'Ik weet het niet hoor ik vond de aansluitende jurk ook wel mooi' zegt Hannah zuchtend.
We zijn alvast jurken aan het passen voor het eindejaars gala ook al is het pas over een maand.
'Nehh ik ben persoonlijk voor de rode jurk' zegt Glennis die naast mij op de bank zit. 'Ja ik ook' antwoord ik.
'Als jullie het zeggen' zucht Hannah en gaat weer haar pas hokje in.
'Wanneer weet Kane of hij zijn studie beurs heeft?' Vraagt Glennis terwijl we wachten op Hannah. 'Glenn hij moet eerst laten zien dat hij het in zich heeft en dan pas gaan ze kijken of hij het waard is' zeg ik en draai wat met een plukje haar om mijn vingers.
'En wanneer is dat?' Vraagt ze. 'Volgende week vrijdag, dus dat is over 8 dagen' zucht ik. 'Is hij er al helemaal klaar voor dan?' Ik knik ' ja dat wel alleen is hij natuurlijk super zenuwachtig want hij werkt hier al jaren naartoe'
'En wat vind jij ervan?' Ik houd mijn schouders op 'ik weet het niet ik gun het hem natuurlijk wel maar het is gewoon de afstand is zo groot en we gaan het allebei druk hebben dus hoe gaan we tijd vinden om elkaar op te zoeken' ik voel de tranen alweer opkomen.
'Ik snap je angst wel ja. Hij is een jongen en jongens hebben aandacht nodig van meisjes. Als jij er niet bent om hem dat te geven dan gaat hij dat misschien bij andere zoeken' ik kijk haar verward aan.
'Dat bedoelde ik niet' zeg ik verbaast. Ik zie dat ze schrikt van mijn reactie.
'Kom afrekenen en gaan. Ik heb echt honger' zegt Hannah die niets vermoedend uit haar pashokje komt gelopen. Ik kijk Glennis nog met een waarschuwende blik aan voordat ik achter Hannah aanloop.
'Babe, heb je mijn sport sokken gezien?' Vraagt kans 'Misschien heeft je moeder ze gewassen' antwoord ik.
Nadat ik met de meiden in de stad ben geweest ben ik naar Kane gegaan. Ik zou vandaag kijken naar de training.
Ik zit op zijn bed te wachten tot we kunnen gaan.
'Ik heb ze gevonden' zegt hij wanneer hij de kamer komt ingelopen en gaat naast mij zitten om zijn sokken aan te trekken.
Nadat hij ze aan heeft kijkt hij mij moeilijk aan. 'Waarom ben je zo stil vandaag?' Vraagt hij en laat zijn hand over mijn wang glijden. 'Niks' zeg ik schouder ophalend. 'Sure?' Ik knik.
In de auto zit Kane mee te zingen met een liedje wat word gedraaid op de radio.
Ik kan maar niet stoppen met denken aan wat Glennis zei vanmiddag. Ik heb daar nog helemaal niet over nagedacht. Misschien vind hij wel een ander die hij leuker vind. Iemand die net zoals hem heel erg sportief is en wel dicht bij hem woont.
'Wat ben je toch aan het denken vandaag' zegt hij lachend en geeft me een kus op mijn hand.
Ik moet hem vragen hoe hij hierover denkt. Nu nog niet straks is hij heel de training er niet bij met zijn hoofd en dat kan nu echt niet.
P.O.V Kane
Ze denkt dat ik haar niet door heb maar ik ken haar als geen ander. Waarom wilt ze het niet tegen mij zeggen? Heeft het iets met mij te maken? Ze zal toch geen ander hebben?
Nee Kane maak jezelf niet gek waarschijnlijk is het niks. Focus op je training!
'Goed getraind boys tot morgen' zegt de coach en we lopen naar de kleedkamer.
'Ben je er klaar voor?' Vraagt Tony terwijl hij zijn t-shirt uittrekt. 'Ik hoop het' hij geeft me een klopje op mijn schouder 'tuurlijk man je was weer super goed vandaag'. 'Thanks' zeg ik ongemakkelijk. 'Kom je nog wat drinken met de jongens?' Vraagt Kyle. 'Nee man sorry maar mijn meisje staat buiten op mij te wachten'.
'Ohh ik snap het al' zegt Kyle en wiebelt met zijn wenkbrauwen. 'Shut up' zeg ik lachend en loop de kleed kamer uit.
Ze staat op de tribune te praten met een paar van haar cheerleaders. Zodra ze mij ziet zegt ze de meiden gedag en komt ze naar mij toe gelopen.
'Je was weer fantastisch vandaag' zegt ze en drukt een kus op mijn mond. 'Zo een klein kusje kom eens hier' zeg ik lachend en gooi mijn tas op de grond.
Eva kijkt mij vragend aan. Ik til haar op en zet haar op het bankje zodat we op de zelfde hoogte staan. 'Zo kan ik er beter bij' zeg ik en begin haar te zoenen. Onze tongen glijden langs elkaar en de zoen begint wilder te worden.
'Streets, ik weet dat t een lekker meisje is maar get a room' ik kijk om en zie Taylor en nog wat vrienden staan. Ik kijk weer naar Eva die ongemakkelijk staat te lachen.
'Je bent gewoon jaloers bennet' zeg ik lachend en ga verder waar ik mee bezig was. Eva verbreekt de zoen 'hij heeft wel gelijk laten we verder gaan in de auto' ze laat haar tong over haar lippen glijden.
Dat had ze niet moeten doen want ik voel mijn vriend alweer groeien.
Zo snel als ik kan loop ik naar de auto gevolgd door Eva. Ze blijft twijfelend buiten staan maar ik trek haar naar binnen.
Daar zitten we dan ik op de bijrijdersstoel en zij achterstevoren op mijn schoot.
Ik zie aan haar gezicht dat ze nog steeds met iets bezig is in haar hoofd. Ik kan het niet meer aan zien en ga haar nu vragen wat er is en stop niet voor ik het echte antwoord krijg.
'Eef.. we moeten echt praten' begin ik. Ze kijkt mij met een verbaasde uitdrukking aan.
'Ik-' mijn zin word onderbroken. 'Voordat we allemaal moeilijk gaan doen vertel ik wel gelijk wat er aan de hand is' begint ze. Ik kijk haar met alle aandacht aan.
'Vanmiddag had ik het met de meiden over onze toekomst en toen vroegen ze al snel hoe wij de toekomst voor ons zien' ze stopt haar zin en slikt. Ik zie dat ze het moeilijk heeft met vertellen en pak haar hand. 'Je kan mij alles vertellen babe dat weet je' fluister ik. Ze knikt.
'We hebben het er nooit echt over gehad wat we gaan doen met die afstand en dat geeft mij geen fijn gevoel. Ik wil graag van je weten wat ik kan verwachten of je daar verder gaat zonder mij en een nieuw leven met een nieuw meisje begint of-' ik kan dit niet langer meer aan horen en leg mijn hand op haar mond.
'Ik weet al wat je wilt gaan zeggen.. natuurlijk ga ik niets beginnen met een ander meisje ook al woon ik aan de andere kant van de wereld ik hou alleen maar van jou. Ik kan nooit meer iemand zo erg lief hebben als jou, jij bent mijn alles en voor jou ben ik terug gekomen, jij bent de reden dat ik elke dag weer zin heb in de dag omdat ik zoveel van je houd. Ook al laat ik dat niet altijd even veel merken ik wil niks anders dan in de toekomst als ik thuis kom van mijn werk jij er al klaar staat voor mij samen met onze kinderen. Want jij bent de perfecte vrouw die ik nodig heb en die ik niet kan missen. Jij bent waarvoor ik leef'
De tranen staan in haar ogen. Mijn woorden hebben haar geraakt net als bij mezelf. Ik heb eindelijk echt gezegd wat ik denk en wil en dat zie ik als een vooruitgang in onze relatie.
JE LEEST
Bad influence (voltooid)
ChickLitDEEL 1 VAN DE BAD INFLUENCE SERIE! Eva is een 17 jarig meisje die verhuist naar Amerika. Zij komt hier al snel in een typisch Amerikaanse high school life terecht. Ze maakt nieuwe vrienden en ontmoet ook de liefde van haar leven tenminste dat denkt...