İVK! 60

3.2K 229 115
                                    

"Amacın ne senin?" Yaslandığım duvardan doğrularak ona baktım. Omuz silkti.

"Maceraya atılmayı seviyorum." Göz devirdim. Bu kadar maceraperestlik de fazlaydı ama!

"Bu işin sonunun nereye gideceğini kestiremiyorum." Güldü ve yanağındaki gamzeleri sergiledi. Çocuğun yanağında belediye çukuru vardı mübarek.

"Bende ama kafana takmana gerek yok. Çünkü her şey..." duraksadı ve tam karşıma geçtikten sonra saçımdaki tokayı çıkartıp saçlarımın omzuma dökülmesini seyretti.

"Olacağına varır." Cevap vermemi beklemeden elindeki tokamı bileğine geçirip ıslık çalarak yanımdan uzaklaşmaya başladı.

Kaşlarımı çattım.

Neydi şimdi bu?

"Amacın ne senin?" Diyerek önüne geçtim ve onu durdurdum. Sırıttı.

"Sen hala anlayamadın. Benim bir amacım yok parti kızı. Amacım olmadığı için bu haldeyim zaten."

"Aklına ne eserse onu yapiyosun yani?"

"Evet canım ne yapmak isterse onu yapıyorum." Gözlerimi kıstım.

"Yani demin canın benim tokamı almak istedi öyle mi?" Gülerek bileğini gösterdi.

"Bence yakıştı." Kaşlarımı çattım. Devam etti.

"Sana açık saç bana da bu." Göz kırpıp yürümeye devam ettiğinde tekrar ona yetiştim.

"Eröl meselesi ne olacak?" Göz devirdi.

"Bana ne olacak diye sormaktan vazgeç parti kızı. Ben ne olacağını düşünmem. Ne olursa vakti gelince olur."

"Ne yani? Eröl ile sevgili mi olacaksın?"

"Bilmiyorum olacağım varsa olurum vakti gelince herhalde."

Ahh sıkmıştı şu olacak olur muhabbeti!

Ne gamsız çocuktu bu böyle!

"Eröl'ü ameliyat olmamaya ikna et de ne olursa olsun."

"Edeceğim diyemem çünkü ne-"

"Çünkü ne olacaksa olur." Diye devam ettim. Aferin zeki şey dercesine gülerek işaret parmağıyla alnıma bastırdı.

"Ama etmek için bir organizasyona giriştim." Sinsice sırıttım.

"Sanırım artık bir amacın var ha?" Göz ucuyla bana baktı ve yutkundu.

"Aslında dünden beri bir amacım var. Yani galiba." Tek kaşımı kaldırdım.

"Ne?"

"Sana ne?" Diyerek hızlı adımlarla yanımdan geçip gittiğinde bu sefer ona yetişmedim.

Çok da umurumdaydı sanki!

Öylesine meraktan sormuştum.

💁🏼‍♀️💁🏼‍♀️💁🏼‍♀️💁🏼‍♀️

Caniko bize her ne kadar planından bahsetmese de sanırım planı Eröl ile yakınlaşıp ben seni böyle beğeniyorum ameliyat olma demekti.
Ondan sonra Eröl'ü nasıl başından atacaktı buna dair hiç bir planı yoktu beyinsizin.
Ahh doğru beyefendi akışına bırakmıştı!
O akış onun götüne girecekti haberi yoktu.

"Irmak ben bu çocuğa hiç güvenmiyorum." Göz devirdim.

"Çocuğun ne zararını gördün Deniz?"

"Görmedim ama normal değil bu. Çatlak falan olmasın?" Gülerek arkama yaslandım.

"Ne sanıyorsun Deniz? Irmak'ı normali bulur mu hiç zaten?" Kaşlarını çattı.

İkizin Varsa Konuş!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin