Het is inmiddels alweer een week later.
De band tussen Kane en mij lijkt alleen maar sterker te zijn geworden. Elke dag zijn we samen. We rijden samen of op de scooter en motor of met zijn auto naar school toe. In de pauze zitten we samen buiten het plein met zijn tweeën. Na school gaan we meestal bij een van ons tweetjes chillen en blijven tot 11 uur bij elkaar.Ik lig samen met Kane op zijn bed. Ik lig met mijn hoofd op zijn buik en hij speelt de hele tijd met mijn haren. 'Blijf alsjeblieft bij mij vannacht' zegt hij na een tijdje stilte. Ik ga recht op zitten en kijk hem aan. 'Wil je dat graag?' Hij knikt. 'Ik Ehh moet het eerst even thuis checken als je begrijpt wat ik bedoel' zeg ik ongemakkelijk. 'Doen we' zegt hij.
Ik wil op staan maar hij trekt me terug op bed en klimt boven op mij waardoor ik geen kant meer op kan. 'Ik zei niet dat je nu moest gaan' fluistert hij tegen mijn nek aan wat mij doet huiveren. Het geeft me ook wel weer een warm gevoel.
....
Ik loop met mijn spullen naar de overkant op weg naar Kane. Normaal zijn mijn ouders heel erg lastig met door de weekse logeer partijtjes maar omdat ze Kane zo erg mogen deden ze er niet moeilijk over. Ik bel aan en Kane doet de deur shirtless open wat mij doet slikken.
Hij merkt het en begint te grijnzen. 'Kom binnen babe' zegt hij en legt zijn hand op mijn rug. In zijn kamer aangekomen trekt hij nog steeds geen shirt aan wat het heel ongemakkelijk maakt tussen ons. 'Wat?' Vraagt hij lachend wanneer ik hem iets te lang aan staar.
'Nee niks' zeg ik lachend terug. Hij houd zijn schouders op en gaat verder met waar hij mee bezig is. 'Wat doe je?' Vraag ik terwijl ik inmiddels naast hem ben komen staan. 'Even wat pakketjes coördineren' antwoord hij en kijkt weer naar zijn computer.
Ik ga op zijn bed zitten en kijk naar hem. Het is sexy hoe moeilijk hij naar zijn computer kijkt. 'Waarom lach je zo?' Ik kijk op en zie dat Kane zich heeft omgedraaid naar mij toe.
Ik voel dat ik rood word. 'Ik Ehh... was aan het kijken naar hoe sexy je was'. Een glimlach siert zijn gezicht. Voor ik het weet staat hij op en springt naast me op het bed. Hij opent zijn armen als teken dat ik erin moet gaan liggen.
Eenmaal in zijn armen sluit hij ze wat mij een veilig gevoel geeft. 'Ik kan zo uren blijven liggen' zegt hij. Ik knik.
Hij begint met het strelen van mijn arm en gaat langzaam richting mijn heup. Mijn mond verlaat een zachte kreun.
Hij glijd met zijn hand onder mijn shirt en maakt cirkels op mijn buik. Ik weet wat hij wilt maar ik ben er nog niet klaar voor niet nu. Zijn handen gaan nog hoger en ik deins achter uit.
Hij kijkt me geschrokken aan. 'Kane ik wil dit nog niet' zeg ik onzeker. 'Babe..' begint hij en pakt mijn hand vast. 'Ben je nog..... maagd?' Ik knik beschamend en voel mijn wangen rood worden.
'Je hoeft je er helemaal niet voor te schamen' zegt hij en pakt mijn handen steviger vast. 'Het is juist mooi, mooi dat je dit hebt bewaard voor mij. Zodat we dit samen kunnen doen als je er klaar voor bent.'
Ik had niet verwacht dat hij het zo goed zou gaan opnemen. 'Heb jij al... ' ik wil mijn zin niet afmaken dat voelt ongemakkelijk. 'Ja ik heb al seks gehad. Ik ben al ontmaagd toen ik 15 was ik had toen een vriendin van 16. Maar aan seks zit geen leeftijd je moet het pas doen wanneer je er klaar voor bent.'
'Thanks dat je me zo gerust stelt' zeg ik en druk mijn lippen op de zijne. Na een tijdje onderbreekt hij onze zoen. Zijn ogen branden in de mijne.
'Geef je het aan als je er klaar voor bent? En echt alleen als jij er klaar voor bent. Het maakt mij niet uit of het al over een week, een maand of pas over een half jaar is. Ik wacht op je' verzekerd hij mij en drukt zijn lippen weer op de mijne.
Dit is nou echte liefde iemand die wacht op jou en niet zijn behoeftes voorop stelt. Nu weet ik eindelijk hoe het voelt om echt verliefd te zijn en het voelt fijn.
JE LEEST
Bad influence (voltooid)
ChickLitDEEL 1 VAN DE BAD INFLUENCE SERIE! Eva is een 17 jarig meisje die verhuist naar Amerika. Zij komt hier al snel in een typisch Amerikaanse high school life terecht. Ze maakt nieuwe vrienden en ontmoet ook de liefde van haar leven tenminste dat denkt...