İVK! 39

6.7K 533 271
                                    

2 hafta sonra...

"Irmaaak! Kızım bak Müge dışarıya çıkıyor. Hadi sende çık haftalardır ders çalışıyorsun yazık ama kuzum." Diye seslenen yengemin sesiyle önümdeki kitabı hızla yere fırlattım.
2 haftadır gece gündüz demeden sabahlara kadar çalışmıştım ama hiç bir bok anlamıyordum.
Biliyorum bir sözelcinin sayısalcı olması çok zordu ama bu kadar da zor olacağını düşünmemiştim doğrusu.

"Anlamıyorsun değil mi?" Diyen Müge'ye cevap vermeden başımı masaya yasladım.

"Yardım edeyim diycem de ben daha 11.sınıfım sizin konuları bilmem."

"Saol.Hallederim ben." Kesin hallederdim canım neyi var ki bunun.

"İstersen özel ders veya dershane ayarlarız."

"Hayır. Zaten burda kalarak size yük oluyorum birde özel derse falan para verdirtemem."

"Şimdi şu tarağı kafana geçiricem göreceksin yükü falan." Diye cırladığında başımı yasladığım masadan kaldırdım.

"Benim bir iş bulmam lazım." Göz devirdi.

"Saçmalama."

"Lütfen Müge. En azından harçlığımı çıkartmak istiyorum."
Zaten evlerinde kalıyordum. Bir de üstüne onlara fazladan masraf olmak istemiyordum.

"Tamam buluruz bir kafede falan.Benim bir arkadaşım var abisi burda tıpta okuyor derslerine yardımcı olabilir."

"Ciddi misin?"

"Yani çok ümitlenme dersleri yoğundur zaten ama belki rica edersek-"

"Tamam anladım." Diyerek ayağa kalktım ve dolaba ilerledim.

Müge'yle aynı odada kalacaktık başka oda olmadığı için. Bu yüzden Müge'nin yatağını satıp bir ranza almışlardı ve ikimiz içinde büyük bir dolap.
Daha şimdiden masraf oluyordum.

Dolaptan siyah kot pantolon ve kırmızı bir kazak çıkarttıktan sonra aynanın karşısına geçtim ve kendimi süzdüm.
Biraz kilo vermiştim. 2 haftadır sabahladığımdan olsa gerek gözlerimin altı da şişmişti.

"Hiç aradı mı?" Diyen Müge'ye aynadan kısa bir bakış attım.

"Kim?" Dedim bilmemezlikten gelerek.

"En büyük su kütlesi." Müge'yle Okyanus'un adını ağzımıza almama kararı almıştık.

"Terk ettiği kızı neden arasın Müge? Mal mısın?"

"Ne bileyim şaka falan yapmıştır."

"Soranda kabahat malsın!"

"Tamam saçmaladım."

Üstümdeki pijamalardan kurtulup çıkardığım kıyafetleri giydikten sonra Müge'ye döndüm.

"Tarağı versene!" Dediğimde gülerek tarağı bana fırlattı.

"Gözlerim yaşaracak şimdi. Bugünleri de mi görecektik?" Saçımı açarken göz devirdim.

"Sadece saçımı açmakla çok kız olmam değil mi?"

"Özel günlerde elbise giyeceksin?"

"Sadece özel günlerde." Dedim saçımı tararken.

"Pembe kıyafetlerde alacağız sana o zaman."

"Çok fazla pembe giyeceğimi sanmıyorum. Nehir olmayacağım Müge." Diyerek tarağı yanımdaki komidine koydum ve saçımı biraz elimle düzledikten sonra açık bıraktım.

İkizin Varsa Konuş!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin