'Dankjullie wel voor jullie inzet vandaag & tot morgen meiden' zeg ik tegen mijn team. Het blijft nog steeds gek om mijn team te zeggen ook al is het zo.
Ik wacht tot de laatste paar meiden de gymzaal uit zijn gelopen en ga dan zelf richting het sportveld.
Football is nu bezig. Ik ga op de tribune zitten en kijk naar de jongens die druk aan het spelen zijn.
'Heyy' zegt Hannah en komt naast mij zitten. 'Heyy' zeg ik terwijl mijn ogen nog steeds op het spel gericht zijn.
'Wacht je op..?' Vraagt ze voorzichtig. Ik knik 'ja we hebben een date' mijn glimlach kan ik moeilijk onderdrukken.
'Oehhhh, fijn dat je eindelijk weer door kan gaan na al die maanden' ze heeft gelijk.
We zijn inmiddels 4 maanden verder. 4 maanden waar in mega veel gebeurd is. Na het afscheid van Kane stortte ik compleet in. Ik wist niet meer wie ik was en wat is wilde.
Ik begon te praten met een psycholoog wat mij zeker hielp. Langzaam begon ik mijn leven weer op de rit te krijgen. Toen ontving ik een brief van Kane met daarin dat hij niet terug kon keren meer naar Amerika omdat ze hem te veel zochten en ik hem dus nooit meer zou gaan zien.
Alles waar ik aan had zitten werken bleek voor niks te zijn geweest en ik was weer terug bij af.
Sinds een maand geleden ben ik eindelijk weer helemaal mezelf. Ik doe weer dingen waar ik plezier in heb en dat doet mij goed. Ik heb Kane zoveel als ik kan uit mijn hoofd gezet en ben verder gegaan.
Ik date nu. Met Guido. Ja i know hij zat ook bij hem in de drugs maar dat is verleden tijd. Althans dat zegt hij zelf.
Het rugby team is gestopt omdat heel veel jongens er mee kapte en er geen nieuwe mensen voor in de plaats gevonden konden worden dus doet Guido nu aan football.
De training is voorbij en hij komt naar mij toe gelopen. 'Kijk dat is nou zo fijn aan een vriendin ze wacht je op na je training' hij geeft me een kus op mijn wang. Ik moet lachen 'ga jij nou maar zorgen dat we weg kunnen ik heb honger' zeg ik en geef hem een douw. 'Jaja prinsesje komt goed' zegt hij en loopt naar de kleedkamers.
Ik ga weer naast Hannah zitten die naar me zit te grijnzen. 'Wat?' Vraag ik. 'Je hebt zelf echt niet door hoe schattig jullie zijn he' zegt ze en geeft me een knuffel.
'Ik ben zo blij dat je weer jezelf bent' zegt ze. 'Anders ik wel' antwoord ik zuchtend.
Waar ik de afgelopen maanden doorheen ben gegaan dat wil ik nooit meer meemaken.
'En hoe zit het tussen jou en kai?' Vraag ik aan mijn beste vriendin. Ze begint te blozen 'hij is zooo leuk, lief & aghhh ik vind het zo kut dat hij niet bij ons op school zit' ik moet lachen. 'Misschien is het wel beter anders zouden jullie alleen maar zitten bekken' zeg ik waarvan haar gezicht betrekt wat mij nog harder aan het lachen maakt.
Miley en Matthew komen aangelopen. We hebben een dubbel date met zn viertjes. Het was niet mijn idee maar het kan wel gezellig worden. 'Raad eens wie er een 9 heeft voor wiskunde' zegt ze blij. 'Laat me raden...jij?' Zegt Hannah lachend. 'Jaaaa' schreeuwt ze.
Ik ben blij voor haar. Ze staat er niet al te best voor dit schooljaar en ons doel is echt wel om allemaal ons examen te halen samen.
'Zullen we dan maar gaan' zegt Guido die opeens achter mij staat en zijn handen op mijn schouders legt. Ik kijk omhoog en onze ogen ontmoeten elkaar. Hij buigt naar voren en geeft mij een klein kusje op mijn mond.
We hebben besloten om het rustig aan te doen. Hij weet als enige van mijn vrienden groep het echt verhaal achter deze hele shit. Hij zat er zelf natuurlijk ook tussen in.
We zitten bij een cafeetje verderop. De jongens praten over een of ander autoprogramma en ik ben aan het praten met miley over ons weekendje weg.
'Het is super leuk toch? Wij met de hele vriendengroep en al een weekje op Ibiza ofzo? In de voorjaarsvakantie' verteld Miley enthousiast. 'Dat is al over 2 maanden dus we moeten al snel weten wie er wel en niet meegaat' zeg ik en voel alle vakantie stress nu al opkomen.
'Boys, hoe lijkt het jullie om met jullie meisjes samen op vakantie te gaan naar Ibiza aankomende vakantie?' Vraagt Miley de jongens reageren enthousiast.
'Ja gezellig' 'doen we'We nemen afscheid van Miley en Matthew en lopen daarna met zijn tweeën naar mijn huis toe die op 5 minuten loopafstand ligt.
'Op vakantie samen met jou dat is kicken toch?' Zegt Guido en slaat een arm om mij heen. 'Zeker ik kijk er nu al naar uit dat warme weer een alles' zeg ik en leg mijn hoofd op zijn schouder.
'Blijf vannacht slapen?' Vraag ik wanneer we voor mijn voordeur staan. Hij twijfelt even 'ja als je dat graag wilt, maar ik ga wel eerst mijn spullen even halen' zegt hij.
Guido is zijn spullen aan het halen en ik lig op mijn bed na te denken.
Nog 6 maanden en dit schooljaar is albijna voorbij het gaat allemaal zo snel. Voor ik het weet zit ik in college. Dat gaat moeilijk worden voor Guido en mij want we willen allebei een andere kant op in het land. Ik wil naar Californië en hij naar New York. De reisafstand is dan zo een 44 uur ongeveer rijden met de auto dus dan moeten we wel met het vliegtuig heen en weer gaan reizen.
Hoe we dat allemaal gaan doen weet ik nog niet maar we gaan in elk geval een leuke tijd maken van die tijd die we nog hebben dat heeft hij mij beloofd met heel zijn hart.
JE LEEST
Bad influence (voltooid)
ChickLitDEEL 1 VAN DE BAD INFLUENCE SERIE! Eva is een 17 jarig meisje die verhuist naar Amerika. Zij komt hier al snel in een typisch Amerikaanse high school life terecht. Ze maakt nieuwe vrienden en ontmoet ook de liefde van haar leven tenminste dat denkt...