shirt. Ik weet niet waarom ik bloos want normaal bloos ik nooit als mensen dit zeggen misschien omdat het Daniels moeder is die het zegt. Daniel slaat zijn armen om mij heen en hou me stevig vast. "Dankje mam, ik ben trouwens echt blij dat jullie haar hebben uitgenodigd" zegt Daniel. Ik draai me om in Daniels armen zodat ik ze kan aankijken. "Dat is geen probleem, ze is aardig, netjes en ook knap. Ik vond het verre van vervelend om met haar een middag door te brengen" zegt Keri. "Ik weet het mam, ze is super maar toch echt bedankt. Ik heb Isa echt gemist ook a belde we best vaak" zegt Daniel. "Het maakt niet uit of je elke dag belt of niet. Ik bedoel Danique en Corbyn bellen bijna elke dag en die zien er niet uit of ze elkaar binnen kort los gaan laten" zeg ik.
Paar uur later insta story's
whydontwemusic
$Isaaabeeella kwam hierheen om mij te verassen. she is the best ❤❤-daniel
She's back in my arms and suprised me 😄💕 $Danique.D -Corbyn
Seaveydaniel
Ik heb je telefoon en je trui kun je mij nog gelukkiger maken 😍😄. En volg allemaal $Isaaabeeella
Danique.D
hij vind foto's maken leuker dan met mij knuffelen 🙁😔 $corbynbesson
Isaaabeeella
hij wil geen schattige foto maken en trekt alleen maar gekke bekken 🙃🙁 maar i ❤ him $seaveydaniel
JE LEEST
Her twin brother
Fanfiction✔Completed✔ Isabella's leven wordt compleet anders na een schokkende mededeling. Ze verhuist naar de andere kant van de wereld en naar haar broer. Die ook nog is in een populaire boyband zit. --------- Hoogste Ranking: #7 op 19/11/18(mijn reactie wa...