Ik ben bij Hannah met de meiden. We hebben weer eens een sleep over.
Hannah is Miley haar nagels aan het lakken en Glennis is mijn haar aan het krullen.
'Eef, ik weet dat het je niet meer echt iets boeit aangezien je met Guido bent maar heb je eigenlijk nog iets gehoord van Kane?' Vraagt Miley en kijkt mij via de spiegel aan.
Ik slik hoornbaar. 'Ehh, nee?' Ik klink lekker overtuigend.
Ik heb ook echt nog niks van Kane gehoord maar ik kan hen niet alle vooraf gaande dingen vertellen ik heb dat aan hem beloofd.
'Ahh joh' zegt Glennis terwijl ze de krultang uit een lok haar rolt. 'Hij is het niet waard je bent nu veel beter af met Guido toch?' Ik knik.
Ik ben echt gelukkig met Guido dat weet ik zeker.
'Het lijkt me wel awkward' zegt Hannah. 'Hoezo Hann?' Vraagt Miley. 'Nou het is toch zijn beste vriend ik bedoel als hij terug is dat moet je het wel eerlijk aan hem vertellen'
'Wie zegt dat hij terug komt? Hij is toch al maanden weg en niemand weet waar hij is. Ik vind het maar raar er klopt iets niet.' Zegt Glennis.
'Weet Guido niet waar hij uithangt dan?' Vraagt Hannah. Ik schud mijn hoofd 'nee hij weet het ook niet nee' fluister ik.
Guido weet het echt niet. Hij heeft niks meer van zich later horen afgelopen maand. Misschien zit hij wel vast. Ik hoop het niet voor hem.
'Ik heb echt zoveel zin in ibiza' zegt Miley om het onderwerp te veranderen. 'Anders ik wel' zucht Hannah dramatisch. We kijken haar vragend aan.
'Kai en ik dat werkte niet dus nu moet ik opzoek naar een nieuwe jongen en laat Ibiza nou net een bom aan jongens zijn' ik moet lachen. 'Wauw typisch Hannah'.
Het is inmiddels 11 uur en we liggen met zijn vieren op de bank gossip girl te kijken. Mijn telefoon licht op. Het is een berichtje van Guido.
GUIDO
Hey princess kom je naar de club? Ik mis je.IK
Sorry ik ben met de meiden maar mis jou ook xGUIDO
Neem ze mee! De boys zijn hier ook dus die zullen zich wel vermaken😉IK
Ik vraag het wel aan ze☺️Ik draai mij om naar mijn vriendinnen die allemaal gefocust zijn op de tv.
'Meiden ik weet dat dit een vriendinnen avond is maar de jongens vragen of we club gaan' Hannahs ogen lichten gelijk op.
'Ja doen we!' Schreeuwt ze. 'Waarom wil jij zo graag naar de club hann?' Vraagt Miley. 'Ehhh er is een jongen die ik wel zie zitten' zegt ze en begint te blozen.
Het is inmiddels 12 uur en we komen de club ingelopen. Nou ja eigenlijk mijn vaders club....
De meiden weten dat hij deze clubs hier in de buurt beheerd maar ze weten ook dat ik er niet graag mee Pronk.
Voor de ingang houd Gerard een van de security bewakers ons tegen. 'Mevrouw de vip room is beschikbaar voor u' ik schud mijn hoofd maar Hannah kijkt mij smekend aan.
'Please Eef voor een avond dan kan ik beter boys fixen' ik zucht 'Oke best' zeg ik en loop richting de hoek die altijd voor ons gezin gereserveerd staat.
De hoek bestaat uit twee grote lange banken en een dansvloer afgezet met lint.
De meiden laten zich neer ploffen op de bank. 'Jou leven is zo chill' zucht Glennis. 'Ik ga even opzoek naar de jongens' zeg ik en loop richting de grote dansvloer die vol staat met dansende mensen.
Ik duw mezelf door wat mensen heen en zie daar Guido staan. Ik ren op hem af en spring in zijn armen. 'Heb je me gemist prinses' ik weet dat hij grijnst ook al kan ik zijn gezicht niet zien.
Het is inmiddels 3 uur en na onafgebroken de hele tijd tegen Guido aan te gaan dansen zijn we even naar buiten gelopen om wat lucht te scheppen.
'Weet je welke dag het morgen is?' Vraagt hij opeens terwijl we in een achterstraatje op een tafel zitten. Ik schud mijn hoofd en denk na. Ik zou het niet weten.
'Morgen hebben we 4 maanden wat' zegt hij en slaat zijn armen om mij heen. 'Shit ik was het helemaal vergeten' zegt ik en voel mijn wangen rood worden. 'Maakt niks uit. Maar ik heb iets geregeld dus sta om 7 uur klaar voor je huis' ik kan een glimlach niet onderdrukken.
Hij is zo anders dan Kane. Zoveel liever maar dan op een hele andere manier. Kane was ook wel lief maar Guido houd meer rekening met mij. Misschien kwam het ook wel door het dubbele leven wat Kane leidde.
Ja ik zeg leidde want ik weet niet wat hij nu aan het doen is. Misschien leeft hij niet meer..... ik denk er maar niet te veel over na..
JE LEEST
Bad influence (voltooid)
ChickLitDEEL 1 VAN DE BAD INFLUENCE SERIE! Eva is een 17 jarig meisje die verhuist naar Amerika. Zij komt hier al snel in een typisch Amerikaanse high school life terecht. Ze maakt nieuwe vrienden en ontmoet ook de liefde van haar leven tenminste dat denkt...