✌Multi Mert✌️
Dün gece yayınladım ama bazı yerleri yazmayı unuttuğumu fark edince kaldırıp tekrar yazdım.Yani bu yeni bölümdür!
İyi okumalar...
"Irmall!" Diyerek beni çekiştiren Müge'ye aldırmayarak uyumayı planlıyordum ama o kendine has geliştirdiği uyandırma tekniğini duyduğumda ciddiye almamam en büyük aptallığımdı galiba.
"Kalkmassan kafanın üstünde yumurta kırarım."
"Hı hıı." Diye mırıldandım onu tınlamadan.Uykumu bölüyordu amk.Ben burda ne güzel pazartesi gününkü yazılı sorularını görüyom rüyamda! Ben böyle uyku aşkımdan ayrılamazken kafamdan aşağıya dökülen cıvığımsı şey ve aldığım yumurta kokusuyla gözlerimi açtım.
Bittin sen Müge!
"Ya sen ne gereksiz ne aptal bir karaktersin ya! Çık hayatımdan millet su döker bu yumurta kırıyor!" Diyince ellerini beline koyup sırıttı.
"Farkımız tarzımız beybisi!"
"Offf!" Ayağa kalkıp banyoya yönelirken odama giren Orçun'a baktım.
"Ne var velet?"
"Selam İrmik! Pardon yumurtalı İrmik!" Diyince göz devirdim.Bu yaşta bu zeka fazla değil mi cidden?
Bence de fazla!
"Merhaba OÇun." Diyince yüzünü bir an ağlamaklı bir hal aldı.İki kez burnunu çekerek elleriyle yüzünü kapattı.
"Anneeee!" Diye bağırıp ayaklarını götüne vura vura kaçmaya başlayınca arkasından sırıttım.Hakettin OÇuncum!
"Ne biçim konuşuyorsun kardeşimle ya sen?"
"Ne diyim olum adı öyle çocuğun.Kız senin bu annen babaanneme orospu demek için böyle şifreli isim mi koydu yoksa?"
"Saçmalama be!"
"Olur mu olur kızım gelin sonuçta el kızı!"
"Hayal dünyana hayranım mal Irmak!"
"Defol Müge zaten sinirliyim." Diyerek banyoya geçtim.
💁🏼💁🏼💁🏼💁🏼💁🏼💁🏼
"Sür sür kremini sür!"
"Yeter artık sus!" Diye yakınan Okyanus'a döndüm.
"Ya sana ne?"
"Başım ağrıdı artık!" Diyince sinsice sırıttım ve elimdeki kremi sallayarak söylemeye başladım.
"Başın mı ağrıdı kremini sür!Kalbin mi sancıdı-"
"Sürersem suscan mı?" Diyince başımla onaylarak kremi uzattım.O da biraz sürdükten sonra zafer işareti yaparak oynamaya başladım.
"Yap nispetini yap yap yap! Ranga ranga-"
"Allah rızası için sus!" Diyen Nehir'in ensesine şaplağı indirdim.
"Bugün cuma enseyi kapa Nehoo!"
"Bak Irmak,şu gördüğün yerin adı kantin.Bu gördüğün şey de 100 lira.Çeneni kapat ve parayı kapıp kantine uç okey?" Diyen Okyanus'a resmen 360 derece kafamı çevirdim.
"100 lira mı hah krem de neymiş canım?" Diyip kremi rasgele arkama fırlatıp paraya uzanırken arkadan bir inleme sesi geldi.
"Gökten krem yağıyor! Büyüksün Solmaz apla kıyma bize!" Diyen Mert'i duyunca kahkahayı bastık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizin Varsa Konuş!
ComédieMizah #5 Gittiği düğünde düğün pastasını mahveden, yanlışlıkla bikiniyle mescite giren, yaşlı teyzelerini öpüşürken basan, kimin eli kimin cebinde anlayamadığınız karmakarışık aşk hayatları ve entrikalarıyla ikizlerin hayatına hoşgeldiniz. **Bol kah...