P.O.V Guido
Ik sta met wat gasten te praten in de kleedkamer wanneer Eva overstuur naar mij toe komt gerend.
Ze laat zich vallen in mijn armen. 'Houd me vast, alsjeblieft' zegt ze wanhopig. Ik doe wat ze zegt en houd haar zo stevig mogelijk als ik kan vast.
Mijn vrienden kijken mij vragend aan. Ik wuif ze weg. 'Laat ons maar even alleen' zeg ik en ze doen wat ik zeg.
Wanneer we alleen zijn hoor ik haar snikken. 'Hey Eef wat is er?' Vraag ik. Ze haalt haar hoofd uit mijn shirt en kijkt mij aan.
'Kkkkane hhhhijjjj' ze begint weer te huilen. 'Hij heeft je geen pijn gedaan toch' zeg ik en bal mijn vuisten.
Ze schud haar hoofd. 'Nee hijjj hijj heeeeffftt-' ze stopt met praten wanneer de deur open gaat en Kane daar in de deur opening staat.
Wanneer hij mijn boze gezicht ziet zie ik hem slikken. 'Ik eh dacht misschien is ze alleen en ik wilde haar tro-' hij kan zijn zin niet afmaken want ik duw hem tegen de muur aan.
'Guido stop' schreeuwt Eva maar blijft stil staan. 'Hoe durf jij je hier nog te vertonen op school? Iedereen kotst je uit Kane' onze voorhoofden zitten een paar centimeter van elkaar af.
Mijn hand houd zijn schouder vast zodat hij geen beweging meer kan maken.
'Ik dacht dat je mijn beste vriend was maar daar heb ik mij ook in vergist. Met mijn meisje aan de gang gaan wie denk je wel niet dat je bent' sist hij.
Ik begin te lachen. 'Hoe durf je te zeggen dat ze jou meisje is. Je hebt haar in de steek gelaten Kane. Wat voor een man ben je dan' mijn vinger prikt in zijn buik.
Ik zie dat hij geïrriteerd word en het doet mij alleen maar plezier.
'Nou? Je bent zelfs te slap om te kunnen antwoorden want je weet dat je haar daar alleen maar pijn mee gaat doen' ik blijf hem pushen tot hij ontploft en aan zijn gezicht te zien ben ik aardig op dreef.
'Ze houd niet echt van jou. Ze weet niet niet wat houden van betekend' ik zie dat het Eva raakt wat mij over de drempel helpt.
'Ohh nee? Ze zei anders heel iets anders toen ze mijn naam kreunde afgelopen nacht' ik grijns bij de zin die zojuist mijn mond verliet.
Kane zijn gezicht staat op onweer. 'Je bluft' ik schud mijn hoofd. Hij kijkt veel belovend naar Eva die haar gezicht naar beneden buigt.
'Eef is dat echt waar? Heb je je aan hem gegeven? Wat voor mij bestemd was dat waren jou woorden' het is zo leuk om hem te zien smeken.
'Sorry kane' fluistert ze zonder hem aan te kijken.
Voor ik het weet rukt hij zich uit mijn armen en beland zijn vuist in mijn gezicht.
Ik hoef niet lang na te denken voor ik het zelfde doe. Hij valt neer op de grond en ik ga boven op hem zitten. Mijn vuist beland nog een keer in zijn gezicht.
Hij stribbelt wat tegen maar kan niet veel vanuit zijn positie.
'Stop Guido alsjeblieft' jankt Eva. Ze heeft niet door wat hij met haar doet. Dat moet ik hem duidelijk maken.
'Sla dan!' Schreeuwt hij. 'Je hebt mij toch al vernederd voor de hele school door met mijn meisje ervandoor te gaan' de worden mijn meisje doen genoeg met mij en voor ik het weet sta ik op en schop hem in zijn buik.
Hij ligt te kreunen van de pijn en ik ben nog niet klaar met hem.
'Kappen nu' schreeuwt Eva en pakt mijn pols vast. Ik trek hem hard los uit haar grip waardoor ze naar achter valt. Ik pak zijn hoofd en sla hem tegen de grond aan.
Ik word van achteren vast gegrepen en ik ben nu pas weer bij de wereld.
Allemaal mensen staan om ons heen inclusief een paar docenten en de directeur. Jackson houd mij vast 'bro wtf was je aan het doen' ik weet het niet ik verloor mij totaal in het moment.
'Guido kom naar mijn kantoor nu' schreeuwt de directeur. Ik wil hem volgen maar zie dan Eva op de grond liggen.
Haar vriendinnen staan om haar heen. 'Eva!' Schreeuw ik. 'Ga weg je hebt al genoeg gedaan' zegt ze snikkend.
Ik kijk nog een keer naar Kane die nog steeds op de grond ligt. Misschien heb ik hem iets te hard bewerkt.
Ik loop het kantoor van directeur Woods binnen. Aan zijn gezicht te zien is hij niet blij met mij.
Ik wil de deur sluiten maar hij houd mij tegen. 'Moet er nog iemand bij blijven om je in bedwang te houden of kan jij je gedragen?' De woede is in zijn stem te horen. Ik zit diep in de shit.
Ik sluit zonder iets te zeggen de deur en neem plaats op de stoel aan zijn bureau.
'Ik zag jou altijd als een goede leerling Guido. Je bent goed in sporten haalt goede cijfers. Docenten zijn altijd zeer te spreken over je maar wat je nu hebt gedaan dat spreekt alles tegen. Iemand compleet verrot slaan in de kleedkamer dat had ik nooit van je verwacht. Ik ben dan ook genoodzaakt om je te schorsen voor 2 maanden!'
Ik laat zijn worden even bezinken. Twee maanden geschorst shit! 'Maar meneer volgende maand komen scouts van de studie beurzen dit kun u niet maken' ik probeer mezelf wat rustig te houden voor ik hier uit mijn sloof schiet.
'Dat had je je dan moeten bedenken voor dat je Kane in elkaar begon te slaan. Geen uitzonderingen voor niemand dit zijn de gevolgen van je gedrag en die moet je maar accepteren of je wilt of niet'
Ik zucht. Ik ben fucked....
JE LEEST
Bad influence (voltooid)
ChickLitDEEL 1 VAN DE BAD INFLUENCE SERIE! Eva is een 17 jarig meisje die verhuist naar Amerika. Zij komt hier al snel in een typisch Amerikaanse high school life terecht. Ze maakt nieuwe vrienden en ontmoet ook de liefde van haar leven tenminste dat denkt...