Ik loop richting de kantine naar mijn vrienden. Hannah en Max zitten al aan onze tafel.
'Hey Eva hoe is tie?' Vraagt Max. Ik houd mijn schouders op 'wel Oke'
Hannah kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Je gezicht zegt heel iets anders' zegt ze en legt haar hand op de mijne.Ik besluit het haar te gaan vertellen maar na school. Niemand anders mag het weten.
Ik houd mijn schouders op. Max schud zijn hoofd 'je kan het gewoon tegen ons zeggen is er iets tussen jou een Kane?'
Ik hou van mijn vrienden maar ik ga dit gewoon niet aan ze vertellen. Nu nog niet tenminste. 'Ik moet gaan' zeg ik en loop weg zonder te wachten op een antwoord.
P.O.V Kane
Eva loopt weg van haar vrienden en ik wil achter haar aanlopen maar ik doe het toch niet. Ze wilt me vast niet zien.
'Gast waar zit jij met je hoofd' zegt Guido en slaat een arm om mij heen. 'Niks' zeg ik met een nep glimlach en ga weer verder met eten.
De pauze is bijna voorbij en al haar vrienden zitten aan de tafel behalve Eva zelf. Ik kan het niet laten en besluit te gaan vragen waar ze uithangt.
Miley's ogen lichten op wanneer ik voor hen sta. 'Hey' zegt ze en draait haar, haar rondom haar vinger. De rest heeft nu ook door dat ik er sta en ze kijken me allemaal aan. Ongemakkelijk dit...
'Ik vroeg me af of jullie wisten waar Eva was? Ik zag haar namelijk weglopen een het begin van de pauze en ze leek niet echt bepaald blij' ik zie lichte paniek in Max zijn ogen dus ik ga me op hem richten.
Ik kijk hem aan en hij voelt zich duidelijk aangevallen. 'Ze-eh is eh-' Hannah onderbreekt hem 'ze is even naar buiten gegaan om een luchtje te gaan scheppen. Ze was volgens mij niet zo lekker' ik hoor aan alles in haar stem dat ze liegt.
Ik voel dat ik boos begin te worden. Ik sla op tafel en heel de kantine word stil. 'LIEG NIET TEGEN MIJ!!' Schreeuw ik waarvan iedereen schrikt en mijn kant op kijkt. 'GODVERDOMME!' Schreeuw ik en storm de kantine uit opzoek naar Eva.
Ik ren door de school heen maar kan haar nergens vinden. Ze zal toch niet naar huis zijn gegaan? Ze heeft nog de hele middag les.
Het is half 1 fuck it ik gaan haar thuis zoeken.
Ik rij zo snel als ik kan met mijn motor richting onze straat. Ik zie haar scooter op de oprit van haar huis staan wat betekend dat ze thuis is.
Als ik aanbel doet ze zeker weten niet open dus ik klim wel haar balkon op.
Ik klim in de boom tegen over haar balkon en zie haar door het raam heen op haar bed liggen.
Huilend.
Zo snel als ik kan klim ik op haar balkon en voor ik het weet sta ik in haar kamer.
Ze heeft nog niks door. Ik kuch ongemakkelijk.
'Ik had je al gezien Kane ga weg!' Zegt ze met haar hoofd in het kussen. 'Nee Eef ik wil weten wat er is praat met mij' zeg ik en ga naast haar zitten.
'Hoe kan ik met je praten als jij niet eerlijk bent tegen mij' zegt ze snikkend met nog steeds haar hoofd in het kussen.
'Kijk me eens aan' zeg ik. Ze komt langzaam omhoog en ik zie eindelijk haar gezicht. Heel haar make up is uitgelopen en ze heeft rode ogen maar alsnog is ze het mooiste meisje dat ik ken.
Mijn duimen vegen al snel de tranen weg van haar gezicht.
'Blijf hier, alsjeblieft' smeekt ze mij. Mijn hart lijkt te breken ik heb haar nog nooit zo wanhopig gezien.
'Dat.... dat kan niet. Ik moet naar het kartel bewijzen dat we wel te vertrouwen zijn anders zijn er nog grotere problemen Eef en dan ben ik inderdaad mijn leven niet zeker'
Ik weet het, ik weet dat ik gevaarlijk bezig ben. Het kan elk moment met me gedaan zijn maar dat vertel ik haar niet. Ik wil haar niet nog meer van streek maken.
JE LEEST
Bad influence (voltooid)
ChickLitDEEL 1 VAN DE BAD INFLUENCE SERIE! Eva is een 17 jarig meisje die verhuist naar Amerika. Zij komt hier al snel in een typisch Amerikaanse high school life terecht. Ze maakt nieuwe vrienden en ontmoet ook de liefde van haar leven tenminste dat denkt...