Woede

555 11 0
                                    

Waarschuwing!
Ook in dit hoofdstuk komt er een seksuele scène voor lezen op eigen risico.

Hij drukt mij tegen de muur aan en onze gezichten zijn maar 2 centimeter van elkaar af. Zijn ogen staan woedend en zijn ademhaling versnelt.

'Luister als je het gedaan hebt geef het gewoon eerlijk toe. Ik blijf van je houden maakt niet uit wat je dan ook gedaan hebt' ik probeer hem gerust te stellen maar dat blijkt geen effect te hebben.

Hij slaat met zijn vuist tegen de muur aan. 'Verdomme' schreeuwt hij en stormt weer terug naar het raam toe.

Vanaf hier kan ik zijn snelle ademhaling horen.

'Kane.... je weet dat je alles eerlijk aan mij kan vertellen. Wat er ook gebeurt is ik blijf je altijd steunen' probeer ik zo zacht mogelijk te zeggen. Ik loop zachtjes naar hem toe.

'Blijf daar staan' zegt hij op een botte maar ook wel weer neutrale toon. Ik luister niet naar wat hij zeg en loop nog verder naar hem toe.

Ik sla van achteren mijn armen om zijn middel en leg mijn hoofd tegen zijn rug aan.

Het blijkt te werken want hij kalmeert.

We blijven zo voor een lange tijd staan. Kane heeft ondertussen mijn handen vast gepakt wat mij een warm gevoel geeft.

We staan hier nu al zo een 5 minuten en er is nog geen woord meer gezegd.

'Kane?' Vraag ik. Hij draait zich om en ik zie dat zijn ogen alweer wat normaler staan.

'Ik heb je nodig Eva. Nu! Ik wil je hebben' zegt hij en begint mij wild te zoenen.

Ik ga erin mee en hij duwt mij zachtjes met mijn rug tegen het matras aan. Ik ga goed liggen en hij komt boven mij hangen.

Hij begint met zachte kusjes op mij sleutelbeen. Huiveringen gaan door maar lichaam heen. Goede huiveringen.

Zijn vinger glijd over mijn bovenbeen heen wat mij een tintelend gevoel geeft.

'Ik wil de leiding' zeg ik tussen het zoenen door en draai ons om. Ik ga boven op de bobbel in zijn broek zitten en ik zie aan Kane zijn gezichtsuitdrukking dat het hem wel bevalt.

Ik beweeg zachtjes wat heen en weer om hem te pesten. Aan zijn gezicht te zien heeft hij het door. 'Geen spelletjes eef' zegt hij op een uitdagende toon.

Ik moet lachen en laat mijn handen onder zijn shirt glijden. Ik voel de blokjes van zijn buikspieren. Ik trek wat aan zijn shirt om aan te geven dat hij hem uit moet doen.

Hij snapt de hint en trekt hem uit. Hij trekt ook gelijkt zijn broek uit. In die tussen tijd heb ik ook al mijn topje en rokje uitgedaan om het proces wat te versnellen.

Ik ga weer terug op hem zitten en voel nu de aanraking tussen onze geslachten Beter. Een kribbelend gevoel krijg ik ervan.

Nog steeds met mijn string en zijn boxer aan schuur ik over de bobbel heen. Ik kijk naar zijn boxer waarin de bobbel al aardig groot is. Een glimlach kan ik niet onderdrukken dit is een geweldig gevoel om te weten dat een jongen opgewonden van je word.

Ik zie al aan Kane dat hij ongeduldig aan het worden is en meer wilt. Om hem te pesten stop ik en blijf ik stil zitten om zijn bobbel.

'Wat Ehh doe je?' Vraagt hij verward. 'Jou een beetje pesten' zeg ik lachend. 'Kom hier ik wil je' zegt hij en draait ons in een ruk om.

Nu zit ik onder op en hangt Kane boven mij. 'Je bent zo fucking geil' zegt hij met een zwoele stem wat mij een kriebelend gevoel gezorgd. Zijn vingers volgen de randen van mijn bh en hij doet hem uit.

Even stopt hij en kijkt hij met zijn lip tussen zijn tanen naar mijn borsten. 'Wat?' Vraag ik ongemakkelijk. 'Zoo mooi' fluistert hij in mijn oor. Zijn handen beginnen met het kneden van mijn borsten.

Een kreun verlaat mijn mond gevolgd door meerdere. Ik merk dat de bobbel die elke keer over mijn string een glijd steeds harder word.

Hij geeft zachte kusjes op mijn buik en haakt zijn vingers om mijn string heen. Ik een soepele beweging heeft hij hem uitgetrokken. Dit heeft tie vast vaker gedaan gaat er in mijn hoofd om.

Hij trekt ook zijn onderbroek uit en ik kan het niet laten om even te kijken naar zijn grote vriend.

Mijn ademhaling stopt even. Hij is echt groot hoe gaat dit ooit passen.

Kane merkt dat ik ervan ben geschrokken. 'Rustig Eef ik zal het rustig aan doen maar geloof me je zal het echt fucking lekker vinden' probeert hij mij gerust te stellen.

Hij tilt mijn billen wat op en glijd dan naar binnen. Een zachte kreun verlaat mijn mond. Hij glimlach naar mij en begint langzaam te bewegen.

Zijn tempo versneld en de ene na de andere kreun verlaat mijn mond. Ik voelt aan ons beide dat we op het punt staan om ons hoogte punt te gaan bereiken.

Kane gaat nog een verstelling hoger en het drukkende gevoel in mijn onderbuik laat zich gaan. 'Kaneee' kreun ik. Hij is nog niet gekomen dus gaat nog door ik voel voor de tweede keer een drukkend gevoel in mijn buik.

Wat is dat?

Ik voel dat ik weer ga komen en laat mij gaan. Kane is in de tussen tijd ook gekomen en laat zicht rustig op mijn lichaam zakken.

We moeten allebei hijgend even bij komen.

'Kwam ik nou zojuist...' zeg ik hijgend. 'Yes babe je kwam twee keer achter elkaar. Ik zei het toch dat je het geweldig zou gaan vinden' fluistert hij op een zwoele manier en geeft een kus op mijn mond.

...

Het is de volgende ochtend. Ik open nog slaperig mijn ogen en zie dat Kane al wakker is. Hij ligt op zijn zij gedraaid kijkend naar mij.

Wanneer hij ziet dat ik wakker ben verschijnt er een glimlach op zijn gezicht. 'Morning babe' zegt hij met een ochtend stem en plaatst een kus op mijn wang.

Hij heeft enkel alleen een boxer aan waarin ik weer zijn grote vriend zie zitten. 'Hij vind je gewoon lekker net als ik' zegt hij lachend en gebaard naar de bobbel in zijn broek. 'Tss' zeg ik lachend en geef hem een zacht duwtje.

'Gister was echt geweldig' fluister ik en schuif wat dichter naar hem toe zodat ik mijn hoofd op zijn borst kan leggen.

'I love you' fluistert hij terug en vouwt stevig zijn armen om mij heen.

Bad influence (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu