İVK! 31

8.4K 534 220
                                    

Multi Ada!

Bu sefer çok bekletmedim smjsjsjsm iyi okumalar...

"Selam bebek!" Diyerek yanağımdan makas alan Ada'ya göz devirdim.

"Bu ne neşesidir sabah sabah!" Dediğimde bu sefer göz deviren o olmuştu.

"Sana da günaydın tatlım." Diyerek dudaklarını büzdü. Onu süzdüğümde üzerinde okul forması olduğunu fark ettim.

"Bizim okula mı kaydoldun?" Dedim götünü bile kapatmayan eteğine bakarak.

"Evet hayatım. Artık bu okuldayım ve senden başka arkadaşımda yok." Dediğinde sırıttım.

"Arkadaş olduğumuzu kim söyledi?" Dediğimde karşımdaki sandalyeye oturarak bacak bacak üstüne attı.

Gerçekten donunu görüyordum şu an.

"Eteğin fazla kısa. Ayriyeten tişörtünün düğmelerini de ilikle lütfen." Dediğimde kahkaha attı.

"Offf. Okyanus gibi konuşuyorsun. Ne uyumlu bir çift!" Dediğinde yüzümün düştüğünü hissettim.

"O Nehirle çıkıyor benle değil."

"Ah hadi ama! Seni sevdiğini ikimizde biliyoruz." Dediğinde ayağa kalktım.

"Sonra konuşsak?" Dememle kolumdan tuttu ve beni tekrar oturttu.

"Bunlar hep senin salaklıkların yüzünden Irmak." Dediğinde kaşlarımı çattım.

"Hey! Bişey demiyorum diye bana salak diyecek kadar da samimi değilsin." Diye çıkıştığımda sırıttı.

"Okyanus seni çizmiş." Dediğinde kaşlarımı çattım.

"Hı?"

"O çizdiği kız. Senin Nehir sandığın hani. O sendin." Dediğinde içime fil oturduğunu hissettim.

"Sana defalarca söylemeye çalıştı, ima etti ama sen anlamadın!" Dediğinde o filin daha da tepindiğini hissettim.

"O zaman adam gibi karşıma geçip söyleseydi o da. Farkındaysan şu an Nehirle çıkıyorlar." Dediğimde sırıttı.

"Fena mı oldu işte ikiz fantazisi yaşıyor kuzenim." Dediğinde göz devirdim.

"Saçmalama Ada."

"Nehirle çıkıyor çünkü öyle yapmak zorunda kaldı. Ayriyeten şu an resmen flörtleşiyorsunuz. Bence adamlıktan bahsetme." Dediğinde sinirlendiğimi hissettim.

"Ne diyorsun sen be?"

"Diyorum ki. Nehir'den gizli birbirinizle kurlaşıyorsunuz. Bu pek adamca bir şey değil." Dediğinde biraz da olsa haklı olduğunu düşündüm.

"Saçmalama. Aramızda bir şey yok tamam mı o bana yaklaşı-"

"Sende izin veriyorsun." Diye sözümü kesti.

"Anlıyorum onu seviyorsun. Ama Nehir'e yaptığınız gerçekten acımasızca." Diyerek elimi tuttu.

"Irmak, bak ben böyle konuşuyorum ama ben de çok şerefli bir insan değilimdir. Arkadaşımın sevgilisiyle yatacak kadar şerefsizim ben. Ama sen ve Okyanus böyle kişiler değilsiniz ben sadece sizi uyarıyorum." Dediğinde onun ne kadar pislik birisi olduğunu düşündüm.

"Arkadaşının sevgilisiyle mi yattın?" Dediğimde gayet normal bir şekilde kafasını salladı.

"Bana akıl verene bak!" Diyerek yanından ayrıldım.

Kıza bak ya!

Tövbe tövbeeee!

💁🏼💁🏼💁🏼💁🏼💁🏼💁🏼💁🏼

İkizin Varsa Konuş!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin