Twee

585 13 0
                                    

Waarschuwing!
Dit hoofdstuk bevat een seksueel getinte scène. Lees dit op eigen risico of sla anders dit hoofdstuk over het is niet erg belangrijk voor het verhaal. Dus zonder het gelezen te hebben zal je niks gemist hebben.

Het is weekend en Guido is bij mij. Ik lig in zijn armen en samen kijken we een film op Netflix.

Hij speelt al vanaf het begin van de film de hele tijd met mijn haar. 'Vind je de film saai?' Vraag ik en ga op mijn zij liggen zodat ik zijn gezicht kan zien.

'Een beetje maar ik vermaak me wel met jou in mijn armen hoor' hij geeft mij een knipoog. 'Als je de film niet leuk vind dan gaan we wat anders doen' zeg ik en ga op mijn knieën voor hem zitten.

Hij kijkt mij vragend aan maar ik besluit het te negeren. Mijn vinger glijd langzaam over zijn arm heen en ik zie dat hij erop reageert.

Vandaag wilde ik het gaan doen. Ontmaagd worden bedoel ik. Ik heb dit al twee weken geleden bedacht en ik weet zeker dat ik het nu wil. Het is de juiste persoon waarvan ik heel veel hou en de tijd is daar rijp voor.

Ik begin hem te zoenen en hij gaat erin mee. Onze tongen glijden langs elkaar en de zoen word steeds ruwer. Ik duw hem naar achteren en ga boven op hem zitten. Hij kijkt mij vragend aan 'Eef ga geen dingen doen waarva-' ik leg mijn vinger op zijn mond.

'Ik wil het echt. Ik heb hier al een paar weken over nagedacht en ik ben er echt klaar voor' zegt ik en druk een kus op zijn mond.

'Ik zal voorzichtig met je zijn ja? Geef het aan als het te snel voor je gaat' ik hoor de oprechtheid in zijn stem wat mij vertrouwen in hem geeft. Ik knik.

Zijn hand glijd langzaam over mijn lichaam heen richting mijn borsten wat mij doet huiveren. Zijn andere hand gaat ondertussen richting de sluiting van mijn jeans.

Hij geeft mij aanwijzingen dat ik mij moet uitkleden en hij doet het zelfde.

Daar sta ik dan poedelnaakt. Het voelt zo ongemakkelijk. Ik zie dat hij het merkt en wenkt mij. 'Ga eens op het bed staan' zegt hij en geeft mij een handje.

Eenmaal op het bed kijk ik hem vragend aan. Hij staat nog op de grond en ik sta op het bed? Waarom?

'Draai eens rustig een rondje' ik doe weer wat hij zegt. Na het rondje te hebben gedraaid helpt hij mij weer van het bed af. 'Zie je, je hoeft je nu niet meer te schamen want ik heb nu al alle kanten van je gezien' zegt hij om mij gerust te stellen.

Ik voel mijn wangen rood worden. Hij legt zijn handen op mijn schouders. 'Ik vind je mooi Eva. Je lichaam ik focking geil dus er is niks om je voor te schamen' ik moet lachen om zijn woordkeuze.

Hij begint mij weer te zoenen en we gaan weer langzaam op het bed liggen. Nu is hij de gene die boven op ligt. Hij begint met het masseren van mijn borsten.

Ik sluit mijn ogen en geniet van het geweldige gevoel. Na een tijdje dwalen zijn handen naar beneden en glijd hij langzaam met zijn vinger over mijn clitoris heen. Een kreun verlaat mijn mond waarna ik hem hoor grinniken.

Op een moment dat ik het niet verwacht gaat er opeens iets koud in mij. Ik slaak een gil. 'Eef doet het pijn?' Vraagt hij en haalt gelijk het ding uit mij. 'Wa-t was d-at?' Vraag ik bang. 'Dat was gewoon mijn vinger ik moet je eerst voorbereiden anders gaat het sowieso pijn doen straks' zegt hij glimlachend en streelt mijn wang.

'Kan ik verder?' Vraagt hij met alle respect. Ik knik maar dit keer houd ik mijn ogen wel open zodat ik zie wat hij aan het doen is.

Zijn vinger glijd weer langzaam in mij en na een tijdje begint het fijn te voelen. Hij beweegt hem steeds heen en weer en steekt er nog eentje bij. Ik kan het niet laten en begin te kreunen. 'Yes you like it' zegt hij en gaat verder met waar hij mee bezig was. Ik voel dat er een drukkend gevoel in mijn onderbuik ontstaat en ik begin te trillen.

Net op mijn hoogte punt stopt hij en haakt zijn vingers uit mij. Ik kijk hem smekend aan om meer. 'Prinses als ik doorga dan kom je al klaar voor ik je überhaupt heb gepenetreerd' zegt hij lachend.

Dan komt hij weer boven mij hangen. Ik voel het aankomen dit gaat het moment worden mijn ontmaagding.

Hij kijkt mij serieus aan. 'Als het pijn doet of niet fijn voelt laat het gelijk weten ja? Ik doe niks wat jij niet wilt onthou dat' ik knik en zet mij schrap voor de pijn die komen gaat.

Hij lacht een keer en geeft mij een kus. Daarna gebeurd het en gaat er vanonder iets naar binnen. Het doet helemaal geen pijn maar het voelt raar.

Het gaat nog dieper en stopt dan. Guido kijkt mij aan 'alles goed?' Vraagt hij en gaat met zijn hand door mij haar heen. 'Ja beter dan ik dacht' zeg ik met een glimlach.

Ik hoorde zoveel verhalen om mij heen over pijnlijke ervaringen. Ik heb mij echt zorgen gemaakt om niks.

'Ik ga nu langzaam bewegen, dat kan wel een beetje pijn doen' zegt hij en begint zijn ding in mij de verschuiven.

Ik voel het een beetje prikken maar echt pijn doet het niet. Ik kijk naar Guido hoe hij op en neer aan het bewegen is en zijn best aan het doen is voor mij.

Ik laat mijn hoofd naar achteren vallen en sluit weer mijn ogen. Hij gaat steeds sneller en sneller en ik voel weer dat drukkende gevoel in mijn onderbuik.

'Ik ga zo komen, en jij ook laat je gewoon gaan' zegt hij en gaat nog sneller stoten. Ik voel een hele ontploffing vanbinnen en een vlaag van warmte overstroomd mijn lichaam.

ik kreun nog een keer en gauw daarna doet Guido het zelfde en laat zich dan buiten adem naast mij vallen.

We proberen allebei weer op adem te komen. ' ik ben trots op je' zegt hij en geeft mij een kus op mijn wang.

Ik ben alleen maar aan het glimlachen. Ik heb het zojuist gedaan en niemand kan dat meer van mij afpakken.

Bad influence (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu