✌Multi Mert ✌
️Okyanus'un şaşkın ve korkulu bakışları arasında tekrar resme baktım emin olmak için.
Resimdeki kız...
Okyanus'un çizdiği kız...NEHİRDİ...
Okyanus Nehir'i çizmişti!
Okyanus Nehir'i seviyordu!"I-Irmak?" Dedi yutkunurken.Kızarmıştı da.
Ayy utanırmışta 😂
"Okyanus?"
"Ben-"
"Nehir'i seviyorsun değil mi? Vallaha bravo harika çizmişsin!" Diyince yutkundu ve defteri elimden aldı.
"Evet öyle."
"Yani Nehir'den hoşlanıyorsun?" Diye tekrar sordum teyit edercesine.
"Evet." Dedi gözlerini kaçırırken.
Okyanus farklı biriydi.Utanıyordu.Kızarıyordu.Çok küfür etmezdi.İnekti.Dizi falanda izliyordu.Kızlarla iyi anlaşıyordu.
Böyle erkek mi olur lan?"Aslında Nehir de senden hoşlanıyor.Duyunca sevinçten çıldırıcak." Diyince tekrar söze girdi.
"Irmak söyleme-"
"Şşh ama Okyanus söylenmez mi bizzat ben vermek istiyorum haberi.Hadi görüşürüz kardeşim." Diyip yanağına küçük bir öpücük kondurdum ve koşarak evden çıktım.
💁🏼💁🏼💁🏼💁🏼💁🏼
"Nehiiiğğrrr!" Diye cırlayarak kapıyı açtım ve annemgilin evde olmadığını görünce sevinçle merdivenlerden yukarı çıktım.Banyodan gelen su sesini duyunca Nehir'in banyoda olduğunu anladım ve yoğun pembe renkli odasına girdim.Yatağının üstüne kendimi attıktan sonra üstümdeki formayı hatırlayıp Nehir'in dolabına yöneldim ve dolabı açmamla gördüğüm aşırı düzenlilik gözlerimi devirmeme sebep oldu.
Benim dolabımda herşey üst üste tıkıştırılmış bir biçimdeyken Nehirinkilerse katlı ve rengine göre ayrılmış şekildeydi.
Renklere baktığımda hep cici kız renkleri olduğunu fark ettim ve siyahta karar kılıp siyah taytı ve siyah kazağını alıp üstüme geçirdim.
Kapısı açık olan karşı odamı nişan alıp formalarımı top haline getirip oraya fırlattım ve tekrar yatağa yattım.Üşengeçlik mi?
Kralıydım kabul!"Irmak o üstündekiler benim değil mi ya çıkar ya!" Diyerek bornozuyla içeriye giren Nehir'e göz devirdim.
"Hoşbulduk Nehir.Saatler olsuun." Diye çığırınca oflayarak makyaj masasının önüne geçti.
"Ne var? Soluğu odamda almışsın?" Diyince sırıttım.
"Sana bir müjdem var." Diyince gözlerini bana çevirdi.
"Ay dünkü dedikoduda mısın sen? Biliyorum yengem hamileymiş." Diyince göz devirdim.
"Yani bu kaçıncı çocuk.Bu insanlarda! Neyse bu haber değil benim diyeceğim şey." Diyince merakla bana bakmaya başladı.
"Ne diyeceksin?"
"Okyanus'la ilgili." Diyince hemen ayaklandı.
"Ne,kim,nasıl anlatsana salak!" Diyince göz devirdim.
"Salak?"
"Yani canım ikizim demek istedim." Diyince güldüm.
"Birini seviyor." Diyince gözleri şokla açıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizin Varsa Konuş!
MizahMizah #5 Gittiği düğünde düğün pastasını mahveden, yanlışlıkla bikiniyle mescite giren, yaşlı teyzelerini öpüşürken basan, kimin eli kimin cebinde anlayamadığınız karmakarışık aşk hayatları ve entrikalarıyla ikizlerin hayatına hoşgeldiniz. **Bol kah...