Deal with it!

676 16 0
                                    

Ik loop de loods binnen en zie een paar van mijn jongens op de bank zitten. 'Daar zul je hem hebben hoor' zegt Dean zuchtend. 'Shut up Dean, ik had wat problemen thuis' zeg ik en neem plaats naast hem op de bank.

'Met je wijf?' Vraagt cas. 'Met mijn vriendin ja. Ze weet het trouwens nou blij Guido' zeg ik tegen guido die tegenover mij met een opgetrokken wenkbrauw zit.

'Ja het werd te lastig om het voor haar verborgen te houden' zeg hij waarop Travis begint te lachen. 'Gast ik lieg al twee jaar tegen mijn vriendin doe niet zo gay' ik begin te lachen 'genoeg gepraat wat is er allemaal nog te doen?' Vraag ik aan de jongens.

'Loop maar naar Harvey die heeft alles geregeld' zegt Dean. Ik knik en loop naar het kantoortje achter in de loods. Ik leun tegen de deuropening aan en kijk naar Harvey die druk in gesprek is. Na een paar minuten is heeft hij opgehangen.

'Sorry dat je zolang hebt moeten wachten. Er zijn wat problemen met verschillende klanten' zegt hij en trekt een ernstig gezicht. Ik ga op de stoel tegen over hem zitten en wacht tot hij zijn verhaal verteld.

'In een van de ladingen die in de afgelopen maand zijn binnen gekomen zaten gedrogeerde drugs. Ik heb al verschillende klanten aan de lijn gehad die er over klagen' hoe bedoelt hij gedrogeerd? Dit kunnen we echt niet erbij hebben nu. Niet nu het kartel ons zo op de lip zit.

'En wat is er dan precies mee aan de hand?' Vraag ik. 'Er zijn al verschillende mensen out gegaan er door en er zijn er twee opgenomen en liggen nu in coma' verteld hij zo rustig mogelijk.

Ik voel de woede in mij op komen en sla tegen de muur aan 'verdomme' schreeuw ik. Harvey deinst achter uit. 'Sorry, dit komt allemaal gewoon kut uit alles gaat net goed' verontschuldig ik mij. 'Het beste wat we nu kunnen doen is de laatste bestellingen stoppen en eerst laten testen welke drugs gedrogeerd is' vervolgd hij.

'Dat gaat ons zoveel geld kosten hoe gaan we dat terug verdienen? Dat kan wel jaren duren en die tijd hebben we niet. Het kartel zit de hele tijd op onze lip en als ze dit horen liggen we er uit.' Ik begint te stressen.

'Dat weet ik nog niet. Op dit moment ben ik er mee bezig. Het kartel belde trouwens vanmiddag. Ze willen langs komen volgende week.' Probeert hij zo zacht mogelijk te brengen.

'Shit!' Schreeuw ik en zet mijn handen in mijn haar. 'We gaan ten onder. We kunnen beter de boel opheffen anders word het nog onze dood' hij schud zijn hoofd. 'We hebben een contract getekend van 5 jaar wat betekend dat we nog twee jaar aan ze vast zitten' fuck dat contract ik was het helemaal vergeten.

'Kom naar de bank we moeten dit bespreken' zeg ik en loop terug naar de jongens die aan het lachen zijn. Zodra ze mijn gezicht zien word het stil en gaat iedereen recht op zitten.

'Met hoeveel zijn we?' Vraag ik aan Guido. 'Met 8, twee zijn er niet' zegt hij. 'Wie zijn er niet!' Schreeuw ik geïrriteerd. Even blijft het stil 'nou?!' Schreeuw ik.

'Carl en Trent' zegt Dean iedereen blijft stil. 'Ze liggen er uit vanaf nu' zeg ik 'maar -' begint Dean ik onderbreek hem 'we moeten mensen kwijt of wil jij er graag uit?' Snauw ik. Als antwoord schud hij zijn hoofd.

'We zitten in de shit jongens. Een van de ladingen van de afgelopen maand is gedrogeerd en mensen vallen er van neer. We moeten terug halen wat er te halen valt en we stoppen met leveren per direct. Het kartel zit op onze lip en als ze dit horen zijn we allemaal dood' ik hoor een paar jongens slikken.

'Mason, Dean & cas jullie gaan naar de rooie buurt. Harvey geeft jullie een lijst met klanten waar we hebben geleverd de afgelopen tijd. Vertel niet wat er mis mee is. Haal het gewoon terug' ze staan op en lopen de loods uit.

'Travis & Guido jullie gaan naar onze coffeeshops en doen hetzelfde'

'Dan blijven Alex & Stephen over jullie gaan naar de tweede vestiging en halen daar alles weg wat je kan vinden inclusief al het papier werk. Het kartel moet niks meer kunnen vinden daar' de laatste verlaten het pand en daar sta ik dan met Harvey.

'Wij gaan langs onze grootste klant Jp' zucht ik en verlaat samen met hem het pand. Dit kan nog een lange dag worden.

Ik pak mijn telefoon. Het is inmiddels 11 uur. Ik ben hier waarschijnlijk nog een hele dag mee bezig. Ik stuur een appje naar Eva om haar gerust te stellen als ze zonder mij wakker word.

'Eef verwacht me vandaag niet thuis er zijn wat problemen ik kom vanavond bij je langs'

Bad influence (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu