‼️‼️‼️Arkadaşlar 3k ye yaklaştığımız için (2.970k) özel birşey yapmayı düşünüyorum ne istersiniz seçenekler:
⭕️İnstagram hesabı (karakter fotoları bölümden kesit)
⭕️Parodi hesaplar (karakterlerin wattpad hesapları soru sorulabilir sizi takip ederler)
⭕️Özel bölümSeçim sizin satır yorumuyla belirtin lütfen!
✌️Multi Irmak✌
Ay kuzumlar nabersiniz?
Ben çokkk iyiyim valla.
Şaka maka 20.bölüme geldik ha! Zaman ne çabuk geçiyor.Daha ilk bölümü yayınladığım gün dün gibi! Bir de yaklaşık 3 bin kişilik kossskoca bir aile olduk artık!
Seviyrem sizi çokkk!Bu bölümü söz vermiş olduğum üzre SelenAksu5 ya ithaf ediyorum :)
Kapının önünde durmuş hala onları dinliyordum.Nehir'in kızlara Okyanus'u övüşünü.
Nehir Okyanus'tan hoşlanıyordu.Onu seviyordu!
"Ya kanka baksana geçen fotoğraf çekildik.Bana da atsana dedi.Sizce benden hoşlanıyor mu?" Diye umutla soran Nehir'in sesiyle kaşlarımı çattım.Bunlar ne ara fotoğraf çekildiler be?
"Ay kanka çok tatlı çıkmışsınız bak Nasıl da gülüyor.Kesin seviyor seni!"
"Ay inşallah Sude."
"Kanka tuvalet nerde?" Diyen Berranın ayak sesiyle hemen kapının önünden kalkıp odama koştum ve kendimi yüzüstü yatağa atıp düşünmeye başladım.
Okyanus ve Nehir?
Olur muydu ki?
Aslında ilk Nehir'in birini sevdiğini duyduğumda Barış sanmıştım.Ve şu an Okyanus olduğunu duymam beni biraz sevindirmişti çünkü Barış her ne kadar inkar etsem de bir bad boydu ve Nehir'in onunla sevgili olmasını istemezdim.Herşeyi yapabilirlerdi.
Ama Okyanus güvenilir biriydi Nehir'i üzmezdi.Ve herşeyi de yapmazdı.
Nehir açısından mutluydum.Okyanus gibi biriyle olması onun için iyiydi.Zaten çok ta yakışıyorlardı.İkiside inekti.Düzenliydi.Görüntü olarakta gayet yakışıyorlardı.Hem Okyanus eniştem olurdu.Zengin de bana günlük 50 lira verse 100 günde 5.000 eder İPhone 7 plus alırım Lan.
Ay çok sevdim eniştemi.Canım eniştem pofidik eniştem benim.Kaslı maslı bide! Yerim! Ben galp eniştem...
Saçmalama Irmak! Diyen iç sesimi susturdum.
Hemen enişte baldız olma!Dur kız ben anneme Nehir'in Okyanusu sevdiğini diyim de annem Nehir'in ağzına sıçsın!
Yaşasın kötülük!
Ama söylememeliyim.Sonuçta Nehir'in sırrıydı.Pekala içimde tutabilirdim.Bunu yapabilirdim."Irmaaak!" Diye bağıran hizmetçimiz Şukufe teyzeyi duyunca ofladım.Bir kerede Nehirden yardım iste be kadın!
"Efendim Şuku?"
"Odanı süpürücem çık odandan." Ofladım.
"Tamam!" Diyerek odamdan çıktım ve Nehir'in odasına geçtim.Tüm bakışlar bana dönerken Nehir elindeki Okyanus'un instagramı açık olan telefonun ekranını kapatıp bana döndü.
"Ne var Irmak?"
"Birşey yok.Şuku odamı süpürecekmiş ben de yanınıza geldim."
"Niye ya git ya!" Diye çemkiren Nehir'e göz devirdim.
"Çemkirme bana!" Diye bağırarak kendimi yatağına attım.
"Bozma yatak örtümü!" Diyince güldüm.
"Çok geç!"
"Of ya çıksana sen!" Diyen Sudeye sırıtarak cevap verdim.
"Burası bizim evimiz kızım.Kime karışıyorsun sen?" Diyince mort olarak önüne döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizin Varsa Konuş!
MizahMizah #5 Gittiği düğünde düğün pastasını mahveden, yanlışlıkla bikiniyle mescite giren, yaşlı teyzelerini öpüşürken basan, kimin eli kimin cebinde anlayamadığınız karmakarışık aşk hayatları ve entrikalarıyla ikizlerin hayatına hoşgeldiniz. **Bol kah...