Het is zondag een paar dagen na het uitgaan. Mijn zus en ik hebben een hele grote ruzie gehad om Kane. Normaal ben ik niet zo maar deze keer voelde ik mij echt verraden. Nu uiteindelijk begrijpt ze me en heeft ze beloofd geen contact meer met hem te gaan zoeken.
Ik kijk uit mijn raam en ik kijk zo Kane zijn kamer in. Hij loopt shirtless door zijn kamer heen. Ik bijt zachtjes op mijn lip. Hij is hot dat moet ik toegeven aan mezelf.
Ik let even niet op en wanneer ik op kijk sta ik oog in oog met hem. Hij opent zijn raam en gebaard dat ik het zelfde moet doen. 'Buff kom gezellig even langs?' Schreeuwt hij over de straat. 'Ik.... Ehh.. kan niet komen'
'Waarom niet kom gewoon langs ik wil je beter leren kennen' zegt hij. 'Oke dan ik ben er over 5 minuten' hij steekt zijn duim op en sluit zijn raam weer.
Ik ga voor de spiegel staan en zie dat ik nodig mijn outfit moet veranderen. Ik trek een wit bloesje aan en een strakke jeans met beige hakken. Tevreden kijk ik in de spiegel. Is het niet te? Mijn vingers glijden over mijn blouse en en ik doe de drie bovenste knoopjes open een beetje sexy is niet erg.
Ik werk nog wat make up bij en pak dan mijn telefoon. Ik loop naar buiten en Kane staat al hangend tegen de deur opening te wachten. 'Ik dacht al zou ze nog komen' zegt hij glimlachend en pakt mijn hand aan.
Ik stap over de drempel en ik kom binnen in een mooie moderne gang. We lopen naar de woonkamer en die is ook zo mooi ingericht. 'Mijn moeder is interieur styliste' zegt hij knipogend en ik knik.
'Wil je een wijntje?' Ik kijk hem verbaast aan. 'Het is pas 12 uur sochtends' hij begint te lachen. 'Het is altijd tijd voor drank' en schenkt twee glazen in. 'Je moet wat meer gaan leven Eva ik zie jou alleen maar daar boven in de vensterbank zitten'.
'Ik ga toch uit s'avonds en ik vermaak me best met naar buiten kijken hoor' probeer ik mezelf te verdedigen. 'Dat zal wel ja' zegt hij grijnzend en neemt zijn lip tussen zijn tanden.
'Rook je?' Vraagt hij na een tijdje. Ik schud mijn hoofd. 'Ooit geprobeerd?' 'Ja wel eens op een feestje maar ik vind het maar niks' zeg ik en voel me ongemakkelijk. 'Vind je het erg als ik..' hij gebaard naar zijn sigaret.
'Nee tuurlijk niet, ga je gang' zeg ik en hij steekt zijn sigaret op. Ik kijk ongemakkelijk om mij heen.
'Waarom heb je me niet verteld dat die club waar we samen danste van je vader was?' Ik kijk in zijn blauwe ogen. 'Ik vond het niet nodig ofzo idk' ik kijk naar beneden wanneer ik voel dat ik begin te blozen. 'Oke ander onderwerp dan maar' zegt hij en legt zijn hand op mijn knie. 'Ben je single?' Ohh god weer zo een awkward onderwerp.
'Ehh ja ik had geen vriendje meer toen ik verhuisde hier heen. En jij?' Hij dooft zijn sigaret. 'Dat is fijn ik ook' zegt hij en kijkt me grijnzend aan.
'Ik denk dat de meiden op school je wel gaan mogen' zegt hij en wrijft met zijn duim over mijn knie. Ik voel tintelingen door mijn hele lichaam gaan. 'Ik Ehh denk dat ik moet gaan' zeg ik en sta op.
'Moet ik je de eerste schooldag brengen naar school? Met de auto zijn we er lekker snel' hij legt zijn hand op mijn schouder. Ik slik even 'nee dank ik ga met mijn scooter'
'Ohh ik ga ook soms naar school met mijn motor dus misschien komen we elkaar dan wel tegen op de weg' ik knik.
'Nou ik zie je nog wel dan' zegt hij en laat me uit.
S'nachts lig ik in bed. Ik kan niet slapen ik blijf maar denken aan Kane. Hij ziet mij duidelijk wel zitten daar kan je niet omheen maar zie ik hem zitten? Ik blijf nog even wakker maar dan vallen mijn ogen uiteindelijk dicht.
JE LEEST
Bad influence (voltooid)
Romanzi rosa / ChickLitDEEL 1 VAN DE BAD INFLUENCE SERIE! Eva is een 17 jarig meisje die verhuist naar Amerika. Zij komt hier al snel in een typisch Amerikaanse high school life terecht. Ze maakt nieuwe vrienden en ontmoet ook de liefde van haar leven tenminste dat denkt...