HELO HELO MY DARLING AWESOME READERS!♥
RIBUAN TERIMA KASIH KEPADA PEMBACA2 [CIUMAN BOLA SEPAK]♥ CAAAAAAYANG SANGAT2 KAT KORANG!
HEEHEEHEEE....
WALAO~ 1.2K READS DAN 119 VOTES?? BETUL2 HEPI SANGAT SAMPAI RASE NAK TERKOYAK JE SELUAR NI (KEMBANG SEBAB BANGGA SANGAT, HAHAHAHAHAAA... JANGAN FIKIR LAIN EK, ADIK2♥)
LEPAS PENAT DENGAN KERJA2 SEPANJANG HARI, BUKA WATTPAD KEJAP, NAMPAK JUMLAH READS & VOTES TERUS HILANG RASA PENAT... YE LA, TAKDE LA BANYAK SANGAT TAPI CUKUP UNTUK BUAT SEORANG PENULIS BUKAN PROFESIONAL INI GEMBIRA AND SEMAKIN TERUJA UNTUK MENULIS!
SO TUJUAN CHAPTER NI ADALAH UNTUK MEMAHAMI PANDANGAN PEMBACA2 [CIUMAN B.S.] TERHADAP WATAK2 SERTA JALAN CERITA DIA~
SESIAPA YANG PERNAH BACA STORY2 SAYA YANG LAIN (1 BUKU DALAM BAHASA CINA DAN SELEBIHNYA DALAM BAHASA ENGLISH) MAYBE AKAN TERTANYA, KENAPA ADA BEBERAPA NAMA2 WATAK SAMA SERTA ADA PERWATAKAN YANG HAMPIR SAMA~
ACTUALLY KEBANYAKAN SCENE2 DALAM STORY SAYA BERASASKAN KEJADIAN SEBENAR YANG PERNAH BERLAKU ATAS DIRI SAYA DAN ORANG2 SEKELILING SAYA~ OF COURSE, YANG KUASA AJAIB TU REKAAN SEMATA2 LA, HEHEHEHE~ TAPI KENA CIUM BOLA TERBANG (TIME BERTENGGEK ATAS POKOK) TU MEMANG KISAH BENAR (SEBAB DALAM MASA TAK SEDAR TU TERMIMPI PULAK BAJU JERSI MILIK SEORANG BUDAK LELAKI TIBA2 BERCAKAP) DARI SITU LA DATANGNYA IDEA BENGONG TU WAKAKAKAA!! =P
SEMEMANGNYA, SAYA FICTION KAN THE WHOLE STORY, CUMA MASUKKAN SEDIKIT KENANGAN2 TIME SEKOLAH DULU~
ERR OKAY SAJA NAK BAGITAU, SAYA ADA JUGAK BUAT CERITA GHOST/PARANORMAL (TAPI MACAM LEBIH BANYAK BABAK KOMEDI/LAWAK DARI SERAM, HEHEHEHE) TAPI DISEBABKAN SAYA MEMANG TAK CUKUP MASA NAK EDIT BALIK DAN PUBLISH, SAYA SERAHKAN MENUSKRIP ASAL KEPADA ADIK SAYA @tata91 UNTUK DIEDITKAN SEMULA DAN PUBLISH DALAM WATTPAD, BOLEH CARI PROFILE DIA... TAJUK CERITA [THIRD EYE]
CERITA ITU MENGISAHKAN PASANGAN KEMBAR YANG BOLEH NAMPAK SERTA BERKOMUNIKASI DENGAN ROH/HANTU DAN BAGAIMANA MEREKA SERING MENGATASI PERKARA SEBEGITU (TAPI DALAM BEBERAPA BABAK CARA PALING BERKESAN MEREKA SELALU GUNA ADALAH LARI, WAKAKAKAKAA!)
OOOPS SORI TERPESONG PULAK DARI TOPIK ASAL~ DAH JAUH SAYA MELALUT NI, HEHEHEHE...
KEPADA PEMBACA2 TERCINTA YANG SAYA KASIHI♥ (ERK... GELI KE? BAGI FACE LA SIKIT EK, JANGAN LA MEREMANG BULU ROMA PULAK NGEHEHEHEHE)
APA PANDANGAN KORANG TERHADAP [CIUMAN B.S.]?
APA PANDANGAN KORANG TERHADAP WATAK2 CERITA NI?
ANTARA WATAK ZAN DAN KONG, SIAPA YANG KORANG LEBIH SUKA, RASA2 KORANG BABY AKAN PILIH SIAPA?
SUKA TAK DENGAN WATAK VANILA EN. GORILA JADIAN DALAM STORY NI?
NAK TAU TAK SEBENARNYA ZAN TU ADA RAHSIA GELAP (DARK SECRET)?
APA SEBENARNYA YANG PERNAH TERJADI ANTARA KONG DAN VANILA, ADA SESIAPA NAK TAU?
SIAPA SEBENARNYA JEREMY DAN JASON HILLS (KONG DAN ADIKNYA)?
KORANG RASA APA YANG PATUT CAT DAN MAY BUAT UNTUK BALAS DENDAM KAT ZA SERTA DUA LAGI MINAH PERASAN TU?
ZAN DAN KONG AKAN PILIH PERSAHABATAN, ATAU CINTA? ADAKAH BABY BAKAL MENJADI PUNCA PERGADUHAN DAN PERMUSUHAN?
NGEK, NGEK, NGEK... PLEASE... PLEASE TINGGALKAN LA KOMEN2 KORANG BERKENAAN DENGAN MANA2 JE PERSOALAN KAT ATAS NI~ NAK JAWAB 1 KE, 3 KE, 5 SOALAN KE... TERPULANG~
SEBAB KOMEN2 PEMBACA MAMPU MEMBERI POWER KEPADA SAYA (SEMANGAT MEMBARA), AND KENGKADANG TU ADA IDEA2 BERNAS YANG BOLEH DIJADIKAN ILHAM... (SEPERTI STORY2 SAYA YANG LAIN, CONTOHNYA [BOOK OF 7 DEMONS] DAN [SUCH IRRESISTIBLE SCENT] BEBERAPA PEMBACA YANG SETIA MEMBERI KOMEN SERTA PENDAPAT SENDIRI)
SETIAP ORANG ADA PANDANGAN TERSENDIRI, SO THAT'S WHY KALAU BOLEH SAYA NAK FAHAMI PENDAPAT PEMBACA2 SUPAYA SAYA BOLEH IMPROVE KAN STORY2 SAYA~
REAKSI KORANG BAKAL MENENTUKAN CHAPTER2 YANG AKAN DATANG~♥
KALAU ADA APA2 NAK TANYA PASAL STORY NI ATAU APA2 JE LA, DIPERSILAKAN TANYA, TAK YAH MALU2 EK, SAYA NI JENIS YANG OPEN DAN SANGAT SPORTING =D
SO JANGAN LUPA KOMEN SIKIT TAU~~~ HEHEHEHE~
SAAAAAAYANG SANGAT2 KAT KORANG SEMUA!♥
ORAIT, LASTLY... KEPADA SESIAPA YANG TERTANYA2 PERIHAL SANG PENULIS BUKAN PROFESIONAL CERITA BENGONG2 NI, BOLEH CARI SAYA DALAM FACEBOOK (JANGAN LAK TERGEZUT BERUK DENGAN MUKA SAYA YANG MACAM ALIEN SIKIT TU, TU MEMANG MUKA SEBENAR SAYA LA, SEBAB SAYA NI MACAM DAH MIX BEBERAPA BANGSA HAHAHAHAAA TAPI SEMEMANGNYA SAYA MIXED BLOOD)
www.facebook.com/darling.belle1
ISABELLE JONES
djdarlingbianca@gmail.com
SEKALI LAGI SAYA UCAPKAN THANK YOU BANYAK2 KAT PEMBACA2 SEKALIAN, KORANG MEMANG THE BEST! YOU GUYS MADE MY DAY~
MUACK, MUAACKS!♥ HAHAHAHAA~
XOXO:- ISABELLE.LOVE.YOU.ALL♥
**************************************************
♥COMMENT & VOTE♥
**************************************************
YOU ARE READING
Ciuman Bola Sepak
Teen Fiction[kisah zaman persekolahan yang penuh dengan suka duka; persahabatan, bola sepak, cinta, dan... kuasa ajaib??] "Saya suka kat awak, Kong... Hanya awak je hero Hindustan pujaan hati saya, muuuuuaahhhh..." Baby memanjangkan muncungnya, merapati wajah K...