Ik zit met mijn broer die rijd en zus die daarnaast zit in de auto richting een club hier in Miami. ' wie was die jongen waarmee je vanmiddag stond te praten?' Vraagt mijn broer terwijl hij zijn ogen gericht op de weg houd. 'Ohh niks gewoon onze over buurjongen' zeg ik en voel mijn wangen kleuren.
'Ik had hem zien lopen ja hij is niet lelijk Eef' zegt Esmee mijn 2 jaar oudere zus. 'Es hij is van Eef' zegt mijn broer grijnzend waarop mijn zus zucht.
We lopen richting de rij van de club en bas fluistert wat in de oor van een van de bewakers waardoor we gelijk naar binnen kunnen lopen.
'Ken jij hem ofzo?' Vraag ik verbaasd waardoor mijn broer en zus beginnen te lachen. 'Eef pap heeft deze club opgekocht samen met een paar andere het is dus logisch dat hij ons binnen laat' zegt esmee alsof het de normaalste zaak van de wereld is en loopt richting een hoek in de club die afgesloten staat van de rest.
Natuurlijk pap heeft een VIP hoek voor ons laten maken het verbaast me niks. Bas en esmee openen de eerste flessen champagne en gaan zitten alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ik ben niet zoals hen opscheppen met ons geld. Het is fijn dat we het hebben maar ik voel me niet anders dan de rest.
'Zullen we dansen?' Vraagt mijn zus na een tijdje en trekt mij de dansvloer op. Havanna dreunt door de speakers en iedereen gaat los. Mijn zus en ik draaien wat rondjes om elkaar heen en we lachen elkaar de hele tijd uit om onze slechte dans moves.
'Eef ik moet even naar de toilet ben zo terug' zegt ze en loopt door de menigte heen naar de toiletten. Ik blijft wat ongemakkelijk op de muziek bewegen met mijn heupen wachtend op mijn zus.
Ik voel opeens twee handen op mijn heupen en ik slaak een zacht gilletje. 'Rustig je was vanmiddag niet bang voor mij toch?' Fluistert een stem in mijn oor. Ik draai me om en sta oog in oog met Kane. 'Ohh Hey' probeer ik zo normaal mogelijk te zeggen maar voel mijn wangen rood worden.
'Ik wist niet dat je uit zou gaan vanavond anders hadden we samen kunnen gaan' zegt hij en onze ogen laten elkaar niet los. 'Ik eh ja....' ik kom niet uit mijn woorden fijn.
'Zullen we samen dansen?' Vraagt hij en pakt mijn hand. Zijn heupen scheuren tegen de mijne wat heel mijn lichaam doet tintelen. 'Je kan goed dansen' zeg ik lachend na een tijdje gekeken te hebben naar zijn perfecte dansmoves.
'Thanks' zegt hij glimlachend.
'Zusje wie is dit?' Vraagt mijn zus die opeens haar arm om mijn schouders heen slaat. Ik zucht 'dit is onze over buurman Kane' 'Hey ik ben haar oudere zus Esmee maar je kan es zeggen hoor' zegt mijn zus en schud zijn hand.
'Kan ik je wat te drinken aanbieden in onze VIP hoek?' Vraagt mijn zus en trekt hem zonder dat hij antwoord gegeven heeft al mee. Ik loop er achteraan als een hondje. Ik ben hem kwijt als mijn zus iemand wilt dan krijgt ze hem dat is altijd zo.
'Broertje dit is Kane onze over buurjongen' zegt ze tegen mijn broer die met een meisje naast hem zit te praten. 'Wat wil je drinken Kane?' Vraagt mij zus die ondertussen overdreven met haar ogen zit te knipperen. 'Baco graag' zegt Kane en kijkt mijn kant op. Ik zit ongemakkelijk alleen op de andere bank.
De avond lijkt super lang te duren Bas zit al uren met het zelfde meisje in zijn arm en Es blijft maar kleven aan Kane waarbij ze ondertussen op schoot zit.
Ik kan het niet meer aanzien als ze haar hoofd nog dichter bij de zijne brengt en ik storm de club uit. 'Eva waar ga je heen!' Roept mijn broer. 'Naar huis toe' schreeuw ik en pak de eerste taxi die ik zie.
Thuis op bed barst ik in tranen uit. Ik ontmoet eindelijk een leuke jongen en dan moet mijn zus hem afpakken. Hoe ga ik het hier overleven in Amerika.
JE LEEST
Bad influence (voltooid)
ChickLitDEEL 1 VAN DE BAD INFLUENCE SERIE! Eva is een 17 jarig meisje die verhuist naar Amerika. Zij komt hier al snel in een typisch Amerikaanse high school life terecht. Ze maakt nieuwe vrienden en ontmoet ook de liefde van haar leven tenminste dat denkt...