OkMak Özel Bölüm <3

6.9K 328 142
                                    

"Dur kıpırdama sakın. "

"Ay yeter ya! Uyuştum kaldım bu ne bitir artık şu resmi." Diye sızlanmama göz devirdi.

"Kıpırdama diyorum konuşuyorsun Irmak az kaldı bekle ya."

"İyi be." Diyerek sustum ve uysal bir şekilde bitirmesini bekledim.

Yaklaşık 20 dakika sonra resmi bitirmiş olacak ki gülümsedi ve kalemi bıraktı.

"Bitti mi?" Dedim merakla. Evet anlamında başını salladı.

"Göstersene!" Sinsice sırıtarak defteri kapattı ve ayağa kalktı.

"Okyanus ya!" Ayağa kalktım ve deftere uzandım hızla defteri havaya kaldırdı ve uzanmama rağmen anlamadığımı fark edince seni cüce dercesine sırıttı.

"O kadar modellik yaptım görmek istiyorum."

"Elbette göreceksin sevgilim." Diyip göz kırptığında olduğum yerde kaldım.

Bana sevgilim mi demişti o?

"İyi misin hayatım dondun kaldın öyle?" Diye halimle eğlenmesine gözlerimi kısarak bakmakla yetindim.

"Okyanus o defteri ver beni uğraştırma!"

"Uğraşmana gerek yok bebeğim güzelce söyle yeter."

"Okyanus!" Diye bağırdığımda parktakilerin gözleri bize dönerken şirince sırıttım.

"Aşkım diyen defteri alır bu kadar basit." Diyip arkasını dönüp yürümeye başladığında onaylamazsa başımı iki yana sallayarak peşinden gittim.

"Sen Allah'ın bana verdiği en büyük belasın."

"Öyleyim." dedi kabullenerek.

"Defteri verir misin aşkım?" Diye pes ettiğimde sırıtarak bana döndü ve defteri fırlattı.

"Sen yeter ki güzelce iste aşkım." Göz devirerek defteri açtım ve yaprakları çevirmeye başladım. Sonunda bulduğumda durdum ve incelemeye başladım.

"Bu ne ya ne biçim çizmişsin!" Diye takıldığımda gülerek cevap verdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Bu ne ya ne biçim çizmişsin!" Diye takıldığımda gülerek cevap verdi.

"Ne yapalım çizdiğim sen olunca."

"Nehir'i çizmeyi tercih ederdin değil mi pislik?" Diyerek gözlerimi kıstım.

"Pislik mi? Aşkım demeni tercih ederim." Diyip defteri tutmadığım elimi tuttu ve yürümeye başladı. Otomatikman bende yürümek zorunda kalmıştım.

"Güzel çizmişsin." Diyerek defteri ona uzattım.

"Çizdiğim sen olunca." Dedi deminki gibi ve gülümseyerek defteri elimden aldı.
Başımı yere eğerek çaktırmadan gülümsedim.

"Gülüşünü benden saklama." Durdu ve çenemden tutarak başımı kaldırdı.

"Neden?" Dedim kaşlarımı çatarak.

İkizin Varsa Konuş!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin